Τελειόφοιτη αριστούχα φοιτήτρια του τμήματος Φυσικής ΑΠΘ, παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα Φυσικής, Μαθηματικών (Άλγεβρα-Γεωμετρία) και Χημείας σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου. Έχω παρακολουθήσει ειδικά μαθήματα διδακτικής και παιδαγωγικής επάρκειας και διαθέτω προηγούμενη εμπειρία στο αντικείμενο. Προσφέρω αναλυτικές σημειώσεις και ασκήσεις για το κάθε μάθημα, εξειδικεύοντας στις ανάγκες κάθε μαθητή/μαθήτριας. Παράλληλα, εμπλουτίζω το μάθημα με προσομοιώσεις, για την επίτευξη άριστης κατανόησης σε εκσυγχρονισμένο περιβάλλον μάθησης. Υπάρχει δυνατότητα για στήριξη και εκτός της ώρας των μαθημάτων, για ερωτήσεις και απορίες που μπορεί να προκύψουν και χρήζουν άμεσης επίλυσης.
Η διαδικασία του μαθήματος είναι εξειδικευμένη στις ανάγκες κάθε μαθητή-μαθήτριας, ενώ παράλληλα παρέχεται πλούσιο υλικό (σημειώσεις-ασκήσεις) για πλήρη κατανόηση. Εκτός από το το συμβατικό μάθημα, ακολουθείται και το πρότυπο της διαδραστικής διδασκαλίας με χρήση σύγχρονων μέσων, πχ. προσομοιώσεις στον υπολογιστή, που πλαισιώνουν καλύτερα τη γνώση και κεντρίζουν το ενδιαφέρον του μαθητή. Ακόμη, υπάρχει δυνατότητα στήριξης και εκτός της ώρας των μαθημάτων, για ερωτήσεις και απορίες που μπορεί να προκύψουν και χρήζουν άμεσης επίλυσης.
Πενταετής προηγούμενη εμπειρία σε ιδιαίτερα μαθήματα, τόσο δια ζώσης, όσο και διαδικτυακά.
Επέλεξα τη διδασκαλία επειδή αντιλαμβάνομαι τη σημασία της εκπαίδευσης και του ρόλου που διαδραματίζει στη ζωή των ανθρώπων. Η αγάπη μου για τη γνώση και την ανακάλυψη νέων πραγμάτων με καθοδηγεί στο να μοιράζομαι αυτήν την ενέργεια και τον ενθουσιασμό με τους μαθητές μου. Τέλος, θεωρώ ότι η εκπαίδευση δεν είναι απλά μετάδοση πληροφοριών, αλλά και διαμόρφωση του χαρακτήρα, ενθάρρυνση της κριτικής σκέψης και προετοιμασία για μια επιτυχημένη ζωή.
Η κατανόηση των εκπαιδευτικών αναγκών ενός μαθητή είναι πολύ σημαντική για την παροχή αποτελεσματικής διδασκαλίας, επομένως χρησιμοποιώ μεθόδους αξιολόγησης και διαγνωστικά εργαλεία κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, για να μπορώ να έχω μια πλήρη εικόνα σε κάθε περίπτωση. Παράλληλα, παρακολουθώ την εξέλιξη κάθε μαθητή/μαθήτριας, καθώς και την αλλαγή των επιδόσεών του/της, ώστε η διδασκαλία να προσαρμόζεται διαρκώς στα νέα δεδομένα που προκύπτουν.