Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
26 ετών 5 έτη διδακτικής εμπειρίας
Κατεύθυνση Αρχαιολογίας
Σύγχρονες τάσεις στη Γλωσσολογία για Εκπαιδευτικούς
Θεσσαλονίκη
Πτυχία
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας
Πτυχίο - Κατεύθυνση Αρχαιολογίας 2021 Επαληθευμένο
Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο
Master - Σύγχρονες τάσεις στη Γλωσσολογία για Εκπαιδευτικούς Επαληθευμένο
Semedu - Επιμορφωτικά σεμινάρια εκπαιδευτικών
Σεμινάριο - Διδακτική Ν. Ελληνικής Γλώσσας Α' Λυκείου & Λογοτεχνίας Α', Β', Γ' Λυκείου Επαληθευμένο
Semedu - Επιμορφωτικά σεμινάρια εκπαιδευτικών
Σεμινάριο - Διδακτική Ν. Ελληνικής Γλώσσας, Β' & Γ' Λυκείου 2024 Επαληθευμένο
Πανελλήνιο Δίκτυο Καθηγητών
Σεμινάριο - Οργάνωση και Διεξαγωγή Διαδικτυακού Μαθήματος 2024 Επαληθευμένο
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου

Καθηγήτρια φιλολογικών μαθημάτων παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα υποστηρικτικής και ενισχυτικής διδασκαλίας σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου. Αναλαμβάνω την κάλυψη όλης της διδακτέας ύλης των τάξεων Α' , Β' , Γ' , Γυμνασίου και Α' Λυκείου στα μαθήματα των Αρχαίων Ελληνικών, της Νεοελληνικής Γλώσσας και των Κειμένων της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας. Παρέχω προσωπικές ενισχυμένες σημειώσεις σε μαθητές όλων των τάξεων και ενδυναμώνω μαθητές των τάξεων Β' και Γ' Λυκείου που έχουν επιλέξει το Πρώτο (1ο) Πεδίο Ανθρωπιστικών Νομικών και Κοινωνικών σπουδών. Παράλληλα, εστιάζω στην παραγωγή λόγου και στη σωστή μεθοδολογία ανάπτυξης απαντήσεων στο μάθημα της έκθεσης Γενικού Λυκείου σύμφωνα με το νέο πρόγραμμα σπουδών.

  • Η διάρκεια των μαθημάτων είναι μιας ώρας (60 λεπτά) ή 90 λεπτών και η τιμή εξαρτάται αναλόγως της τάξης και της επιλογής της ώρας.
  • Παροχή ενισχυτικού εκπαιδευτικού υλικού με στόχο την καλύτερη κατανόηση του αντικειμένου.
  • Ασκήσεις προσαρμοσμένες στο επίπεδο του κάθε μαθητή.
  • Επαναληπτικά test με το πέρας κάθε διδακτικής ενότητας.
  • Προετοιμασία για εξετάσεις.
  • Διαθέσιμη για υποστήριξη και επίλυση αποριών και εκτός των ωρών του μαθήματος.

Διεξαγωγή online μαθημάτων μέσω: zoom / Skype / Microsoft Teams
Διεξαγωγή μαθημάτων στο χώρο του/της μαθητή/ -τριας: Περιοχές => Θεσσαλονίκη: Καλαμαριά, Άγιος Ιωάννης, Βότση, Ντεπώ, Θέρμη, Πυλαία,   (Συνίσταται η αποστολή μηνύματος για περισσότερες πληροφορίες τιμής και περιοχής).

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Η διαρκής τριβή με μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με οδήγησε στο να δημιουργήσω τις προσωπικές μου σημειώσεις που βοηθούν στην κατανόηση και την κατάκτηση της γνώσης. Οι σημειώσεις έρχονται να ενισχύσουν τη νοητική βιβλιοθήκη του κάθε μαθητή!
Η δομή τους βασίζεται στη διδακτέα ύλη της κάθε τάξης και είναι εμπλουτισμένες με όλα τα θεωρητικά πλαίσια του κάθε μαθήματος και με ανάλογες ασκήσεις! Στο τέλος κάθε ενότητας γίνεται επανάληψη όλης της θεωρίας με τη μορφή ασκήσεων κατανόησης!
 Από το πρώτο κιόλας μάθημα χάρη σε ειδικά διαμορφωμένες ασκήσεις είμαι σε θέση να αντιληφθώ τις αδυναμίες του κάθε μαθητή ώστε να γίνει η απαραίτητη εστίαση σε αυτές και να καλυφθούν οποιαδήποτε κενά έχουν δημιουργηθεί. Στη συνέχεια η πορεία που ακολουθείται αφορά την ουσιαστική εμβάθυνση στο αντικείμενο μελέτης.

Επαγγελματική Εμπειρία

Ονομάζομαι Χριστίνα και έχω αποφοιτήσει από τη Φιλοσοφική σχολή του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων στο τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας με επιλογή την κατεύθυνση της Αρχαιολογίας. Έχοντας εμπειρία πέντε ήδη χρόνων στη διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου αποφάσισα να εμπλουτίσω τις γνώσεις μου με τη συμμετοχή μου σε Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου που φέρει τον τίτλο "Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς". Η επιστήμη της Γλωσσολογίας αποτελεί βασικό πυλώνα για κάθε εκπαιδευτικό που επιθυμεί να εμβαθύνει στην επιστήμη της φιλολογίας! Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, με στοχευμένες ερωτήσεις οξύνεται η κριτική ικανότητα των μαθητών και κατανοούν το αντικείμενο μελέτης με τέτοιο τρόπο ώστε η πληροφορία να μετατραπεί σε γνώση και στη συνέχεια κτήμα του κάθε μαθητή! 

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Ένας εκπαιδευτικός δεν είναι μόνο ο άνθρωπος που μεταδίδει τη γνώση αλλά είναι ο άνθρωπος εκείνος που είναι υπεύθυνος για τη διαμόρφωση του τρόπου σκέψης και συνείδησης των μαθητών του. Η αλληλεπίδραση καθηγητή - μαθητή, με ερωτήσεις ανατροφοδότησης, μετατρέπει τη παθητική διδασκαλία που παρέχει στείρα και άκαμπτη γνώση σε μια πιο ενεργητική μορφή. Με τον τρόπο αυτό ο μαθητής ενδυναμώνεται και αποκτά το θάρρος να ρωτήσει οτιδήποτε νιώθει ότι δεν έχει αντιληφθεί πλήρως! Αυτή είναι και η βασική αρχή που εντοπίζεται σε κάθε μου μάθημα καθώς ο βασικός μου στόχος είναι οι μαθητές να κατανοήσουν πλήρως το αντικείμενο μελέτης και να νιώθουν σίγουροι για τις απαντήσεις τους! Με σύνεση και κατανόηση γίνεται η καθοδήγηση των μαθητών για τον τρόπο μελέτης και οργάνωσης ώστε να ανταποκρίνονται πλήρως στις απαιτήσεις των καθηγητών μέσα στις σχολικές αίθουσες.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Οι εκπαιδευτικές ανάγκες του κάθε μαθητή ποικίλουν και εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από το επίπεδο κατάκτησης της γνώσης. Από το πρώτο κιόλας μάθημα γνωριμίας γίνεται μια επανάληψη του θεωρητικού πλαισίου του κάθε μαθήματος που έχει ήδη διδαχθεί στις σχολικές αίθουσες. Στη συνέχεια, και κατά τη διάρκεια του μαθήματος επιλύονται ασκήσεις κατανόησης που είναι διαμορφωμένες με τέτοιο τρόπο ώστε να είμαι σε θέση να αντιληφθώ σε ποια τμήματα της διδακτέας ύλης είναι ανάγκη να εστιάσω περισσότερο προκειμένου να καλυφθούν κενά που έχουν δημιουργηθεί. 

Εκπαιδευτικές υπηρεσίες
Προσωπικές σημειώσεις
Φροντιστηριακές σημειώσεις
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Διδασκαλία σε group
Προετοιμασία για πανελλήνιες
Θερινά μαθήματα
Χρήση εξωσχολικών βιβλίων
Προσφορές
Έκπτωση σε πολύτεκνους
Έκπτωση σε αδέρφια
Έκπτωση για γκρουπ
Δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό
Τιμή συζητήσιμη ανάλογα με τις ώρες διδασκαλίας

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;

Αξιολογήσεις

Σιδηροπούλου Βασιλική

Η Χριστίνα είναι μια εκπληκτική καθηγήτρια.Με βοήθησε αρκετά στην έκθεση και την ιστορία . Έχει μέθοδο και μπορεί να μεταλαμπαδεύσει τις γνώσεις της με ιδιαίτερη έμφαση και άνεση . Σε ευχαριστώ Χριστίνα ❤️

Μοσχοπούλου Μαρία

Η κ.Χριστίνα ειναι πραγματική επαγγελματίας και σωστή στη δουλειά της! Έπειτα από τους χαμηλούς βαθμούς τετραμήνου που έλαβε η κόρη μου, στράφηκα στην αναζήτηση καθηγητή άμεσα προκειμένου να διορθωθεί η κατάσταση και να καλυφθούν τα κενά της! Βρήκα την κ. Χριστίνα εδω στο idietera.gr και παρόλο που είχα της αμφιβολίες μου για την τηλεκπαίδευση με διέψευσε πλήρως! Το παιδί έμπαινε με όρεξη στο μάθημα και από τα πρώτα κιόλας διαγωνίσματα και τεστ οι βαθμολογίες της ανέβηκαν! Η κ.Χριστίνα έχει αντιληφθεί πλήρως της αδυναμίες της κόρης μου και την έχει ενδυναμώσει πολύ! Επίσης κάτι που μου έκανε τρομερή εντύπωση δίνει οδηγίες μελέτης και οργάνωσης που βοήθησαν το παιδί και στα υπόλοιπα μη φιλολογικά μαθήματα! Την προτείνω ανεπιφύλακτα ακόμα (ακόμα και στους γονείς που έχουν-όπως είχα κι εγω- αμφιβολίες για την τηλεκπαιδευση)!!!

Μαυρόπουλος Παναγιώτης

Χρειαστηκε για το παιδί ενός φίλου καθηγητή/καθηγήτρια για τα ιδιαίτερα, πρότεινα την Χριστίνα διότι άκουσα πολύ καλά λόγια για συμπεριφορά απέναντι στο παιδί και στο διδακτικό κομμάτι, το κοριτσάκι τα κατανοούσε λίγο δύσκολα και με την βοήθεια της Χριστίνας κατάφερε να μπει σε ένα σωστό τρόπο μελέτης και να ανέβασει τις επιδόσεις της στο σχολείο, εξαιρετικός άνθρωπος και πολύ καλή γνώστης του αντικειμένου ασχέτως την ηλικία.

Την προτείνω ανεπιφύλακτα!