Είμαι απόφοιτη του τμήματος Ανθρωπιστικών Σπουδών, του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, "Σπουδές στον Ελληνικό Πολιτισμό" , με πολυετή εμπειρία στη διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων και ιδιαίτερα των μαθημάτων της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, της Ιστορίας, της Έκθεσης και της ελληνικής, ως ξένης γλώσσας.
Κατά την διάρκεια των μαθημάτων εφαρμόζω διαδραστικές τεχνικές μάθησης, όπως διαδραστικά βιβλία, οπτικοακουστικό υλικό (ταινίες - μουσική κλπ), δημιουργικό παιχνίδι για τα παιδιά και εξατομικευμένες τεχνικές ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε μαθητή.
Επισης, παρέχω στους μαθητές δωρεάν, επιπλέον υλικό μελέτης, βασισμένο στις ανάγκες του κάθε μαθητή. Επειδή, αγαπώ πολύ την διδασκαλία και ταυτόχρονα την ελληνική γλώσσα, δίνω πολύ μεγάλη σημασία στην σωστή χρήση της γλώσσας διδάσκοντάς την με έναν ευχάριστο και αποτελεσματικό τρόπο.
Τα μαθήματα, που παραδίδω, έχουν ως βάση την κατανόηση της γλώσσας και των κειμένων και πραγματοποιούνται με έναν δημιουργικό και ευχάριστο τρόπο. Όντας δημιουργική, εκ φύσεως, αντιμάχομαι την παπαγαλία, που όπως έχει αποδειχτεί δεν φέρνει μακροπόθεσμα αποτελέσματα. Για τον λόγο αυτό, δίνω μεγάλη βαρύτητα στον τρόπο με τον οποίο μπορεί ένας μαθητής να κατανοήσει και αποστηθίσει την εκάστοτε ύλη κι αναλόγως την φύση και τον χαρακτήρα του μαθητή, προσαρμόζω την διδασκαλία με τέτοιο τρόπο ούτως ώστε να πετύχουμε από κοινό το θεμιτό αποτέλεσμα, το οποίο είναι η κάλυψη των κενών και η κατανόηση του μαθήματος. Έχω εμπειρία σε μαθητές δημοτικού, με ιδιαίτερες δυσκολίες στην ανάγνωση και στην γραφή. Επιπλέον διαθέτω μεγάλο όγκο υλικού, όσον αφορά τα μαθήματα που παραδίδω και ιδαίτερα σε ότι αφορά τα μαθήματα Δημοτικού και την Έκθεση Γυμνασίου και Λυκείου αλλά και την Ελληνική ως ξένη γλώσσα.
Έχω τετραετή (4) εμπειρία στη διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων και επταετή (7) εμπειρία στην εκπόνηση εργασιών.
Καθώς μεγάλωσα μέσα σε ένα οικογενειακό περιβάλλον που έδινε ιδιαίτερη βαρύτητα στην χρήση της ελληνικής γλώσσας και παρουσίαζε μεγάλο ενδιαφέρον για την ελληνική και ξένη λογοτεχνία και την κατανόηση των βαθύτερων νοημάτων κάθε λέξης, επέλεξα την διδασκαλία αφενός για να μεταδώσω την γνώση που απέκτησα, αφετέρου επειδή αγαπώ να βλέπω ανθρώπους να προοδεύουν μέσα από αυτό.
Αρχικά, προκειμένου να καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή, γίνεται μια συζήτηση με τον ίδιο. Εν συνεχεία επιλέγω συγκεκριμένα τεστ, στα οποία θα υποβληθεί ο μαθητής με σκοπό να αναγνωρίσω και να κατανοήσουμε από κοινού τις ελλείψεις και τα βασικά κενά της γνώσης που κατέχει. Επιπλέον, η πρόοδος του μαθητή εξιολογείται συνεχώς κατά την διάρκεια των μαθημάτων και η ύλη ή ο τρόπος διδασκαλίας αναπροσαρμόζονται ανάλογα με τα αποτελέσματα.