Πτυχιούχος της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π.), του τμήματος Φυσικοθεραπείας, με μεταπτυχιακή εκπαίδευση στις Επιστήμες της Αγωγής παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα στα μαθήματα Στοιχεία Ανατομίας και Φυσιολογίας ΙΙ και Υγιεινή σε μαθητές Γ' ΕΠΑ.Λ. (προετοιμασία για Πανελλαδικές Εξετάσεις). Με 7ετή εμπειρία στην προετοιμασία υποψηφίων για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις στα μαθήματα στα μαθήματα ειδικότητας.
Η προσέγγισή μου στη διδασκαλία εστιάζει στην ατομική ανάπτυξη κάθε μαθητή. Η εμπειρία μου στη διδασκαλία κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής μου πορείας με έχει εξοπλίσει με την ικανότητα να προσαρμόζομαι στις ανάγκες των μαθητών μου.
-Συστηματική και μεθοδευμένη δουλειά
-Πλούσιο Υλικό από Βοηθήματα και Φυλλάδια
-Μεγάλο Εύρος Ερωτήσεων/Ασκήσεων
-Διαγωνίσματα
Εργάζομαι ως καθηγήτρια ειδικότητας εδώ και 7 χρόνια σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης, προετοιμάζοντας μαθητές για Πανελλαδικές Εξετάσεις. Επιπλέον, έχω συγγράψει δύο σχολικά βοηθήματα για τα μαθήματα Στοιχεία Ανατομίας και Φυσιολογίας ΙΙ και Υγιεινή της Γ' ΕΠΑ.Λ.
- Η χαρά και ο αντίκτυπος της διδασκαλίας: Βρίσκω χαρά στην αλληλεπίδραση με τους μαθητές και ενεργοποιούμαι από τις προκλήσεις και τις ανταμοιβές που προκύπτουν από την υποστήριξη της ανάπτυξής τους και από τη συνδρομή μου στην επίτευξη των στόχων τους.
- Δια Βίου Μάθηση και Ανάπτυξη: Η διδασκαλία είναι ένα πνευματικά διεγερτικό επάγγελμα που ενθαρρύνει τη δια βίου μάθηση. Ως εκπαιδευτικός, βελτιώνω συνεχώς τις μεθόδους διδασκαλίας μου και αναζητώ ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης, αποκομίζοντας έτσι προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη.
- Επιρροή από δικούς μου δασκάλους/καθηγητές: Ως μαθήτρια, είχα θετικές και αρνητικές εμπειρίες με τους δικούς μου εκπαιδευτικούς και ανέπτυξα την πεποίθηση ότι οι εκπαιδευτικοί μπορούν να είναι ένας από τους πυλώνες στη διαμόρφωση του μέλλοντος των μαθητών τους, χτίζοντας την αυτοπεποίθησή τους και ενδυναμώνοντάς τους.
Κατά την πρώτη γνωριμία με ένα μαθητή είναι απαραίτητο να αφιερωθεί χρόνος για να διερευνηθούν
- το εκπαιδευτικό παρελθόν (πρότερες γνώσεις, αλλά και γνωστικά κενά)
- γνωστικές προκαταλήψεις που έχουν αναπτυχθεί τα προηγούμενα χρόνια (ανασφάλειες σε συγκεκριμένα μαθήματα ή στην ικανότητά του/της να κατανοεί και να αφομοιώνει συγκεκριμένες έννοιες)
- προκλήσεις που αντιμετωπίζει (π.χ. μαθησιακές δυσκολίες)
- στόχοι και προσδοκίες
Μετά τη διερεύνηση, οργανώνουμε ένα πλάνο που αντανακλά τόσο τις ανάγκες όσο και τους στόχους τους.
Μέσα στη χρονιά γίνεται διαρκής αξιολόγηση μέσω ερωτήσεων/ασκήσεων και διαγωνισμάτων και εκ νέου στοχοθεσία μέχρι να φτάσουμε στο βέλτιστο δυνατό αποτέλεσμα.