Κάτοχος πτυχίου Αρχιτέκτονα Μηχανικού ΕΜΠ και ούσα στο τέλος των μεταπτυχιακών σπουδών στη Διαχείριση Μνημείων ΕΚΠΑ, παραδίδω μαθήματα Γραμμικού Σχέδιου σε μαθητές λυκείου, Αρχιτεκτονικό Σχέδιο και Ιστορία της Αρχιτεκτονικής σε ενήλικες που επιθυμούν να δώσουν κατατακτήριες και όχι μόνο.
Κατά τη διάρκεια του μαθήματος είναι σημαντικό για μένα δημιουργηθεί το κατάλληλο περιβάλλον από πλευράς μου ώστε να υπάρξει μια υγιής συνεργασία με το μαθητή, έχοντας σαν βασικό παράγοντα τις ανάγκες και τις ικανότητές του. Η προσέγγιση αυτή, παράλληλά με τη συστηματική δουλειά και καλή εξάσκηση, έχει αναδειχθεί πώς φέρνει αποτελέσματα και επιτυχίες. Σημειώνεται ότι πρόσφατα, ο πρώτος επιτυχώντων της Αρχιτεκτονικής ΕΜΠ, υπήρξε και μαθητής μου.
Σ' ότι αφορά στα μαθήματα ενηλίκων, η διδασκαλία βασίζεται στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων του που βασίζονται στην κατανόηση των ποιοτήτων του χώρου και την σχεδιαστική απόδοσή τους. Σ' αυτό συμβάλλει η έμφαση που δίνεται στο σκίτσο, που εντείνεται λόγω της σχεδιαστικής ικανότητας της διαδάσκουσας στο σχέδιο στο χέρι.
Η Ιστορία της Αρχιτεκτονικής αποτελεί βασικό αντικείμενων των ερευνητιών ενδιαφερόντων της διδάσκουσας, με αποτέλεσμα να διατηρεί μια διεισδυτική γνώση επί του αντικειμένου, σε θεωρητικό και εμπειρικό επίπεδο, καθώς οι σπουδές της επιτρέπουν επαφή με τους μνημειακούς χώρους. Τα παραπάνω αναδεικνύει η επιτυχής πορεία ενήλικων μαθητών στο αντίστοιχο μάθημα στις Κατατακτήριες Αρχιτεκτονικής ΕΜΠ (όπου κατάφεραν να απαντήσουν σε δύσκολο θέμα, για το οποίο είχαν προετοιμαστεί ότι πιθανότατα θα ζητούνταν.)
Εμπειρία στο χώρο της εκπαίδευσης σχεδίου τα τελευταία τρία χρόνια, σε επίπεδο φροντιστηρίου με σημαντικές επιτυχίες. Παράλληλη εμπειρία 6 χρόνων στην εκπαίδευση με παροχή ιδιαίτερων μαθημάτων.
- Ενδιαφέρον για την εκπαίδευση γενικότερα και διεύρυνση των ικανοτήτων μεταφοράς μιας πληροφορίας.
- Σημαντική η επαφή με ανθρώπους που ασχολούνται με την τέχνη, το σχέδιο και την ιστορία και επιθυμούν να αναπτύξουν τις ικανότητές τους.
-Πολύτιμη η ανάπτυξη μιας σχέσης εμπιστοσύνης που υπάρχει ανάμεσα με δάσκαλο και μαθητή.
Τις εκπαιδευτικές ανάγκες του μαθητή θα καταλάβω μετά από μια πρώτη κουβέντα που θα μου αναλύσει τους λόγους που θέλει να παρακολουθήσει το μάθημά μου και στην πορεία με την τριβή κατά τη διάρκεια του μαθήματος και τον τρόπο που ανταποκρίνεται σε αυτό.