Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
45 ετών 20 έτη διδακτικής εμπειρίας
ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ
ΕΙΔΙΚΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ
Κηφισιά, Μαρούσι, Χαλάνδρι, Χολαργός, Αγία Παρασκευή
Πτυχία
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Πτυχίο - ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ 2006 Επαληθευμένο
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ
Master - ΕΙΔΙΚΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ 2019 Επαληθευμένο
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου

Ως καθηγητής φιλόλογος, πτυχιούχος της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, με μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, ειδικεύομαι στη διδασκαλία της Αρχαίας και Νέας Ελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, της Έκθεσης, της Ιστορίας και των Λατινικών. Έχω μεγάλη εμπειρία στη διδασκαλία των γλωσσικών μαθημάτων σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, τόσο σε μαθητές με υψηλές επιδόσεις, όσο και σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Αναλαμβάνω, επίσης, την προετοιμασία μαθητών για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις στα μαθήματα των Αρχαίων Ελληνικών, της Νέας Ελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, των Λατινικών και της Ιστορίας.

Ταυτόχρονα, ως ειδικός παιδαγωγός, εξειδικευμένος στην αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών, ειδικεύομαι στην αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών των μαθητών που οφείλονται στη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητας, στη Δυσλεξία, στη Νοητική Υστέρηση-Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος ή σε συναισθηματικές διαταραχές.

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Διαθέτω άριστη γνώση του αντικειμένου μου, η οποία σε συνδυασμό με την ικανότητα να μεταδίδω τη γνώση και το σεβασμό μου προς όλους τους μαθητές μπορούν να εγγυηθούν τη μαθησιακή τους επιτυχία. 

Επαγγελματική Εμπειρία

Ως καθηγητής φιλόλογος, εξειδικευμένος στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, δίδαξα σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα τμήματα ένταξης της Α’, Β’ και Γ’ τάξης του 40ου Γυμνασίου Αθηνών. .

 Επιπλέον, έχω πολυετή εμπειρία σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης και συγκεκριμένα στην προετοιμασία των μαθητών για τις Πανελλαδικές εξετάσεις.

Ως παιδαγωγός, εξειδικευμένος στην αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών, είχα αναλάβει κατά τη σχολική χρονιά 2019-2020 την καθημερινή παράλληλη στήριξη στην τάξη μαθητή της Α’ Γυμνασίου στο φάσμα του αυτισμού. Η παρέμβασή μου αφορούσε στο σχεδιασμό των κατάλληλων στρατηγικών και τεχνικών, τόσο για την υπέρβαση των μαθησιακών δυσκολιών στην πράξη, όσο και στην τροποποίηση των ανεπιθύμητων συμπεριφορών και την εκμάθηση των τυπικών.

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Επέλεξα τη διδασκαλία διότι θεωρώ πως το λειτούργημα του παιδαγωγού μπορεί να βοηθήσει τους μαθητές στην σχολική τους πορεία και μακροπρόθεσμα να διαπλάσει ολοκληρωμένες προσωπικότητες. 

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Η εργασία μου επικεντρώνεται στην καθημερινή παρατήρηση και τον εντοπισμό των μαθησιακών δυσκολιών των μαθητών, όπως επίσης και στο σχεδιασμό εξατομικευμένων εκπαιδευτικών παρεμβάσεων για την υπέρβαση των δυσκολιών αυτών στην τάξη.

Για μαθητές τυπικής ανάπτυξης, η εργασία μου στοχεύει στην ολόπλευρη προετοιμασία για την κατάκτηση των γνωστικών αντικειμένων των φιλολογικών μαθημάτων όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων.

Παραδίδω μαθήματα σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες
Εκπαιδευτικές υπηρεσίες
Προσωπικές σημειώσεις
Φροντιστηριακές σημειώσεις
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Διδασκαλία σε group
Προετοιμασία για πανελλήνιες
Συμπλήρωση βιογραφικού σημειώματος
Προετοιμασία για υποτροφίες
Προετοιμασία για κατατακτήριες εξετάσεις
Προετοιμασία για διαγωνισμούς
Θερινά μαθήματα
Χρήση εξωσχολικών βιβλίων
Προσφορές
Δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό
Τιμή συζητήσιμη ανάλογα με τις ώρες διδασκαλίας
Video

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;