Έμπειρη καθηγήτρια, απόφοιτη του Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας & Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών με θέμα "Γλώσσα και Πολιτισμός στον γερμανόφωνο χώρο" και υποψήφια διδάκτορας του Α.Π.Θ. παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα ατομικά ή σε γκρουπ όλων των επιπέδων (Α1-Γ2). Αναλαμβάνει την προετοιμασία για πιστοποιητικά γλωσσομάθειας του Goethe-Institut, του ÖSD, καθώς και του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας (ΚΠΓ), αλλά και του ειδικού μαθήματος για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Η τιμή, για παιδιά και ενήλικες, διαμορφώνεται ως εξής:
- για επίπεδο Α1 ως Β1 20 ευρώ/ ώρα
- για τα επίπεδα Β2 και Γ1 25 ευρώ/ ώρα
- και για το επίπεδο Γ2 30 ευρώ/ ώρα
- Εμπειρία σε διαδικτυακά μαθήματα
- Εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων
- Μαθητοκεντρική προσέγγιση διδασκαλίας
- Προσαρμογή του μαθηματος στις ανάγκες και τους στόχους του κάθε μαθητή/ της καθε μαθήτριας
- Παροχή πλούσιου διδακτικού υλικού
- Δίνεται βάση από τα πρώτα κιόλας μαθήματα στην παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου
- Διδασκαλία 8 χρόνια ως καθηγήτρια της γερμανικής γλώσσας σε Κέντρα Ξένων Γλωσσών, ωστόσο τα τελευταία χρόνια ιδιωτική απασχόληση (κατ' οίκον και online)
- Εμπειρία σε διαδικτυακά μαθήματα, καθώς τα τελευταία χρόνια πολλοί μαθητές και πολλές μαθήτριες, τόσο από Ελλάδα, όσο και από το εξωτερικό, επιλέγουν αυτόν τον τρόπο διδασκαλίας
- Παρακολούθηση σεμιναρίων, που στοχεύουν στην ενημέρωση νέων μεθόδων και ιδεών αναφορικά με τη διδασκαλία των γερμανικών ως Β'/ Ξένη Γλώσσα.
Επέλεξα τη διδασκαλία, καθώς έχω ως στόχο να μεταδώσω τις γνώσεις μου γύρω από τη γερμανική γλώσσα και τον γερμανικό πολιτισμό. Πιστεύω ότι η γνώση της γλώσσας και η κατανόηση του πολιτισμού συνδέονται άρρηκτα, ώστε να επιτευχθεί η βέλτιστη συνεννόηση και επικοινωνία μεταξύ των λαών.
Οι εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών και μαθητριών, καθώς και οι στόχοι του μαθήματος συζητώνται ήδη από τα πρώτα μαθήματα. Όσον αφορά τις γνώσεις που αποκτήθηκαν από προηγούμενη επαφή με τη γλώσσα, αυτές αξιολογούνται από σύντομο τεστ κατάταξης, το οποίο στοχεύει στο να συνειδητοποιείσει ο/ η εκάστοτε μαθητής/ μαθήτρια τις δυνατότητες και τις αδυναμίες στη γλώσσα.