Παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα Βιολογίας και Χημείας σε μαθητές γυμνασίου και λυκείου, καθώς και ιδιαίτερα μαθήματα Ανατομίας-Φυσιολογίας σε μαθητές ΕΠΑΛ. Σκοπός μου είναι η εξοικείωση του μαθητή με τις αρχές των ανωτέρω θετικών επιστημών, ώστε να μπορέσει να καλλιεργήσει το ενδιαφέρον του προς την επιστήμη και με ευκολία, ασφάλεια και αυτοποπεποίθηση να προσδιορίσει την εκπαιδευτική κατεύθυνση που θα ακολουθήσει για την επίτευξη των στόχων του στις Πανελλαδικές εξετάσεις.
Η προετοιμασία για τις Πανελλήνιες εξετάσεις υποστηρίζεται με χρήση προσωπικών σημειώσεων και εξειδικευμένων ασκήσεων, που προσαρμόζονται ανάλογα με το επίπεδο και τις εκπαιδευτικές ανάγκες του κάθε μαθητή.
Ασχολούμαι με την επιστήμη της Βιολογίας σε ακαδημαϊκό επίπεδο, τόσο στην έρευνα όσο και την εκπαίδευση αντίστοιχα. Ο συνδυασμός των δύο παρέχει εξίσου το θεωρητικό και το πρακτικό υπόβαθρο που απαιτούνται ώστε να κατανοήσει ο μαθητής σε βάθος το αντικείμενο του μαθήματος. Η συνεργασία μου με μαθητές και φοιτητές των διαφορετικών εκπαιδευτικών βαθμίδων μου επιτρέπει να κατανοήσω τις ανάγκες και ιδιαιτερότητες του κάθε μαθητή και να προσαρμόσω το μάθημα ανάλογα, ώστε να είναι πιο αποδοτικό για το στόχο που έχει θέσει.
Είμαι απόφοιτη του τμήματος Βιολογικών Εφαρμογών και Τεχνολογιών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος στο αντίστοιχο επιστημονικό πεδίο. Επίσης, είμαι τελειόφοιτη δεύτερου Μεταπτυχικού Προγράμματος στον τομέα της Ανάπτυξης Νέων Φαρμάκων, της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιαστριακού Πανεπιστημίου.
Παραδίδω ιδαίτερα μαθήματα σε βιολογία και χημεία τα τελευταία 3 χρόνια όπου έχω συναναστραφεί με αρκετούς μαθητές των ανωτέρω εκπαιδευτικών βαθμίδων. Παράλληλα εργάζομαι στο Εργαστήριο Φαρμακολογίας τους Ιδρύματος Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών, όπου πέρα από την ερευνητική μου δραστηριότητα, εκπαιδεύω και καθοδηγώ προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, και επιβλέπω την εκπόνηση των διατριβών αντίστοιχων επιπέδων καθόλη τη διάρκεια της συγγραφής και διόρθωσης των κειμένων.
Από την περίοδο που βρισκόμουν στη θέση του μαθητή, πίστευα από προσωπική εμπειρία ότι το χάρισμα του εκπαιδευτικού βρίσκεται στη μετάδοση, στη μεταφορά της γνώσης με απλό και κατανοητό τρόπο, ώστε ακόμα και η πιο περίπλοκη έννοια να μπορεί εύκολα να γίνει κατανοητή και να αφομοιωθεί από το μαθητή. Στόχος μου είναι να βοηθήσω τους μαθητές να ξεπεράσουν το φόβο που έχουν να κατανοήσουν σύνθετες έννοιες σε αντικείμενα όπως είναι η βιολογία και η χημεία, ήδη από την πρώτη επαφή με τις ανωτέρω επιστήμες στις τάξεις του γυμνασίου. Ως καθηγήτρια ηλικιακά κοντά στους μαθητές, μπορώ να κατανοήσω τους προβληματισμούς τους και τους βοηθήσω να νιώσουν ασφάλεια και εμπιστοσύνη για την επίτευξη των στόχων τους.
Θεωρώ πολύ σημαντικό το κομμάτι της επικοινωνίας τόσο με το μαθητή, όσο και με τους γονείς. Η πρώτη συζήτηση είναι καθοριστική για την εκπαιδευτική σχέση που θα δημιουργηθεί καθώς βοηθάει τον εκπαιδευτικό να γνωρίσει τους στόχους του μαθητή, ενώ παράλληλα επιτρέπει στο μαθητή να μάθει περισσότερα για τη διαδικασία του μαθήματος και τον τρόπο δουλειάς του εκπαιδευτικού. Καθόλη τη διάρκεια συνεργασίας με ένα μαθητή επιδιώκω να τον ακούω και να εντοπίζω τα κενά του, ενώ παράλληλα ενημερώνω συστηματικά του γονείς για την εξέλιξη της πορείας του.