Παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα Φιλολογικών σε μαθητές/τριες με η χωρίς μαθησιακές δυσκολίες.
Χρησιμοποιώ σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας και στοχεύω στη βιωματική απόκτηση της γνώσης με χρήση οπτικοακουστικού υλικού και μεταχείριση τεχνικών από το χώρο του θεάτρου και της τέχνης γενικά. Παρέχονται επιπλέον σημειώσεις. Παράλληλα με την εκμάθηση δουλεύω πάνω στην οργάνωση προγράμματος διαβάσματος και στην συναισθηματική στήριξη και ενδυνάμωση. Είμαι υπομονετική, μεθοδική και οργανωτική και πιστεύω ότι με χιούμορ, καλή διάθεση και οργάνωση το μάθημα μπορεί να γίνει μία ευχάριστη και δημιουργική διαδικασία.
Έχω εμπειρία 5 έτη στη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων σε γυμνάσιο και λύκειο. Φέτος ολοκληρώνω το μεταπτυχιακό μου στην Ειδική Αγωγή και έχω δουλέψει ως παράλληλη στήριξη σε έφηβο μαθητή στο φάσμα του αυτισμού. Επιπλέον έχω δουλέψει με μαθητές/τριες με: δίάσπαση προσοχής, αγχώδεις διαταραχές, διαταραχές συμπεριφοράς και δυσλεξία. Αγαπώ τις τέχνες και ιδιαίτερα το θέατρο και τη λογοτεχνία και έχω εργαστεί ως ηθοποιός παιδικού θεάτρου σε δημοτικά και νηπιαγωγεία. Συμμετέχω στο πανελλαδικό δίκτυο "θέατρο στην εκπαίδευση" που πραγματοποιεί θεατροπαιδαγωγικές παραστάσεις forum σε γυμνάσια και λύκεια.
Επέλεξα τη διδασκαλία επειδή ονειρεύομαι έναν καλύτερο κόσμο με σεβασμό στο διαφορετικό και ενσυναίσθηση, στον οποίο η γνώση είναι προσβάσιμη και η αναζήτηση της δεν είναι αγκαρεία αλλά θα προσφέρει χαρά. Βλέπω στους εφήβους το μέλλον και προσπαθώ να αποτελέσω για αυτούς στήριγμα και βοηθός στην πορεία τους προς τη γνώση. Στόχος μου είναι η καθοδήγηση του/της μαθητή/τριας σε όλα τα επίπεδα με γνώμονα την προσωπικότητα, τις δυνατότητες και τις κλίσεις του/της .
Για να καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή ή μίας μαθήτριας θα αφιερώσω χρόνο να γνωρίσω τον έφηβο, την έφηβη ως προσωπικότητα και θα φροντίσω να ενημερωθώ απο το ίδιο και απο την οικογένεια για τις τις "δυσκολίες" αλλά και για τις "ευκολίες" του παιδιού όσον αφορά τα μαθήματα αλλά και τη διαδικασία της μάθησης. Θα αφιερώσω χρόνο στο να δοκιμάσω διάφορες τεχνικές διδασκαλίας για να δούμε ποιοι απο αυτούς του/της "ταιριάζουν" . Είναι σημαντικό ο/η μαθητής/τρια να γνωρίζει πώς μαθαίνει πιο εύκολα και να αποκτήσει εμπιστοσύνη στον εαυτό του. Η ψυχολογία είναι το α και το ω για αυτό και το υλικό για τα μαθήματα επιλέγεται πολύ συνειδητά ούτε πολύ βατό για το/τη μαθητή μαθήτρια ώστε να βαρεθεί, αλλά ούτε και πολύ δύσκολο ώστε να απογοητευτεί και να μην θέλει να εμπλακεί στην διαδικασία.