Παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές ή και σε γκρουπ μαθητών στο χώρο του μαθητή/ριας στα μαθηματικά στις παρακάτω βαθμίδες:
- Για όλες τις τάξεις του Γυμνασίου
- Για όλες τις τάξεις του Λυκείου
- Προετοιμασία για πανελλήνιες
- Μαθήματα σε φοιτητές των ιδρυμμάτων ΑΕΙ (ΟΠΑ,ΕΚΠΑ,ΕΜΠ,ΠΑΠΠΕΙ,ΠΑΝΤΕΙΟ)
Θα ήθελα κάποιος να με προτιμήσει για τον τρόπο προσέγγισής μου πάνω στην διδασκαλεία. Πιστεύω στα εξής:
- Η σχέση μαθητή-καθηγητή πρέπει να διακρίνεται από ειλικρίνια και από σεβασμό.
- Η γνώση κατασκευάζεται μέσα στην τάξη από το μηδέν και κατακτιέται με την σωστή επεξήγηση και καθοδήγηση του καθηγητή. Το μάθημα να είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες του μαθητή και στους στόχους του .
- Το μάθημα πρέπει να έχει κλιμακούμενη δυσκολία.
- Ο καθηγητής πρέπει να προσφέρει πλούσιο υλικό ασκήσεων στο μαθητή.
Εργάζομαι στην διδασκαλία κατά κύριο λόγο στην δευτεροβάθμια και κατά δεύτερο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μέσω ιδαίτερων μαθημάτων και παράλληλα δουλεύοντας σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης. Έχω ξεκινήσει την διδασκαλία μέσω ιδιαίτερων μαθημάτων από το 2018. Παράλληλα από τότε και με την εξής σειρά έχω εργαστεί στα: Κοινωνικό Φροντιστήριο Νέας Σμύρνης 2018-2019. Lab Studies, Όμιλος Φροντιστηρίων Διακρότημα 2018-2020, Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης Ηράκλειττος 2020-2023 και Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης α-ω 2022-
Εργάζομαι στον χώρο της εκπαίδευσης τα τελευταία 5 χρόνια.
Επέλεξα την διδασκαλία γιατί μου αρέσουν τα μαθηματικά και πιστεύω ότι υπάρχει ομορφιά σε αυτά. Μου αρέσουν ακόμη περισσότερο όταν αυτή την ομορφιά μπορώ να την μεταδώσω μέσα σε μια τάξη. Μου αρέσει και βλέπω σαν πρόκληση το να βελτιώνω τους καλούς μαθητές και να δίνω κίνητρα και να συμφιλιώνω τα μαθηματικά με τους καλούς μαθητές.
Εκτός μαθήματος πιστεύω πως όταν υπάρχει καλή επικοινωνία μεταξύ εκπαιδευτικού-γονέα-μαθητή υπάρχει και μια υγιής σχέση του μαθητή με το αντικείμενο. Εντός του μαθήματος οι εκπαιδεύτικές ανάγκες του μαθητή φαίνονται από την αυτοπεποίθησή του μέσα στην τάξη την εργατικότητα και την εμπλοκή με τα μαθηματικά. Με σωστή ενθάρρυνση αυτών επιτυγχάνεται και μια ισορροπία μεταξύ των προσδοκιών του μαθητή από τον καθηγητή και τα μαθηματικά και το αντίθετο.