Είμαι πτυχιούχος της γερμανικής γλώσσας του πανεπιστημίου του Χίλντεσχαιμ (Stiftung Universität Hildesheim) και ζω στην Γερμανία τα τελευταία 11 χρόνια.
Παραδίδω μαθήματα γερμανικών σε παιδιά και νέους σχολικής ηλικίας καθώς και σε ενήλικες. Επίσης παραδίδω ταχύρρυθμα μαθήματα με σκοπό την μετανάστευση για επαγγελματικούς λόγους ή φοίτηση σε γερμανικό πανεπιστήμιο και αναλαμβάνω την διδακτική προετοιμασία για την απόκτηση πτυχίων γλωσσομάθειας.
Προσαρμόζω την διδασκαλία στις ικανοτήτες και προϋποθέσεις του μαθητή και δίνω μεγάλη σημασία στο να γίνεται το μάθημα σε ένα ευχάριστο κλίμα, το οποίο λειτουσγεί ως βάση για μια επιτυχημένη μάθηση.
Στο πλαίσιο των σπουδών μου απέκτησα γνώσεις σε διάφορους τομείς όπως η απόκτηση ξένης ή δεύτερης γλώσσας, η έρευνα της διδακτικής και της μεθοδολογίας στην διδασκαλία ξένης ή δεύτερης γλώσσας, η αξιολόγηση/ διάγνωση γλωσσικών ικανοτήτων, η ψυχολογία της μάθησης και της διδασκαλίας καθώς και η συγκριτική διδασκαλία γλωσσών.
Για την προετοιμασία του μαθήματος λαμβάνονται υπόψιν οι μαθησιακές προϋποθέσεις του μαθητευόμενου. Το διδακτικό υλικό περιλαμβάνει κατοχυρωμένα διδακτικά εγχειρίδια και εμπλουτίζεται με την χρήση πραγματικών γερμανικών κειμένων και οπτικοακουστικού υλικού. Με αυτό τον τρόπο υποστηρίζεται η απόκτηση δεκτικών και παραγωγικών λεκτικών δεξιοτήτων που ανταποκρίνεται στην γλωσσική πράξη στην Γερμανία. Έμφαση δίνεται στην ανάπτυξη παραγωγικών δεξιοτήτων με σκοπό την ανάπτυξη της επικοινωνιακής ικανότητας του μαθητευόμενου σε πραγματικές επικοινωνιακές καταστάσεις. Αντικείμενό του μαθήματιος αποτελεί τέλος η γερμανική κουλτούρα από μια ιστορική όπως και από μια σύχρονη θεώρηση. Το υλικό του μαθήματος μπορεί να εμπλουτιστεί ανάλογα με τις προτιμήσεις του μαθητευόμενου με ταινίες του γερμανικού κινηματογράφου, γερμανική μουσική και γερμανική λογοτεχνία ή άλλα έργα του γερμανικού πολιτισμού.
΄Εχω τριετή εμπειρία στην διδασκαλία της γερμανικής γλώσσας. Αυτή συνίσταται σε μεγάλο βαθμό σε ιδιαίτερα μαθήματα με μετανάστες στην Γερμανία ή με υποψήφιους φοιτητές. Επίσης είμαι εδώ και τρία χρόνια μέλος ενός συλλόγου που δραστηριοποιήται στον τομέα της διδακτικής υποστήριξης παιδιών σχολικής ηλικίας από ευπαθείς κοινωνικές ομάδες. Έχω συμμετάσχει σε μια εθελοντική δράση του Πανεπιστημίου του Χιλντεσχάιμ (Stiftung Universität Hildesheim) με σκοπό την διδασκάλια της γερμανικής γλώσσας σε μητέρες και παιδιά από την Ουκρανία καθώς και σε σύνολικα πέντε πρακτικές ασκήσεις, οι οποίες αποτελούν προϋποθέση για την απόκτηση του πτυχίου της γερμανικής γλώσσας.
Προέρχομαι απο μία οικογένεια καθηγητών και έχω μια αγάπη για την μάθηση. Πιστεύω στην σημασία της μάθησης και της μόρφωσης ως μια διαδικασία που μπορεί να αλλάξει και να διαμορφώσει τους ανθρώπους και την ζωή τους. Η δουλειά του δασκάλου είναι για μένα σημαντική γιατι μέσα απο αυτήν έχω την δυνατότητα να συνοδέψω παιδία και ενήλικες στην διαδρόμη προς τον καινούριο εαυτό και την καινούγια ζωή τους.
Οι αναγνώριση των μαθησιακών αναγκών και προϋποθέσεων κάθε μαθητή ήταν ένα από τα αντικείμενα των σπουδών μου. Επιπλέον μέσα από την διδακτική μου εμπειρία στην Γερμανία αλλά και την καθημερινή συναναστροφή με ανθρώπους με διαφορετικές γλωσσικές ικανότητες και προϋποθέσεις έχω αποκτήσει μια αντίληψη για τις διαφορετικές ανάγκες όπως και τα συνήθη προβλήματα των μαθητευόμενων κατά την εκμάθηση της γερμανικής γλώσσας. Τέλος πέραν απο την προσωπική μου εκτίμηση των ικανοτήτων, φροντίζω πάντα να ρωτώ τον μαθητευόμενο κατά την διάρκεια της πρώτης διδακτικής ώρας αλλά και ανά τακτά χρονικά διαστήματα για την δική του εκτίμηση των διδακτικών του ικανοτήτων όπως και για πιθανά προβλήματα ή δυσκολίες που αντιμετωπίζει.