Ιδιαίτερα μαθήματα σε παιδιά δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου, κατά βάση στα φιλολογικά μαθήματα, αλλά και παράδοση μαθημάτων βιολοντσέλου για αρχάριους μαθητές.
Είμαι πρωτοετής φοιτήτρια στη νομική σχολή Αθηνών, στην οποία εισήχθησα με βαθμό 19.200 μόρια που συγκέντρωσα στις πανελλαδικές εξετάσεις. Σε όλη τη διάρκεια της σχολικής μου πορείας είχα πολύ καλούς μέσους όρους. Έτσι με τη σειρά μου, έχοντας πολλή όρεξη να μεταλαμπαδεύσω στα νέα παιδιά τις γνώσεις που αποκόμισα από τους δικούς μου καθηγητές, αναζητώ μαθητές, κατά βάση δημοτικού και γυμνασίου, αλλά ενδεχομένως και λυκείου για βοήθεια στη μελέτη τους. Τέλος, έχοντας αποφοιτήσει από μουσικό σχολείο, διαθέτω επίσης γνώσεις μουσικής, και συγκεκριμένα βιολοντσέλου, με το οποίο ασχολούμαι από τα 6 μου χρόνια και κατέχω την ανωτέρα τάξη, ενώ παράλληλα διδάσκω το όργανο τους τελευταίους μήνες σε μαθητές κατωτέρας τάξης.
Θα χαρώ πολύ για τη συνεργασία μας.
Σημείωση: Για τα μαθήματα τσέλου η τιμή είναι στα 15€/ώρα δια ζώσης και 13€/ώρα διαδικτυακά.
Μπορεί να κάνω τώρα τα πρώτα μου βήματα στο χώρο της διδασκαλίας, αλλά έχω απεριόριστη όρεξη να συνεργαστώ με νέα παιδιά, να μοιραστώ τις γνώσεις και τις μεθόδους μου και να υποστηρίξω με κάθε δυνατό τρόπο ακόμα και την ψυχολογία των μαθητών μου.
Όσον αφορά τη μέθοδο διδασκαλίας, αυτή θα προσαρμόζεται στις ανάγκες του κάθε μαθητή, καθώς κάθε παιδί είναι διαφορετικό. Για μένα πάντως παίζει πολύ μεγάλη σημασία η δημιουργία ενός προγράμματος μελέτης, με σκοπό τη συνέπεια στο διάβασμα από την πλευρά του μαθητή. Επίσης εγώ προσωπικά ως δασκάλα θα φροντίζω σε κάθε μάθημα ανεξαιρέτως να είμαι άρτια προετοιμασμενη για να καλύψω τυχόν απορίες και να κάνω πλήρως κατανοητή την παράδοση, αξιοποιώντας πάντοτε βοηθητικό υλικό.
Παράδοση ενισχυτικών μαθημάτων σε παιδιά δημοτικού τους τελευταίους μήνες.
Παράδοση μαθημάτων βιολοντσέλου σε αρχάριους μαθητές τους τελευταίους μήνες.
Η διδασκαλία ανέκαθεν με ενδιέφερε, καθώς θεωρώ πως κατέχω μεταδοτικοτητα και μου αρέσει να έρχομαι σε επαφή με νέα παιδιά, μεταδίδοντάς τους την όρεξη για μάθηση.
Τις εκπαιδευτικές ανάγκες του μαθητή θα τις ασπαστώ ήδη από τα πρώτα μας μαθήματα, με ερωτήσεις πάνω στην ύλη του εκάστοτε μαθήματος, αλλά θα τις παρατηρώ και καθ' ολη τη διάρκεια της συνεργασίας μας, ώστε το παιδί να μην παρουσιάσει κενά στη μάθηση.