Διαθέτω πολυετή πείρα στην προετοιμασία φοιτητών όλων των Πανεπιστημίων, σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο και εξειδίκευση στην Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων, τη Λογιστική και τα Τουριστικά.
Τα μαθήματα παραδίδονται online, με χρήση ενός άρτιου υλικοτεχνικού εξοπλισμού και ψηφιακών εργαλείων, έτσι ώστε το μάθημα να παραμένει ενδιαφέρον και αποδοτικό. Στο τέλος κάθε μαθήματος παρέχονται σημειώσεις εξειδικευμένες στον κάθε φοιτητή καθώς και διαγωνίσματα για εξάσκηση.
Επίσης, αναλαμβάνω εργασίες εξαμήνου, πτυχιακές, διπλωματικές με ελληνική και ξένη βιβλιογραφία. Εξειδικεύομαι σε έρευνες με τη χρήση του spss προγράμματος καθώς και σε εργασίες Ανάλυσης Ισολογισμού.
Προετοιμάζω φοιτητές με μαθησιακές δυσκολίες που εξετάζονται προφορικά και υποστηρίζω τη συγγραφή των εργασιών τους.
Αναλυτικά τα αντικείμενα διδασκαλίας μου είναι τα εξής:
- · Λογιστική Εταιρειών
- · Ανάλυση Κόστους,
- · Χρηματοοικονομικά
- · Ξενοδοχειακή Λογιστική
- · Κοστολόγηση
- · Ναυτιλιακή Λογιστική
- · Διοίκηση
- · ΔΛΠ
- · Τραπεζική
- · Ελεγκτική
- · Δημόσια Οικονομική
- · Μάκρο - Μίκρο Οικονομία
- · Αγορά Χρήματος
- · Διαφήμιση
- · Μάρκετινγκ - Μάνατζμεντ
- · Ηλεκτρονικό Εμπόριο
- Διοίκηση Τουρισμού
- · Δίκαιο.
Αντιμετωπίζω τον κάθε μου μαθητή με υπομονή, ευγένεια, ευελιξία, ευρηματικότητα. Πάντα με καλή αίσθηση του χιούμορ προσπαθώ να διατηρήσω το ενδιαφέρον του και να απολαμβάνει τη διδασκαλία μου.
Βασική μου αρχή είναι στο πρώτο μάθημα να μεταδώσω ολοκληρωμένες γνώσεις σχετικά με αυτό, οι οποίες θα αναπτυχθούν στα επόμενα μαθήματα.
Όλοι μου οι μαθητές αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο και αξιολογούνται πάντα με ειλικρίνεια για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Επιμορφώσεις πάνω σε ειδικά θέματα εκπαίδευσης μου έδωσαν το προτέρημα να μπορώ να αντιμετωπίσω οποιαδήποτε δυσκολία προκύψει, πάντα με ενημέρωση του γονέα.
Οι σημειώσεις που παραδίδονται μέσα στο μάθημα καθώς και τα διαγωνίσματα και οι εργασίες που ανατίθενται στους μαθητές μου προσφέρουν ένα ολοκληρωμένο μάθημα.
Όσο αφορά την εκπόνηση των εργασιών - πτυχιακών - διπλωματικών ελέγχεται δύο φορές προς αποφυγή πιθανότητας λογοκλοπής. Στο τέλος, εάν ο φοιτητής το έχει ανάγκη παραδίδεται και ένα κείμενο - περίληψη της εργασίας για μία ολοκληρωμένη παρουσίαση
Η μεγαλύτερη σε διάρκεια επαγγελματική μου εμπειρία είναι η διδασκαλία σε φοιτητές. Επίσης, έχω εργαστεί σε διάφορα λογιστικά γραφεία το οποία με βοήθησαν να καταλάβω καλύτερα το λογιστικό κύκλωμα καθώς και σε μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες, όπου εξειδικεύτηκα στο κόστος έργου.
Το βασικό κίνητρο που με ώθησε στο να ασχοληθώ με τη διδασκαλία φοιτητών είναι γιατί ήθελα να μεταδόσω τις γνώσεις μου με απλό εύκολο και κατανοητό τρόπο στον μαθητή μου. Δεν ήθελα να είμαι απλά μία ακόμη καθηγήτρια που θα μιλήσει για τη Λογιστική. Αλλά θέλω πρώτα ο μαθητής μου, να εισάγει την Λογιστική μέσα στη ζωή του και έπειτα να επιτύχει στις εξετάσεις του. Η Λογιστική βασίζεται στον νου και είναι μία επιστήμη, η οποία θα μας ακολουθεί σε όλη μας τη ζωή
Κάθε ένας μαθητής είναι διαφορετικός, όλοι όμως θέλουν να μάθουν σωστά το επέγγελμα που έχουν επιλέξει να ακολουθήσουν στη ζωή τους. Μέσα από το πρώτο μάθημα γνωρίζει ο ένας τον άλλον και καταλαβαίνει τις δυνάμεις και τις αδυναμίες του. Άρα ένα μάθημα αρκεί για να καταλάβει ο καθηγητής τον μαθητή του, τις ανάγκες του και τα θέλω του.