Παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα Μαθηματικών online και διά ζώσηςσε μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου καθώς και μελέτη-βοήθεια στα μαθήματα του σχολείου (Χημεία, Φυσική, Ιστορία, Γεωγραφία κ.τ.λ.)
!!Σε παιδιά Δημοτικού η τιμή είναι: 5€!!
Σκοπός μου είναι η κατανόηση θεωρίας και ασκήσεων και η εμπέδωση της διδακτικής ύλης όπως και η αντιμετώπιση μαθησιακών κενών.
Ακόμη, ένας βασικός μου στόχος είναι να διδάξω τα μαθηματικά με τον πιο απλό τρόπο με σκοπό να προσεγγίσουν το ενδιαφέρον του μαθητή και να τα αγαπήσει.
Επίσης, μαζί θα δούμε τρόπους οργάνωσης για την σωστή μελέτη των Μαθηματικών για ένα αποτελεσματικό και αποδοτικό διάβασμα.
Για μένα η διδασκαλία ενός παιδιού είναι πολύτιμη καθώς εκτός από τις γνώσεις που πρέπει να αποκτήσει είναι εξίσου σημαντική η ενθάρρυνση και η υποστήριξη του. Ένα σωστό αποτέλεσμα υπάρχει όταν συνδυάζονται η προσπάθεια για πρόοδο και εξέλιξη του παιδιού ως μαθητής και η πίστη που έχει στον εαυτό του για να το πραγματοποιήσει. Μαζί θα καταφέρουμε να χτίσουμε την αυτορρύθμιση και την εμπιστοσύνη στην νοημοσύνη και στις ικανότητές του.
Αν και δεν έχω πολλά χρόνια εμπειρίας χαίρομαι κάθε φορά που αναλαμβάνω την διδασκαλία ενός παιδιού καθώς καλλιεργώ τις δεξιότητες μου και μαθαίνω συνεχώς πως να γίνομαι καλύτερη σε αυτόν τον χώρο. Θα ήθελα να το συνεχίσω αυτό μακροχρόνια γιατί η εκπαίδευση είναι κάτι που από πάντοτε ήθελα να ασχοληθώ!
Η διδασκαλία είναι κάτι παραπάνω από την μετάδοση γνώσεων. Είναι μία ουσιαστική σχέση που αναπτύσσεται ανάμεσα στον καθηγητή και στον μαθητή μέσω της συνεργασίας και της επικοινωνίας.
Στα χρόνια που εγώ ήμουν μαθήτρια πάντα προσπαθούσα να καλλιεργήσω μία τέτοια σχέση με τους καθηγητές μου μέχρι και σήμερα ως φοιτήτρια. Και διαρκώς υπήρχε μέσα μου μία ευχάριστη περιέργεια για το πως είναι από την άλλη πλευρά.
Αυτό που θα ήθελα να πετύχω είναι να παρουσιάσω τα Μαθηματικά όχι ως ένα δύσκολο και περίπλοκο μάθημα σχολείου. Αλλά ως κάτι ωραίο, κάτι που θα μας είναι χρήσιμο στο μέλλον ακόμα και αν δεν ασχοληθούμε με αυτό. Τα μαθηματικά δεν είναι μόνο νούμερα. Μας μαθαίνουν να οργανώνουμε τους συλλογισμούς μας, να δημιουργούμε επιχειρήματα ώστε να αποδεικνύουμε την ορθότητα της γνώμης μας και να έχουμε μια αυτόνομη και δημιουργική σκέψη.
Στην πρώτη μας συνάντηση θα αφιερώσουμε τον χρόνο στην γνωριμία μας. Έπειτα, από την συζήτηση μας θα προσπαθήσω να αντιληφθώ τυχόν κενά που έχουν δημιουργηθεί από την ύλη όπως και την σχέση που έχει ο μαθητής με τα Μαθηματικά.
Ωστόσο, χρειάζεται χρόνος για να μπορέσει ένας καθηγητής να καταλάβει τις δυνατότητες και τις δυσκολίες του μαθητή του όπως επίσης και ο ίδιος ο μαθητής να καταφέρει να νιώσει οικεία με αποτέλεσμα να εμπιστευτεί τον διδάσκοντα.