Πτυχιούχος του τμήματος Επιστημών Αγωγής-Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, εξειδικευμένη στην Ειδική Αγωγή, παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές δημοτικού σχολείο. Τα μαθήματα παραδίδονται online και έχουν ώς σκόπο την κάλυψη των οποιωνδήποτε αναγκών του κάθε παιδιού με στόχο την ευελιξία και την αυτονομία του κάθε μαθητή στην μαθησιακή διαδικασία.
Διδασκαλία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και πάθος για τη στήριξη των μαθητών ακαδημαϊκά και συναισθηματικά. Χρησιμοποιώ εξατομικευμένες μεθόδους διδασκαλίας, προσαρμοσμένες στις ανάγκες κάθε μαθητή, δημιουργώντας ένα υποστηρικτικό περιβάλλον μάθησης. Διαθέτω άριστες δεξιότητες διαχείρισης τάξης και επικοινωνίας, ενώ έχω συνεργαστεί στενά με γονείς και άλλους εκπαιδευτικούς για την ολοκληρωμένη ανάπτυξη των μαθητών. Η διδασκαλία μου, είτε σε διαδικτυακό είτε σε δια ζώσης περιβάλλον, ενθαρρύνει την αυτοπεποίθηση και την καλλιέργεια θετικής αυτοεικόνας στους μαθητές.
Δασκάλα Δημοτικής Εκπαίδευσης Ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια
• Φροντιστηριακά μαθήματα – Μελέτη μαθητών Δημοτικού Σχολείου
• Ιδιαίτερα μαθήματα μαθητών Δημοτικού- Γυμνασίου
• Δημιουργική απασχόληση παιδιών
Επέλεξα τη διδασκαλία γιατί πιστεύω πως η εκπαίδευση έχει τη δύναμη να αλλάξει ζωές. Το να καθοδηγώ τους μαθητές στην ανακάλυψη των δυνατοτήτων τους, να βλέπω την αυτοπεποίθησή τους να μεγαλώνει και να τους βοηθώ να ξεπερνούν τις δυσκολίες τους είναι για μένα μια βαθιά ικανοποίηση. Θέλω να δημιουργώ ένα ασφαλές και υποστηρικτικό περιβάλλον όπου κάθε μαθητής μπορεί να αναπτυχθεί ακαδημαϊκά και προσωπικά. Η διδασκαλία είναι για μένα κάτι περισσότερο από επάγγελμα – είναι η ευκαιρία να συμβάλλω θετικά στο μέλλον.
Για να κατανοήσω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή, ξεκινώ με μια λεπτομερή αξιολόγηση, μέσα από ερωτήσεις, παρατήρηση και διαγνωστικές ασκήσεις, που βοηθούν να εντοπίσω τα δυνατά σημεία, τις προκλήσεις και τα μαθησιακά στυλ του. Συζητώ επίσης με τους γονείς ή κηδεμόνες, καθώς και με άλλους εκπαιδευτικούς, για να κατανοήσω καλύτερα το υπόβαθρο και τις προτιμήσεις του μαθητή. Στη συνέχεια, προσαρμόζω το εκπαιδευτικό υλικό και τις μεθόδους μου, χρησιμοποιώντας δραστηριότητες και θέματα που τον ενδιαφέρουν, ώστε να ανταποκρίνομαι στις ανάγκες του και να τον βοηθώ να νιώσει εμπιστοσύνη στις ικανότητές του.