Φοιτήτρια,παραδίδω μαθήματα θετικής κατεύθυνσης ( μαθηματικά , φυσική , χημεία ,βιολογία ) σε μαθητές κ' μαθήτριες δημοτικού και γυμνασίου
- Η διάρκεια των μαθημάτων είναι μιας ώρας (60 λεπτά).
- Παροχή ενισχυτικού εκπαιδευτικού υλικού με στόχο την καλύτερη κατανόηση του αντικειμένου.
- Ασκήσεις προσαρμοσμένες στο επίπεδο του κάθε μαθητή.
- Επαναληπτικά test με το πέρας κάθε διδακτικής ενότητας.
- Προετοιμασία για εξετάσεις.
- Διαθέσιμη για υποστήριξη και επίλυση αποριών και εκτός των ωρών του μαθήματος.
Δυνατότητα για διαδικτυακά στις εφαρμογές : zoom και skype
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζι μου.
Στο μάθημα μου θεωρώ σημαντικό τον συνδιασμό επικοινωνίας ,συνεχούς εξάσκησης και προσαρμογής στις προσωπικές ανάγκες του μαθητή . Η προσεγμένη διδασκαλία με τις ατομικές σημειώσεις και τα επαναληπτικά τεστ θα επιτύχει ταυτόχρονα την γρήγορη ανακάλεση της γνώσης αλλα και την ουσιαστική εμπέδωση .
Ως ανερχόμενη καθηγήτρια, επιδιώκω αυτό το ταξίδι με απεριόριστο ενθουσιασμό . Παρόλο που ενδεχομένως να λείπει η επαγγελματική εμπειρία, το πάθος μου για την εκπαίδευση και η γνήσια επιθυμία μου να κάνω μια διαφορά αποτελούν τα καθοδηγητικά μου φώτα. Με μια ακλόνητη αφοσίωση στην ανάπτυξη κάθε μαθητή, προσπαθώ να δημιουργήσω προσαρμοσμένες εκπαιδευτικές εμπειρίες προσαρμοσμένες στις μοναδικές τους ανάγκες και στυλ μάθησης. Μέσω της υπομονής, της συμπόνιας και των καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας, αποσκοπώ να αναζωογονήσω το πάθος για τη μάθηση στους μαθητές μου και να τους ενδυναμώσω ώστε να φτάσουν στο πλήρες δυναμικό τους. Κάθε αλληλεπίδραση αποτελεί μια ευκαιρία για αμοιβαία ανάπτυξη, και αναλαμβάνω με ενθουσιασμό τις προκλήσεις και τις ανταμοιβές που συνοδεύουν αυτό το ευγενές επάγγελμα.
Η σχέση μου με την διδασκαλία ξεκίνησε παλαιότερα οταν εγώ ως μαθήτρια ακόμη είχα δημιουργήσει μια φροντιστηριακη ''αλληλοδιδακτική'' ομάδα με τους συμμαθητές μου. Η ιδέα αυτή,είχε λοιπόν εγκολπωθεί καιρό τώρα και η συμμετοχή μου στην ομάδα των idietera αποτελεί κατά μια έννοια λογική συνέχεια. Το βασικό μου κίνητρο είναι να γίνω και γω το μέσο για τους μαθήτες να αποκτήσουν αγάπη για την μάθηση και να καταφέρουν τους στόχους τους.
Με βάση το τρίπτυχο γονιός-παιδί-καθηγητής θα εστιάσω μεθοδευμένα στις ανάγκες του μαθητή αλλά και τις μεθόδους διδασκαλίας , με την συνεργασία τόσο του γονέα όσο και του ίδιου του μαθητή . Ώστε ο μαθητής να αποκτήσει μια εξατομικευμένη ,στα μέτρα του διδασκαλία.