Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
24 ετών 10 έτη διδακτικής εμπειρίας
Βιοτεχνολογία
Πτυχία
UCert
Πιστοποίηση - Πιστοποίηση Υπολογιστών 2023 Επαληθευμένο
Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Master - Βιοτεχνολογία 2023
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Δημοτικού
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου
Ξενόγλωσσους Μαθητές

Απόφοιτος της Βιοτεχνολογίας του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, με εμπειρία στα συστηματικά ιδιαίτερα ήδη από τα γυμνασιακά μου χρόνια, διαχρονικά αριστούχος μαθητής, διακεκριμένος στους διαγωνισμούς της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας κι ανάμεσα στο 10% των υψηλότερων βαθμολογιών στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, παραδίδω ιδιαίτερα σε μαθητές (Δ' Δημοτικού- Γ' Λυκείου) όλων των επιπέδων επίδοσης, στα εξής μαθήματα:

  • Όλα τα μαθήματα Δημοτικού & Γυμνασίου
  • Για το Λύκειο: Άλγεβρα, Στατιστική, Φυσική, Χημεία, Βιολογία Γενικής Παιδείας
  • Για τις Πανελλαδικές (Προσανατολισμού): Μαθηματικά Β' Λυκείου, Βιολογία Γ' Λυκείου
  • Ξένες Γλώσσες: Αγγλικά (Beginner- B2), Ελληνικά για Αγγλόφωνους

Η μέθοδος διδασκαλίας είναι αρκετά διαφοροποιημένη από την συνηθισμένη κι εστιάζει προσωπικά σε κάθε μαθητή, γι' αυτό και τα αποτελέσματα των επιδόσεων, εκτός από εξαιρετικά είναι και μακροχρόνια. Αυτό φυσικά σημαίνει ότι επενδύω μακρόπνοα στα παιδιά, γι' αυτό και δεν αναλαμβάνω τον οποιονδήποτε μαθητή.

Η τιμή διαφέρει ανάλογα με την σχολική τάξη ή το επίπεδο, τις μαθησιακές ιδιαιτερότητες του εκπαιδευόμενου, το είδος του μαθήματος (διαδικτυακό/ διά ζώσης), την απόσταση (για τα διά ζώσης), τη συχνότητα των μαθημάτων, αν το διαδικτυακό μάθημα είναι ομαδικό κ.ό.κ.

  • 20-70€ για το διά ζώσης
  • 15-50€ για το διαδικτυακό

Για την επικοινωνία μας, idietera

Ευχαριστώ

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Ο βασικότερος λόγος για να με προτιμήσει κάποιος είναι η μεγάλη βαρύτητα που δίνω, όχι μόνο στην προετοιμασία του μαθήματος ή την μέθοδό μου, αλλά και στο τι αλλάζει για την επόμενη φορά μετά από κάθε μάθημα. Το μάθημά μου δεν αφορά απλώς σε παράδοση ύλης και στο να δώσω ασκήσεις και εργασίες στον μαθητή. Αφορά στο να αφιερωθώ προσωπικά και να προσαρμοστώ στο κάθε παιδί προσωπικά. Να κατανοήσουμε τις ανάγκες του και την φύση του, τις κλίσεις του, τα δυνατά και τα αδύναμά του στοιχεία, να οργανώσουμε ένα εξατομικευμένο σύστημα για που θα ταιριάζει στον ίδιο, να κάνουμε μαζί τόσο αυτά που θέλει, όσο κι αυτά που χρειάζεται. Κι εν τέλει να δημιουργήσουμε μία προσωπική σχέση εμπιστοσύνης και υποστήριξης. 

Στοχεύουμε, μέσα από τα μαθήματα, σ' έναν τρόπο σκέψης και δράσης που θα λειτουργεί μακροπρόθεσμα και στο σχολείο και μετέπειτα στην ενήλικη ζωή του παιδιού. 

Για μένα αυτό είναι και το πραγματικό νόημα του μαθήματος, γιατί πολύ απλά ένας καλός βαθμός, από μόνος του, δεν σημαίνει απολύτως τίποτα αν δεν έχει από πίσω του σωστή νοοτροπία. Γι' αυτό και είθισται, ακόμη και καλοί μαθητές, στη συνέχεια της ζωής τους, να αδυνατούν να ενηλικιωθούν και να επιτύχουν, στο οποίο συμβάλλω αποτρεπτικά μέσα από το μάθημα.

Επαγγελματική Εμπειρία

Είμαι εξοικειωμένος με την διδασκαλία από τα σχολικά μου χρόνια ήδη. Από το Γυμνάσιο ακόμα, πολλά παιδιά της τάξης μου έρχονταν κατά περιόδους σε μένα να τα προετοιμάσω για τα διαγωνίσματα και να τους λύσω τις απορίες. Προσπαθούσα ήδη από τότε να τους εμπνεύσω ένα νόημα για όσα μαθαίνουν και είχε θαυματουργά αποτελέσματα σε όσους θέλανε να γίνουν καλύτεροι. 

Έχουν παραχθεί εξαιρετικά αποτελέσματα σε πολύ σύντομο χρόνο, από την βάση στην κορυφή για όποιον το επιθυμεί κι ακολουθήσει την συνδυαστική εκπαιδευτική μου μέθοδο.

Οι ιστορίες δεν τελειώνουν: Ο Λ. από 10 στα Αρχαία 18 μέσα σε 3 μέρες εντατικού και μετά απλή διατήρηση, ο Α. ως παιδί με όρια αυτισμού και δυσλεξία από το απόλυτο μηδέν στο 18-20 μέσα σε λίγους μήνες, η Α. από το 14 στο Άριστα σε μόλις 3-4 μαθήματα.

Ακριβώς επειδή για να συμβεί αυτό χρειάζεται μεγάλη προθυμία συνεργασίας που εμπνέω στο παιδί σταδιακά και συστηματικότητα, χρειάζεται οι γονείς να είναι απόλυτα συνεπής στην επαγγελματική μας συμφωνία, όπως είμαι κι εγώ απέναντι στη συστηματική αφιέρωση και επαγγελματική συνέπεια στους μαθητές μου.

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Το βασικότερο κίνητρο είναι η αγάπη μου για αυτήν την δουλειά. Αγαπώ τα παιδιά θέλω να επενδύσω σε αυτά γιατί είναι το μέλλον του κόσμου μας. Αυτός είναι ο στόχος μου.

Από όταν ήμουνα μικρό παιδί είχα τα κουκλάκια μου και έναν μαυροπίνακα και τους έκανα μάθημα. Είχα κολλήσει χαρτάκια έξω από κάθε χώρο και διαμέρισμα της πολυκατοικίας για το ποια αίθουσα είναι το κάθε σπίτι. Έφτιαχνα πρόγραμμα μαθημάτων και έστελνα τα κουκλάκια για διάλειμμα. Είχα φτιάξει άπειρα σχεδιαγράμματα, ακόμα και στην εφηβεία μου για το πώς θα είναι το δικό μου σχολείο. 

Προς την εφηβεία άρχισε και η πρακτική εφαρμογή της διδασκαλίας στους συμμαθητές μου. 

Παρότι ήταν κεντρικό στοιχείο του εαυτού μου για τόσα χρόνια, όπως και η αγάπη μου για την τέχνη, για κάποιον λόγο έκανα πολλά χρόνια να συνειδητοποιήσω ότι έχω πυρηνική σύνδεση για την διδασκαλία.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Αρχικά χρειάζεται η συνειδητοποίηση μιας αλήθειας, η οποία είναι ότι, όπως και στις διαπροσωπικές σχέσεις, παρά την πεποίθηση πολλών, δεν υπάρχει manual. Ο κάθε μαθητής είναι διαφορετικός. Είναι προδιαγεγραμμένο να αποτύχει οποιαδήποτε σχέση και οποιαδήποτε εκπαίδευση ράβει ένα στάνταρ κοστούμι για όλους. 

Για όποιους πέτυχε ήταν ή επειδή ταιριάζαν στο κοστούμι αυτό ή επειδή στο τέλος βρήκαν κι εφαρμόσαν το δικό τους κοστούμι. Για όσους δεν ταίριαζε και δεν κατάφεραν να βρουν το δικό τους κοστούμι, οδηγήθηκαν στην αποτυχία. Αυτός είναι και ο λόγος που οι πραγματικές επιδόσεις συνολικά των μαθητών στο σχολείο είναι πολύ χαμηλές (τα στατιστικά στοιχεία είναι απογοητευτικά) γι' αυτό και το ιδιαίτερο έρχεται να συμπληρώσει αυτό το κενό. 

Είναι εντελώς άσκοπο να κάνω ένα ιδιαίτερο που θα επαναλαμβάνει άλλη μια φορά την νοοτροπία του σχολείου. Εγώ πέτυχα στα μαθήματα γιατί εφάρμοσα τον δικό μου οδηγό. 

Συνεπώς τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή τις εντοπίζω διερευνώντας τον κάθε μαθητή.

Παραδίδω μαθήματα σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες
Εκπαιδευτικές υπηρεσίες
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Διδασκαλία σε group
Προετοιμασία για πανελλήνιες
Εκπόνηση εργασιών
Προετοιμασία για κατατακτήριες εξετάσεις
Προετοιμασία για διαγωνισμούς
Θερινά μαθήματα
Επιμέλεια και διόρθωση κειμένων
Προσφορές
Έκπτωση για γκρουπ
Τιμή συζητήσιμη ανάλογα με τις ώρες διδασκαλίας

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;

Αξιολογήσεις

Νούλη Ρένια

Πραγματικά ξεχωρίζω τον κ. Πετρίδη ως δάσκαλο, όχι μόνο για το πλούσιο διδακτικό του έργο, αλλά και για την ποιότητά του ως άνθρωπος, στο οποίο δίνω επίσης μεγάλη σημασία ως γονέας, ότι αγαπάει και αφοσιώνεται ολοκληρωτικά στη μάθηση του παιδιού, ενώ παραλληλα είναι απόλυτα συνεπής, οργανωτικός κι επαγγελματίας στις συμφωνίες του. 

Κυρίως είναι ένας χαρισματικός άνθρωπος, οπότε συνδυάζει κατι σπάνιο: μεταδοτικότητα, εντρύφηση και πολυδιάστατη κατανόηση σε μια μεγάλη ποικιλία θετικων & θεωρητικών επιστημών (Μαθηματικά, Βιολογία, Αρχαία κ.ά). Χρησιμοποιεί ένα ευρύ φάσμα εργαλείων για να εξατομικεύσει την διδασκαλία ανάλογα με την ιδιαιτερότητα και διαφορετικότητα του καθε παιδιου, συνδυάζοντας το παλιό παραδοσιακό μάθημα με την σύγχρονη μεθοδολογία και τεχνολογία. Έτσι ενεργοποιεί κι ενθαρρύνει την περιέργειά του μαθητή, προσαρμοσμένος κατάλληλη ταχύτητα αφομοίωσης για αυτόν. 

Τον θεωρώ τον καλύτερο καθηγητή που πέρασε από τα παιδιά μέχρι σήμερα.

Αντωνακόπουλος Νίκος

Ο κος Πετριδης είναι ένας εξαιρετικός δάσκαλος και τον εμπιστεύομαι ανεπιφύλακτα. Έχει βοηθήσει τον γιο μου να αυξήσει σταθερά τις επιδόσεις του στα διαγωνίσματα και τους βαθμούς του συνολικά. Αγαπά τη γνώση και τον ενδιαφέρει να έχει το παιδί μου την πιο ολοκληρωμένη εικόνα για το κάθε μάθημα που μελετά, γεμίζοντας τα κενά της διδασκαλίας των καθηγητών του. Μπορώ να σας τον συστήσω με σιγουριά.