Είμαι απόφοιτη Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας με 13 χρόνια φροντιστηριακή εμπειρία.
Πέρα απο το πτυχίο μου, έχω παρακολουθήσει με επιτυχία τα επιμορφωτικά προγράμματα του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών "Η Διδασκαλία Ξένων Γλωσσών σε Μαθητές με Δυσλεξία" και "Ο Εκπαιδευτικός ως Επαγγελματίας" και έχω λάβει τα αντίστοιχα πιστοποιητικά. Είμαι κάτοχος ECPE (proficiency) με διαρκής σεμιναριακή επιμόρφωση στον τομέα της διδασκαλίας των αγγλικών.
Παραδίδω θερινά (κυρίως online) μαθήματα αγγλικής αλλά και ιταλικής γλώσσας (της οποίας είμαι φυσικός ομιλητής) για όλες τις ηλικίες και επίπεδα, σε ιδιαίτερα ή μικρά γκρουπ. Τα μαθήματα μπορούν να οφελήσουν είτε άτομα που έχουν πάρει κάποιο πιστοποιητικό εδώ και καιρό και έχουν ανάγκη από ένα "φρεσκάρισμα" (με έμφαση στην προφορική επικοινωνία), είτε για επανάληψη τάξης είτε για εντατική προετοιμασία για εξετάσεις.
Ο τρόπος που δουλεύω βασίζεται στην πεποίθηση οτι η εκμάθηση μιας γλώσσας δεν είναι ένα σύνολο γραμματικών κανόνων ή λεξιλογίου που πρέπει να αποστηθίσουμε με επίπονο τρόπο.
Η γλώσσα είναι επικοινωνία. Είναι η ικανότητά μας να κατανοήσουμε και να μεταβιβάσουμε σκέψεις, συναισθήματα, ιδέες. Δεν είναι αυτοσκοπός αλλά "το μέσον" για να εκφραστούμε, ακόμα και με άγνωστες λέξεις. Γιατί στη ζωή δεν έχει σημασία να γνωρίζουμε την ΚΑΘΕ λέξη απο αυτά που λέει ο συνομιλητής μας, αλλά να είμαστε σε θέση να ζητήσουμε διευκρινήσεις, να αντιδράσουμε, να ρωτήσουμε. Δεν φοβόμαστε τα λάθη - ξέρουμε οτι είναι σημάδι πως μαθαίνουμε.
Η εκμάθηση γίνεται και χωρίς να το καταλαβαίνουμε, είτε παίζοντας, είτε στα πλαίσια συζήτησης για ένα θέμα ενδιαφέροντος. Στη συνέχεια ενισχύεται με γλωσσικές δραστηριότητες με ποικιλία, που σκοπό έχουν την εξάσκηση, την επανάληψη, την εμπέδωση με ευχάριστο τρόπο.
Έχω φροντιστηριακή εμπειρία 13 ετών με διδασκαλία σε μικρά παιδιά. εφήβους και ενήλικες, σε γκρουπ και ιδιαίτερα.
Στην μέχρι τώρα συνεργασία μου με άλλους καθηγητές, έχω σχεδιάσει δραστηριότητες και ηλεκτρονικά "παιχνίδια" για μικρά παιδιά (απο puzzles για Junior επίπεδα μέχρι επιτραπέζια και παιχνίδια μυστηρίου για senior τμήματα) αλλά και σύντομες ιστορίες που καλύπτουν θέματα ενηλίκων όπως η μετανάστευση, η εργασία, ο γάμος, τα ταξίδια, οι αξίες.
Η καραντίνα ήταν μια ευκαιρία να επεκτείνω την χρήση πολυμέσων, και πλέον τα ψηφιακά εργαλεία είναι μέρος του μαθήματος ώστε να μπορεί να είναι διαδραστικό (και οχι παθητικό).
Διαθέτω άφθονο υλικό για περαιτέρω αυτόνομη εξάσκηση και αξιολόγηση, που μπορεί να γίνει ασύγχρονα, δηλαδή χωρίς να απαιτείται η παρουσία καθηγητή, ώστε να δουλέψει ο κάθε μαθητής/-τρια στον δικό του χρόνο που έχει διαθέσιμο, όσες φορές θέλει.
Έχω εμπειρία στην διαμόρφωση και τον σχεδιασμό μαθήματος με βάση τις ανάγκες του κάθε μαθητή.
Μου αρέσει να βοηθάω ανθρώπους, και να προσαρμόζω το μάθημα στον καθέναν με τον τρόπο που το έχει ανάγκη, αντι να προσαρμόζεται ο μαθητής στο μάθημα.
Πέρα απο τις 4 γλωσσικές ικανότητες που θα αναπτύξουμε (listening, reading, speaking, writing), οι στόχοι καθορίζονται και απο το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς Ξένων Γλωσσών (CEFR) που διακρίνει συγκεκριμένους στόχους ανα επίπεδο (τα λεγόμενα "can do statements") που θα πρέπει να είναι σε θέση να κάνει ένας μαθητής ολοκληρώνοντας το κάθε επίπεδο.
Για παράδειγμα στην παραγωγή ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ λόγου: στο επίπεδο αρχαρίων (στοιχειώδης γνώση - Α1) ο μαθητής/τρια θα πρέπει να είναι σε θέση να περιγράψει ένα φυσικό αντικείμενο ("Το βιβλίο είναι μεγάλο και μπλε"), να συστηθεί ή να πει με απλές προτάσεις πού ζει και ποιους ανθρώπους γνωρίζει. Αντίστοιχα, στο επίπεδο γλωσσομάθειας Γ2 (άριστη γνώση) θα πρέπει να μπορεί να παρουσιάσει ένα επιχείρημα ή μια ομιλία με ομαλή ροή και σε κατάλληλο γλωσσικό στυλ αποτελεσματικά, με μια λογική δομή που να βοηθά το κοινό να θυμάται τα σημαντικότερα σημεία.
Θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες του μαθητή με ένα τεστ επιπέδου και φυσικά με συζήτηση για το τι θέλει να πετύχει ο κάθε ενδιαφερόμενος-η.
Ειδικότερα, σε μαθητές με δυσλεξία γίνεται υποστήριξη με την χρήση λειτουργικών στρατηγικών, με σκοπό ο κάθε μαθητής/-τρια να μπορέσει να τις εφαρμόσει παντού και να πετύχει την αυτονομία στη μάθηση.