Ξεκίνησα να διδάσκω από τα φοιτητικά μου χρόνια και πλέον αναλαμβάνω τη Βιολογία σε όλες τις τάξεις Γυμνασίου και Λυκείου καθώς και τα Μαθήματα ειδικότητας για Β΄και Γ΄τάξη στα ΕΠΑΛ. (Ανατομία-Φυσιολογία και Υγιεινή). Αναλαμβάνω προετοιμασία για εξετάσεις και προσαρμόζω το μάθημα στις ανάγκες και τους στόχους του κάθε μαθητή και της κάθε μαθήτριας.
Επιπλέον έχω εμπειρία στη διδασκαλία και μελέτη μαθημάτων Γυμνασίου (Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Βιολογία).
Έχω σπουδάσει Βιολογία στο Ε.Κ.Π.Α. και Θέατρο σε Ανώτερη Δραματική Σχολή και έχω ασχοληθεί με την εμψύχωση και θεατροπαιδαγωγική εκπαίδευση εφήβων.
Το υλικό που χρησιμοποιώ είναι προσαρμοσμένο στα σχολικά βιβλία αλλά και τις ανάγκες κάθε ατόμου.
Αυτή την περίοδο εργάζομαι αποκλειστικά στην εκπαίδευση και από το επόμενο ακαδημαικό έτος, θα φοιτήσω στο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα της Διδακτικής των Θετικών Επιστημών στο Ε.Κ.Π.Α.
Έχω σπουδάσει Βιολογία στο Ε.Κ.Π.Α. και Θέατρο σε Ανώτερη Δραματική Σχολή και έχω ασχοληθεί με την εμψύχωση και θεατροπαιδαγωγική εκπαίδευση εφήβων. Οι σπουδές μου μου έχουν δώσει τεχνικές και εργαλεία διδασκαλίας εφήβων, που στοχεύουν στη δημιουργία ενός μαθήματος με ενδιαφέρον και χωρίς κούραση και μεγάλο φόρτο εργασίας για το σπίτι. Στόχος είναι να γίνεται κατανοητό το μάθημα σε βάθος ώστε να μη μοιάζει Γολγοθάς για τον μαθητή/ την μαθήτρια.
Το υλικό που χρησιμοποιώ είναι προσαρμοσμένο στα σχολικά βιβλία αλλά και τις ανάγκες κάθε ατόμου.
Ξεκίνησα να διδάσκω από τα φοιτητικά μου χρόνια και πλέον αναλαμβάνω τη Βιολογία σε όλες τις τάξεις Γυμνασίου και Λυκείου καθώς και τα Μαθήματα ειδικότητας για Β΄και Γ΄τάξη στα ΕΠΑΛ. (Ανατομία-Φυσιολογία και Υγιεινή). Αναλαμβάνω προετοιμασία για εξετάσεις και προσαρμόζω το μάθημα στις ανάγκες και τους στόχους του κάθε μαθητή και της κάθε μαθήτριας.
Επιπλέον έχω εμπειρία στη διδασκαλία και μελέτη μαθημάτων Γυμνασίου (Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Βιολογία).
Απολαμβάνω τη δουλειά μου καθώς μου φαίνεται σπουδαίο να φέρνεις ένα νέο άνθρωπο κοντά στη γνώση, κάνοντας τον να αγαπήσει λίγο ή περισσότερο το σχολείο. Είτε πρόκειται για παιδί που συμπαθεί το σχολείο, είτε για παιδί που το μάθημα του φαίνεται κουραστικό, υπάρχει μέθοδος να πάρει τη γνώση που χρειάζεται ώστε να χαράξει έπειτα τη δική του πορεία.
Ξεκινάμε πάντα το μάθημα διερευνητικά και με ασκήσεις κλιμακούμενης δυσκολίας ώστε να εντοπίσω τα κενά και τις παρεξηγήσεις που μπορεί να έχει κάθε παιδί.
Χρησιμοποιώ θετική ανατροφοδότηση και αποκλείω την κριτική για ότι έχει κάνει το παιδί, μέχρι να ξεκινήσουμε το μάθημα.