Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
32 ετών 8 έτη διδακτικής εμπειρίας
Χημεία Υλικών
Χημεία
Θεσσαλονίκη
Πτυχία
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Master - Χημεία Υλικών 2019 Επαληθευμένο
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Πτυχίο - Χημεία 2017 Επαληθευμένο
Μαθήματα που παραδίδω
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου

Παραδίδονται διαδικτυακά μαθήματα Χημείας σε μαθητές Γυμνασίου - Λυκείου.

Τα μαθήματα γίνονται με την χρήση ηλεκτρονικής γραφίδας, κάμερας και ηλεκτρονικής πλατφόρμας τύπου zoom. Οι ασκήσεις διορθώνονται πάνω σε εικόνες jpeg, jpg κοκ. και επιστρέφονται σε μορφή pdf ονομαζόμενο με τον τίτλο του μαθήματος.

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει
  1. Έχω απλοποιημένο υλικό για το μάθημα της Χημείας των τάξεων του Λυκείου που είναι από προσωπική δουλειά και μόνο.
  2. Έχω σημειώσεις επί του βιβλίου της Χημείας της τρίτης λυκείου σε μορφή pdf.
  3. Έχω διδακτική εμπειρία από όταν ήμουν τελειόφοιτη φοιτήτρια του Χημικού.

Επαγγελματική Εμπειρία

2023-2024: Καθηγήτρια Χημείας Λυκείου στο φροντιστήριο Νέο, Θεσσαλονίκη 

2022-2023: Καθηγήτρια Ενισχυτικής Διδασκαλίας σε Χημεία και Φυσική Γυμνασίου, 2ο γυμνάσιο Ευόσμου "Ιωάννης Κακρίδης", Θεσσαλονίκη 

2021-2022: Χημικός σε Ερευνητικό πρόγραμμα στο Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο, Ηράκλειο Κρήτης 

2019-2021 Χημικός στο Εργαστήριο ανάλυσης χυμού και πουρέ, ΒΙΤΟΜ ΑΒΕΕ, Κουφάλια Θεσσαλονίκης 

2019-2020 Προετοιμασία φοιτητή Φαρμακευτικής στο φροντιστήριο LearnIT, Θεσσαλονίκη 

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Η διαδικασία της διδασκαλίας για μένα είναι κάτι το πολύ ευχάριστο, καθώς η συναναστροφή με τα παιδιά και τους εφήβους με προκαλεί να γίνω πιο δημιουργική κάθε φορά. Κάθε μάθημα είναι κάτι το διαφορετικό.

Στόχος μου είναι να βελτιώνομαι κάθε χρόνο και αυτό μπορεί να επιτευχθεί με ανατροφοδότηση που έχω από τους μαθητές μου.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Οι εκπαιδευτικές ανάγκες διαφέρουν από μαθητή σε μαθητή παρόλα αυτά για όλους επιδιώκω το καλύτερο αποτέλεσμα. 

Για τους μαθητές του Γυμνασίου οι ανάγκες τους είναι συγκεκριμένες. Επιδιώκεται να κατακτήσουν τις ιδιότητες των σωμάτων, την φύση των χημικών ενώσεων (άλατα, βάσεις, οξέα), την ονοματολογία ορισμένων ενώσεων και τον περιοδικό πίνακα.

Για τους μαθητές του Λυκείου οι απαιτήσεις είναι μεγαλύτερες. Παρόλα αυτά ακόμα και αν δεν έχουν στα υπόψιν τους τις γνώσεις του Γυμνασίου μπορούν να κατακτήσουν της γνώσεις της Α' Λυκείου. Οι ανάγκες ενός μαθητή στην Β' Λυκείου είναι γνώσεις του Γυμνασίου. Και τέλος οσον αφορά τους μαθητές που επιλέγουν να δώσουν το μάθημα της Χημείας στις Πανελλήνιες εξετάσεις, οι γνώσεις από την Α' και Β' Λυκείου είναι απαραίτητες.

Εκπαιδευτικές υπηρεσίες
Προσωπικές σημειώσεις
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Προετοιμασία για πανελλήνιες

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;

Αξιολογήσεις

Αλβέρτης Νικόλαος

Πάρα πολύ επεξηγηματική πράγμα το οποίο χρειάζεται στα on line μαθήματα.

Για τον λίγο χρόνο που είχαμε τα αποτελέσματα ήταν καταπληκτικά γιατί κέρδισε τον γιο μου με το μάθημα της.

Σας ευχαριστούμε πολύ κυρία Ελένη!!!!

Την συστήνω ανεπιφύλακτα!!!!!!!

Αλβέρτης Νικόλαος

Αν και τα μαθήματα δεν ήταν δια ζώσης αλλά on-line παρόλαυτά έδωσε την ενέργεια που χρειαζόταν ο γιος μου ώστε να ενδιαφερθεί για το μάθημα με τα  αποτελέσματα να είναι θετικά!!!!!

Σας ευχαριστούμε πολύ για την πολύτιμη βοήθεια σας!!!!