Merhaba! Είμαι απόφοιτος του Τμήματος Τουρκικών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα Τουρκικών. Η αγάπη μου για την Τουρκική Γλώσσα, σε συδυασμό με τις σπουδές και την εργασιακή μου εμπειρία στην Κωνσταντινούπολη αποτελούν εφόδια στον τρόπο διδασκαλίας μου. Μέσα από πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό και μαθήματα ειδικά σχεδιασμένα στις ανάγκες του μαθητή μπορώ να σε βοηθήσω να ανακαλύψεις την τουρκική γλώσσα και τον τουρκικό πολιτισμό. Διαθέτω πιστοποιητικό Διδακτικής και Παιδαγωγικής Επάρκειας και είμαι κάτοχος του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας (Β2).
Κάθε μαθητής έχει διαφορετικούς στόχους, κίνητρα, αλλά και διαφορετικό τρόπο που μαθαίνει μια ξένη γλώσσα. Δίνοντας έμφαση σε όλα τα επίπεδα γλωσσικών δεξιοτήτων, ιδιαίτερα στην εξάσκηση του προφορικού λόγου, μπορώ να βοηθήσω τον μαθητή να χρησιμοποιήσει την Τουρκική Γλώσσα από τα πρώτα μαθήματα. Θεωρώ πως το κίνητρο αλλά και η εξάσκηση είναι απαράιτητα στην κατάκτηση μιας ξένης γλώσσας..
Το διάστημα που έμεινα στην Τουρκία, καθώς και η αγάπη μου να συνεχίζω να μαθαίνω περισσότερα για την γλώσσα και τον πολιτισμό της, αποτελούν βάσεις για τον τρόπο διδασκαλίας μου.
Επιπλέον, οι σπουδές μου, μέσα από τα μαθήματα της ''Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας'' και της '' Διδακτικής της Τουρκικής Γλώσσας ως Ξένης Γλώσσας'', καθώς και τα μαθήματα Παιδαγωγικής Επάρκειας μου προσέφεραν τα απαραίτητα εφόδια για την διδασκαλία.
Διαθέτω δύο χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας στα ιδιαίτερα μαθήματα Τουρκικών.
1,5 χρόνος εμπειρίας στην μετάφραση Τουρκικών κειμένων στα Ελληνικά και το αντίστροφο.
Κίνητρό μου είναι η αγάπη μου για την Τουρκική Γλώσσα, αλλά και η χαρά που παίρνω όταν βλέπω την εξέλιξη των μαθητών. Στόχος μου είναι να μεταφέρω στους μαθητές ότι η διαδικασία εκμάθησης μιας ξένης γλώσσας μπορεί να είναι μια ευχάριστη διαδικασία, η οποία μπορεί να διαφέρει από τις παραδοσιακές μεθόδους της αποστήθισης λεξιλογίου και γραμματικών κανόνων. Η εκμάθηση μιας οποιασδήποτε γλώσσας είναι πρώτα απ' όλα βιωματική!
Ενισχύοντας τις δεξιότητες και καλλιεργώντας το ενδιαφέρον του μαθητή, στοχεύω στο να δημιουργήσω ένα θετικό και υποστηρικτικό περιβάλλον.
Στο πρώτο μάθημα, το οποίο είναι αναγνωριστικό, έχω την ευκαιρία να συζητήσουμε με τον μαθητή σχετικά με την μέθοδο διδασκαλίας που θα ακουλουθηθεί σύμφωνα με τις ανάγκες του.
Μετά το δεύτερο μάθημα, οι ανάγκες του μαθητή είναι περισσότερο διακριτές και τότε επαναπροσαρμόζω το υλικό του μαθήματος με γνώμονα με την μαθητοκεντρική διδασκαλία.