Παραδίδονται μαθήματα Ηλεκτρικής & Ακουστικής κιθάρας για αρχάριους όλων των ηλικιών, στον ειδικά εξοπλισμένο προσωπικό μου χώρο ή online. Η ύλη προσαρμόζεται στις ανάγκες του κάθε μαθητή σε πρακτικό και θεωρητικό επίπεδο, ενώ επίσης δίνεται έμφαση στο δημιουργικό κομμάτι, με ασκήσεις αυτοσχεδιασμού και έκφρασης.
Λίγα λόγια για εμένα:
Ο Μύρων είναι επαγγελματίας κιθαρίστας/συνθέτης και αριστούχος των ανωτέρων θεωρητικών μουσικών σπουδών (Αρμονία, Αντίστιξη, Φούγκα) με εμπειρία στη διδασκαλία ηλεκτρικής κιθάρας και μουσικής θεωρίας. Έχει χρόνια παρουσίας στην ελληνική ροκ και μέταλ σκηνή, καθώς και συμμετοχές σε φεστιβάλ και διαγωνισμούς.
Με την σύγχρονη μου προσέγγιση στη διδασκαλία εξασφαλίζω για τους μαθητές μου ένα θετικό και διαδραστικό περιβάλλον ώστε να καλλιεργήσουν όλες τις απαραίτητες κιθαριστικές τεχνικές και να αναπτύξουν τον δικό τους "ήχο", φροντίζοντας το μαθημά μου να συνδυάζει ισορροπημένα την πειθαρχία με την έκφραση.
- Δάσκαλος ηλεκτρικής κιθάρας και μουσικής θεωρίας με 7 χρόνια εργασίας σε επίπεδο ιδιαιτέρων μαθημάτων, σε αρχάριους μαθητές όλων των ηλικιών. Εμπειρία με μαθητές που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες.
- Συμμετοχές σε συναυλίες, φεστιβάλ και διαγωνισμούς σε Ελλάδα και εξωτερικό. Σημαντική διάκριση η παρουσίαση της σύνθεσης "Nostimon Emar" στη Βιβλιοθήκη του Μεγάρου Μουσικής και στο Πάρκο Τρίτση.
- Σύνθεση μουσικής ταινιών μικρού μήκους, promo clips, συνεργασίες με καλλιτέχνες και επιχειρηματίες. Ιδρυτικό μέλος και βασικός κιθαρίστας/συνθέτης του συγκροτήματος Nihilgod, με 1 E.P. και πολλές εμφανίσεις στην ελληνική μέταλ σκηνή.
Η μεταδοτικότητα, η υπομονή και η αγάπη για τη μουσική είναι τα χαρακτηριστικά που αναπόφευκτα με οδήγησαν στο μονοπάτι της διδασκαλίας. Δεν υπάρχει τίποτα πιο όμορφο από το να μοιράζεσαι τις γνώσεις σου και να βλέπεις τους μαθητές σου να εκφράζονται με τις μοναδικές μουσικές τους ιδέες, να εξλίσσονται και να μεταμορφώνονται μέρα με τη μέρα. Στόχος μου είναι το μάθημα να είναι μια ευχάριστη, δημιουργική εμπειρία που θα τονώνει πνευματικά τους μαθητές μου και θα κρατάει το ενδιαφέρον τους για το όργανο και τη μουσική αμείωτο.
Μέσα από χρόνια διδασκαλίας έχω μάθει να αφουγκράζομαι τις ανάγκες των μαθητών μου, γνωρίζοντας πως πρόκειται για μια διαρκή διαδικασία που χαρακτηρίζεται από συνέπεια, παρατήρηση και επικοινωνία. Βασικό χαρακτηριστικό της διδακτικής μου φιλοσοφίας είναι πως η σχέση δασκάλου-μαθητή δεν πρέπει να εγκλωβίζεται σε μια στείρα αλληλεπίδραση πομπού-δέκτη. Η γνώση ρέει από τον ένα στον άλλο και σαν συγκοινωνούντα δοχεία, μαζί μαθαίνουμε και μαζί εξελισσόμαστε.