Ιδιαίτερα Μαθήματα Πληροφορικής Γ’ Λυκείου (ΑΕΠΠ) [4ο ΠΕΔΙΟ] με 11ετή εμπειρία διδασκαλίας τόσο σε ιδιαίτερα όσο και σε τμήματα.
Παρέχεται Βιβλίο με θεωρία, μεθοδολογίες, ασκήσεις και διαγωνίσματα.
Μαθήματα στον χώρο του μαθητή ή online.
Εβδομαδιαίο μάθημα ΑΕΠΠ ( 3 ώρες με δυνατότητα προσαρμογής ανάλογα της ανάγκες του μαθητή)
Μαθήματα σε ολιγομελή Group – Online με μειωμένη τιμή
Δυνατότητα ταχύρρυθμων επαναληπτικών μαθημάτων είτε σε συγκεκριμένα κομμάτια ύλης που υπάρχουν αδυναμίες.
- Πείρα (Δεκαετής διδακτική εμπειρία)
- Μεταδοτικότητα (Στόχος μου είναι να μεταδώσω στον μαθητή την αγάπη μου για τη πληροφορική)
- Εξατομικευμένο μάθημα (Προσαρμογή του μαθήματος στις ανάγκες τις ιδιαιτερότητες και τον χαρακτήρα του μαθητή)
- Τεχνικός εξοπλισμός (Υπολογιστής, Γραφίδα, διαδραστικές πλατφόρμες, ψηφιακές σημειώσεις-ασκήσεις-θέματα προηγούμενων ετών και επιπλέων 20+ Διαγωνίσματα), ψηφιακό βιβλίο (πέραν του έντυπου)
- 25 διαγωνίσματα προσομοίωσης πριν τις Πανελλήνιες πέραν των πανελληνίων
- Η ύλη έχει καλυφθεί μέχρι τον Μάρτιο
Δεκαετή εμπειρία διδασκαλίας στους τομείς της πληροφορικής και των ηλεκτρονικών
Διδασκαλία σε τάξεις – τμήματα
Ιδιαίτερα μαθήματα (και σε μικρά γκρουπ)
Διδασκαλία σε τριτοβάθμια ιδρύματα
Μαθήματα Online πάνω από 7 χρόνια με χρήση πολλών διαφορετικών πλατφορμων.
H διδασκαλία για τον καθηγητή πρέπει να είναι "χόμπι" και όχι να αντιμετωπίζεται σαν επάγγελμα.
Γιατί αντίστοιχα ο κάθε μαθητής αποτελεί μία νέα πρόκληση, του πως θα τον φτάσεις να εξαντλήσεις τις δυνατότητές του και να πετύχει το στόχο του.
Από τα πρώτα μαθήματα διαμορφώνεται ο τρόπος διδασκαλίας του κάθε μαθητή, ώστε η διδασκαλία μάθησης να προσαρμοστεί στις δικές του ανάγκες.
Εφαρμογή διαφορετικών μεθόδων διδασκαλίας, ώστε το κάθε παιδί να μπορεί να αντιληφθεί και να εμπεδώσει το μάθημα, με τον πιο εύκολο τρόπο για το ίδιο, σε συνδυασμό με το αντίστοιχο υλικό.
Σε κάθε μάθημα θα ασχολούμαστε με ασκήσεις που λειτουργούν τόσο για εξάσκηση όσο και ως μέσο διάγνωσης, βοηθώντας μας να εντοπίζουμε τις ιδιαίτερες ικανότητες και αδυναμίες κάθε μαθητή, ώστε να ξέρουμε σε ποια σημεία πρέπει να δώσουμε περισσότερη έμφαση.