Παραδίδω μαθήματα Αγγλικών κατ'οίκον σε μαθητές όλων των επιπέδων και ηλικιών.
Δίνω έμφαση στην εξατομίκευση του μαθήματος με την διαμόρφωση ή/και δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού ανάλογα με τις ανάγκες του μαθητή.
Έχω άριστη γνώση της αγγλικής και των νέων εκπαιδευτικών τεχνολογιών που λειτουργούν ενισχυτικά στην διαδικασία εκμάθησης.
Ολοκλήρωσα την πρακτική μου άσκηση τον Ιούνιο του 2024 στην Ελληνοαμερικανική Ένωση.
Ένας από τους λόγους που θα μπορούσε κάποιος να με προτιμήσει είναι ότι ο νο. 1 στόχος μου ως καθηγήτρια είναι να εξατομικεύω το μάθημα στον μαθητή. Γνωρίζω πως να χρησιμοποιώ διάφορα εργαλεία και προσεγγίσεις για να έχει ο μαθητής και μία ευχάριστη μαθησιακή εμπειρία αλλά και το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Σημαντική επίσης είναι η μεγάλη μου αγάπη για τα εκπαιδευτικά τεχνολογικά μέσα. Η ενίσχυση της διδασκαλίας με χρήση νέων τεχνολογιών είναι προτεραιότητα μου ως καθηγήτρια: γνωρίζω πως να χειρίζομαι ηλεκτρονικές τάξεις (ClassDojo, Google Classroom, Open eclass) πλατφόρμες με εκπαιδευτικά παιχνίδια (Kahoot, Baamboozle, Blooket, Gimkit, Quizizz κ.α.) καθώς και πιο "πρακτικά" προγράμματα όπως το Microsoft Office και συναφή.
Η δημιουργικότητα μου δεν θεωρώ ότι περιορίζεται όμως μόνο στα τεχνολογικά μέσα: μια ευχάριστη και αποδοτική μαθησιακή διαδικασία μπορεί να γίνει και με "παραδοσιακά" μέσα: με ένα χαρτί και ένα μολύβι μπορούμε να δημιουργήσουμε ολόκληρους κόσμους.
Διδάσκω αγγλικά σε μαθητές όλων των ηλικιών από το 2020. Έχω δουλέψει κυρίως με επίπεδα Α2-Β2 ωστόσο έχω βοηθήσει και μαθητές αρχάριους να ξεκινήσουν να χρησιμοποιούν την γλώσσα καθώς και ενήλικες που χρειάζονταν αγγλικά για επαγγελματικούς ή ακαδημαϊκούς σκοπούς. Έχω βοηθήσει μαθητές να επιτύχουν σε εξετάσεις γλωσσομάθειας με προετοιμασία η οποία περιλαμβάνει και βιωματική μάθηση αλλά και εξοικείωση με τον τρόπο εξέτασης με πολλή εξάσκηση.
For Greek as a second/foreign language learners: I have been teaching Greek as a second language to adult learners since 2021. Most of my students have been British natives aiming to improve their conversational skills or refine their use of the Greek language. I have a deep understanding of the differences between English and Greek grammar, vocabulary, collocations, and everyday language use.
Με επέλεξε η διδασκαλία όταν ήμουν 14 χρονών νομίζω, όταν έρχονταν 3-4 συμμαθητές μου πριν από κάποιο τεστ σε κάποιο διάλειμμα ή την ώρα της γυμναστικής και μου ζητούσαν να τους εξηγήσω την θεωρία της ιστορίας ή να τους βοηθήσω να μάθουν το λεξιλόγιο των αγγλικών.
Ο λόγος που μέχρι και σήμερα συνεχίζω να θέλω να διδάσκω είναι ακριβώς για τα παιδιά που μου ζητούσαν μια παραπάνω βοήθεια, έναν άνθρωπο που να τους εξηγήσει κάτι με υπομονή μέχρι να το κατανοήσουν, έναν καθηγητή που σέβεται το πόσο διαφορετικός μπορεί να είναι ένας μαθητής από έναν άλλον και προσαρμόζεται αυτή σε εκείνον και όχι ο μαθητής στον καθηγητή. Ο στόχος μου είναι να είμαι μία παραπάνω εκπαιδευτικός η οποία βάζει τον μαθητή, τις ανάγκες του και τους μαθησιακούς του στόχους στο κέντρο της εκπαιδευτικής διαδικασίας και τον ενθαρρύνει να συμμετέχει ενεργά στην μάθηση.
Είμαι υπέρ της ανοιχτής και άμεσης επικοινωνίας με τον μαθητή και με το άμεσο περιβάλλον του (γονείς/κηδεμόνες/οικογένεια κ.λ.π.). Μου είναι απαραίτητο να γνωρίζω:
- αν ο μαθητής έχει μαθησιακές δυσκολίες, νευροαναπτυξιακές διαταραχές (αν έχει ΔΕΠΥ, αν βρίσκεται στο φάσμα του αυτισμού κ.α.)
- αν κάποιος τρόπος τον βοηθάει να μαθαίνει καλύτερα (π.χ. κάποιοι μαθητές προτιμούν σχεδιαγράμματα, άλλοι βίντεο, άλλοι παντομίμα, κάποιοι μαθητές προτιμούν ακουστικά ερεθίσματα, άλλοι οπτικά κ.α.),
- αν χρειάζεται τα αγγλικά για κάποιον συγκεκριμένο σκοπό (επαγγελματικό, ακαδημαϊκό, για καθημερινή χρήση, για συγκεκριμένη ορολογία, για απόκτηση πιστοποιητικού γλωσσομάθειας, για μετανάστευση στο εξωτερικό, για επιτυχία στις Πανελλήνιες κ.α.)
- ποια είναι τα γενικότερα ενδιαφέροντα του μαθητή ώστε να τα χρησιμοποιώ μέσα στο μάθημα ως κίνητρα (π.χ. αν σε κάποιον αρέσει κάποιου είδους μουσική ή ταινιών αυτό μπορεί εύκολα να χρησιμοποιηθεί μέσα στην μαθησιακή διαδικασία ενισχυτικά)
- ποιες είναι οι τεχνολογικές δεξιότητες ενός μαθητή ώστε να προσαρμόσω το μάθημα ανάλογα με αυτές
Πέρα από την συζήτηση, δίνω και κάποια τεστ αξιολόγησης ώστε να δω περίπου σε τι επίπεδο βρίσκεται ο μαθητής. Στα πρώτα μαθήματα επίσης παρατηρώ προσεκτικά πώς ο μαθητής προσεγγίζει εμένα, το υλικό που του δίνω, σημειώνω μοτίβα (τα λεγόμενα "δυνατά σημεία" ενός μαθητή καθώς και επαναλαμβανόμενα λάθη στην χρήση της γλώσσας ή στον τρόπο διαβάσματος)