Παραδίδω ιδιαιτερα μαθηματα σε μαθητές και φοιτητές όλων των βαθμίδων κατ' οικον (Καρδίτσα, Τρίκαλα, Λάρισα) και online.
Συγκεκριμένα, διδάσκω Χημεία, Βιολογία, Βιοχημεία, Βιοτεχνολογία, Φυσιολογία, Ανατομία, Φυσικοχημεία, Μαθηματα Διαιτολογίας και Διατροφολογίας, Νοσηλευτικής, Ιατρικών εργαστηρίων, Ιατρικής, Φυσικοθεραπείας, Εργοθεραπείας, Λογοθεραπείας, Μαιευτικής.
Παράλληλα, διδάσκω Φιλολογικά μαθήματα (Ιστορία, Αρχαία, Έκθεση, Λογοτεχνία).
Αναλαμβάνω επίσης μαθητές ΕΠΑΛ, άτομα για κατατακτήριες, Πανελλαδικές, Σχολικές και Φοιτητικές εξετάσεις.
Πάθος για τη μάθηση!!
● Με χαρακτηρίζει η αμεσότητα, η συνέπεια, η συνεργατικοτητα και η οργανωτικότητα.
● Είμαι σίγουρη πως μπορώ να προετοιμάσω κατάλληλα κάθε μαθητή/φοιτητή για εξετασεις, παρέχοντας ένα πλήρες εκπαιδευτικό υλικό.
● Η συνεργασία μας θα ειναι αμέση και 24ωρη.
● Έχω υψηλή κατάρτιση στα μαθήματα που διδάσκω.
● Συμμετέχω σε Συνέδρια, Ημερίδες και Συμπόσια σχετικά με τη Διατροφή, την Ιατρική, τον Αθλητισμό και τα Τρόφιμα, με αποτελεσμα να ενημερώνομαι συνεχώς για τις επιστημονικές εξελιξεις.
● Προετοιμασία Πανελληνίων με πολύ μεγάλο ποσοστό επιτυχίας.
● Βοήθεια σε πτυχιακές, διπλωματικές εργασίες και εργασίες εξαμήνου Θετικών Επιστημών και Επιστημών Υγείας.
● Αέναη προσπάθεια οι μαθητές/σπουδαστές/φοιτητές να κατανοήσουν ότι η γνώση είναι δύναμη τόσο για την μετέπειτα επαγγελματική τους σταδιοδρομία όσο και για την πρόοδο της αγωγής του εαυτού τους.
● Ως πτυχιούχος Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, διαθέτω τις ακαδημαϊκές γνώσεις και την εξειδίκευση σε πολλούς τομείς, συμπεριλαμβανομένων της Αθλητικής Διατροφής, της Κλινικής Διατροφής, της Δημόσιας Υγείας, της Βιομηχανικής Τροφίμων, της Ιατρικής Επιστήμης, της Νοσηλευτικής. Αυτή η ποικιλία εκπαιδευτικού υποβάθρου μου επιτρέπει να αντιμετωπίσω πολλές πτυχές και διαστάσεις των θεμάτων.
● Επιπρόσθετα, η διδασκαλία μου διακρίνεται από τον επαγγελματισμό και την προσήλωση προς την εκπαιδευτική εμπειρία. Η προσωπική επαφή με τους μαθητές/φοιτητες είναι στο επίκεντρο της διδασκαλίας μου.
● Προσπαθώ να αναγνωρίσω τις ανάγκες και τις δυνατότητες τους και να τους εμπνεύσω να ανακαλύψουν την αξία της γνώσης.
● Το πάθος μου για τη διδασκαλία και η αφοσίωσή μου στην εκπαίδευση είναι εμφανείς στην καθημερινή μου προσπάθεια να ενθαρρύνω τους μαθητές να αναγνωρίσουν τη σημασία της γνώσης και της εκπαίδευσης για την προσωπική τους ανάπτυξη.
Είμαι αριστούχος πτυχιούχος Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, αποφοιτος του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.
Τα τελευταια 2 χρόνια ασχολούμαι με τη διδασκαλια θεωρητικών μαθημάτων, μαθημάτων του τομέα υγείας, καθώς και μαθημάτων θετικών σπουδών.
Διαθέτω εμπειρία καθηγήτριας σε ΙΕΚ και Κολλεγια της χώρας. Παραλληλα, εχω εργασθεί σε Φοιτητικά Φροντιστήρια και Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης κατ' οικον και online.
● Κίνητρο για την ενασχόλησή μου με τη διδασκαλια ήταν η αγάπη μου για τη μετάδοση της γνώσης.
● Στόχος μου είναι να καθοδηγήσω όσο περισσότερους μαθητές και φοιτητές γίνεται στην επιτυχία!
● Δοτικότητα, συνεισφορά στον μαθητή, αυτοπραγμάτωση και του καθηγητή και του μαθητή
Ο εκπαιδευτικός προκειμένου να γνωρίσει τις μαθησιακές δυσκολίες και τις εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών/φοιτητών εκτός από το να μελετήσει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους μπορεί να χρησιμοποιήσει τις ακόλουθες μεθόδους:
α) κατασκευή πιθανών ερωτήσεων.
β) μελέτη γραπτών εργασιών.
γ) κατανόηση αναγκών σπουδαστών μέσω παραγωγικού διαλόγου.
Με τους παραπάνω τρόπους θα αναδειχθούν:
- Οι διατυπωμένες ανάγκες κάθε μαθητή/φοιτητή.
- Θα προβάλλουν οι μη ρητά διατυπωμένες ανάγκες τις οποίες πρέπει να συνάγει ο εκπαιδευτής μέσα από το σύνολο των στοιχείων που συγκεντρώνει.
- θα αναδειχθούν οι ανάγκες που εκφράζονται από το σύνολο των σπουδαστών ως ομάδας.