Πτυχιούχος του παιδαγωγικού τμήματος δημοτικής εκπαίδευσης του πανεπιστημίου Αιγαίου παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές όλων των τάξεων του Δημοτικού για καθημερνή μελέτη, ενισχυτική διδασκαλία και κάλυψη κενών. Επίσης παραδίδεται δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό. (Ενδέχεται μεταβολή της τιμής ανάλογα των ικανοτήτων του μαθητή καθώς και τον συνθηκών της οικογένειας.)
Η πολυετή θητεία μου στον προσκοπισμό μου έδωσε την δυνατότητα να έρθω σε επαφή με τα παιδιά και να μπορέσω να καταλάβω τις ανάγκες του. Αντίστοιχα μέσω του πανεπιστήμιου έλαβα τα απαιτούμενα εργαλεία για να βρίσκομαι σε θέση να διδάξω. Ο συνδυασμός αυτών αποτελεί κλειδί για την σωστή επικοινωνία εκπαιδευτικού και μαθητή και κατ' επέκταση της σωστής διδασκαλίας.
Απέκτησα την πρώτη μου εμπειρία με τα παιδιά όταν ακόμα ήμουν 15 ετών όπου μέσω του προσκοπισμού ήρθα σε επαφή μαζί τους μέσω των παιχνιδιών και των δραστηριοτήτων που πραγματοποιήσουμε. Μέσω των πρακτικών της σχολής βρέθηκα σε όλες τις τάξεις του δημοτικού όπου μπόρεσα να εφαρμόσω νέα μοντέλα και σχέδια για την επίτευξη της διδασκαλίας.
Από όταν εγώ ο ίδιος βρισκόμουν στην θέση των μαθητών ήξερα πως ήθελα να γίνω ο εκπαιδευτικός που έλειπε από το εκπαιδευτικό σύστημα. Ήθελα να γίνω ο εκπαιδευτικός που θα εμπνέει τον μαθητή και που θα του αλλάξει την ριζομένη άποψη πως το σχολείο και η μάθηση είναι κάτι που δεν θέλει για τον εαυτό του. Αυτό ήταν το κίνητρο μου και αυτός είναι ο στόχος μου. Να θέλει ο μαθητής να μάθει.
Ο κάθε μαθητής αποτελεί μια ξεχωριστή πρόκληση. Ο εκπαιδευτικός οφείλει να εντοπίσει τις ανάγκες του προκειμένου να επιτευχθεί η διδασκαλία. Αυτό συμβαίνει μέσω παιχνιδιού, συζήτησης, παρατήρησης καθώς και εφαρμογής των διάφορων μοντέλων και σεναρίων της παιδαγωγικής επιστήμης. Με την ορθή χρήση κάθε τεχνικής μπορώ και βρίσκομαι σε θέση να διαπιστώνω τις εκπαιδευτικές ανάγκες του κάθε μαθητή που έχω απέναντι μου ώστε να πάψουμε να βρισκόμαστε ο ένας απέναντι στον άλλο αλλά δίπλα-δίπλα.