Παραδίδω ιδιαίτερα φιλολογικά μαθήματα τόσο δια ζώσης όσο και εξ αποστάσεως στους τομείς των Αρχαίων Ελληνικών, της έκθεσης ,των λατινικών και της ιστορίας.
Αναλαμβάνω επίσης την καθημερινή μελέτη μαθητών δημοτικού .
Ειδικεύομαι στην διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερης ή ξένης και την διδασκαλία μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες
Ακόμη αναλαμβάνω την επιμέλεια και διόρθωση κειμένων καθώς και την εκπόνηση φοιτητικών εργασιών.
Η διδακτική διαδικασία προσαρμόζεται με βάση τις ατομικές ανάγκες των μαθητών οι οποίοι αποτελούν το επίκεντρο της διδασκαλίας μου. Χρησιμοποιούνται σύγχρονες και προσιτές στους μαθητές διδακτικές μέθοδοι και προσωπικό εκπαιδευτικό υλικό. Η μάθηση και κατανόηση από πλευράς του μαθητή είναι η βασική επιδίωξη. Περιλαμβάνονται επίσης τέστ κατανόησης αλλά και επαναλήψεις με δημιουργικό τρόπο προκειμένου να αποδίδει η εκπαιδευτική διαδικασία.
Η επαγγελματική μου πορεία στον χώρο των ιδιαίτερων μαθημάτων ξεκίνησε ήδη με την εισαγωγή μου στο πρώτο έτος σπουδών της φιλολογίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης όπου ανέλαβα την παράδοση ιδιαίτερων φιλολογικών μαθημάτων δια ζώσης αλλά και εξ αποστάσεως σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου ενώ παράλληλα συνεγραφα το προσωπικό μου διδακτικό υλικό για την κάλυψη των αναγκών κάθε μαθητή . Στην πορεία συμμετείχα σε έρευνες σχετικά με τις μεθόδους διδασκαλίας που εξυπηρετούν τις ανάγκες μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες , αφασία και αυτισμό. Ακόμα πήρα μέρος στη συγγραφή ηλεκτρονικού λεξικού της Νέας Ελληνικής γλώσσας και μελέτησα την ιδιομορφία των ελληνικών διαλέκτων. Στη συνέχεια πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση σε Γενικό λύκειο όπου ανέλαβα την προετοιμασία των μαθητών Γ' λυκείου Ανθρωπιστικής Κατεύθυνσης ενώ ταυτόχρονα ανέλαβα τη φιλολογική επιμέλεια κειμένων και άρθρων για ηλεκτρονικό περιοδικό ιστορικού και πολιτικού περιεχομένου.
Το 2022 προσλήφθηκα σε ΚΔΑΠ της περιοχής ενώ εξακολουθώ να παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Κύπρο.
Η διδασκαλία αποτελεί μέσο για την πνευματική και κοινωνική ολοκλήρωση του ατόμου. Επέλεξα την διδασκαλία προκειμένου να συμμετέχω στην διαδικασία νέων μελών της κοινωνίας να πραγματοποιήσουν τους στόχους και να διευρύνουν τους πνευματικούς τούς ορίζοντες δημιουργώντας " γερά θεμέλια" για την μετέπειτα ζωή τους
Η αναγνώριση των εκπαιδευτικών αναγκών κάθε μαθητή αποτελεί πρωταρχικό στόχο μου καθώς ολόκληρη η εκπαιδευτική διαδικασία στηρίζεται στις ιδιαιτερότητες καθενός από αυτούς. Ως μέσο για την αναγνώριση των αναγκών αυτών πραγματοποιείται κατά την συνάντηση μας επικοινωνία με τον μαθητευόμενο καθώς και συμπλήρωση ορισμένων κουίζ όπου θα κληθεί να απαντήσει σε ερωτήσεις σχετικές με τα μαθήματα και ς και τις δυσκολίες που αντιμετώπισε σε αυτά αλλά και τους τρόπους που βοηθούν τον ίδιο στην κατανόηση τις διδακτικής ύλης προκειμένου να χρησιμοποιηθούν κατά την διδασκαλία. Παράλληλα πραγματοποιώ συναντήσεις επικοινωνίας με τους γονείς προκειμένου να ενημερωθώ για τυχόν ιδιαιτερότητες των μαθητών καθώς και το λοιπό μαθησιακό ιστορικό τους.