📜 Απόφοιτος του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με παιδαγωγική επάρκεια και εμπειρία στην ιδιωτική εκπαίδευση και την κατ' οίκον διδασκαλία, αναλαμβάνω υπεύθυνα:
- Μελέτη μαθητών Δημοτικού, με στόχο την οργάνωση, κατανόηση και ενίσχυση των βασικών γνώσεων σε όλα τα μαθήματα.
- Ιδιαίτερα Φιλολογικά Μαθήματα για μαθητές Γυμνασίου έως και Β' Λυκείου, εστιάζοντας στη βελτίωση της απόδοσης στα μαθήματα Γλώσσας, Λογοτεχνίας, Ιστορίας και Αρχαίων Ελληνικών.
- Προετοιμασία για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις στα μαθήματα της Ιστορίας και της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, με προσέγγιση που ανταποκρίνεται στις μοναδικές ανάγκες και ικανότητες κάθε μαθητή.
📍 Περιοχές: Κορυδαλλός, Νίκαια, Πειραιάς, Αγία Βαρβάρα, Μανιάτικα
- Εξατομικευμένη διδασκαλία που προσαρμόζεται στις ανάγκες και το ρυθμό κάθε μαθητή.
- Προσωπικές σημειώσεις και πρόσθετο υλικό που δεν θα βρείτε σε τυπικά σχολικά εγχειρίδια, σχεδιασμένο να απλοποιεί την κατανόηση δύσκολων εννοιών.
- Συστηματική παρακολούθηση της προόδου με συνεχή ανατροφοδότηση, ώστε να ενισχύονται οι αδυναμίες και να αναπτύσσονται οι δεξιότητες.
- Οργάνωση και μεθοδολογία στη μελέτη, ώστε οι μαθητές να αποκτήσουν τις απαραίτητες δεξιότητες για ανεξάρτητη και αποδοτική προετοιμασία.
- Εμπειρία και αφοσίωση που διασφαλίζουν μια φιλική αλλά ταυτόχρονα αποδοτική μαθησιακή εμπειρία.
- Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης (2022-σήμερα): Σχεδιασμός και Υλοποίηση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων.
- Kumon κέντρο μελέτης (2022).
- Αιχμή Group 3-4 Κορυδαλλού (2022): Ιδιαίτερα φιλολογικά μαθήματα σε μαθητή Β΄ Γυμνασίου.
- Ιδιαίτερα μαθήματα (2022-2024).
Η διδασκαλία μού προσφέρει την ευκαιρία να συμμετέχω σε μια διαρκή διαδικασία μάθησης και εξέλιξης, όχι μόνο για τους μαθητές αλλά και για μένα, διατηρώντας ζωντανό το πάθος μου για τη γνώση. Επίσης, η χαρά των μαθητών όταν καταφέρνουν να φτάσουν τους στόχους που βάζουμε μαζί, προσφέρει και σε εμένα χαρά!
- Αρχικά, θα επιδιώξω να πραγματοποιήσω μια συζήτηση με τον ίδιο τον μαθητή.
- Στη συνέχεια, θα ακολουθήσει συνάντηση με τους γονείς, εάν πρόκειται για ανήλικο μαθητή.
- Καθ’ όλη τη διάρκεια της μαθησιακής διαδικασίας, θα εφαρμόσω συγκεκριμένες ασκήσεις και μεθόδους, προκειμένου να αναγνωρίσω τις εκπαιδευτικές του ανάγκες.
Σκοπός μου είναι να διασφαλίσω ότι κάθε παιδί θα λάβει την υποστήριξη που χρειάζεται!