Γεια σας! Είμαι η Βελώνια-Μπελλώνια Ναταλία, πτυχιούχος Χημείας από το Πανεπιστήμιο Κρήτης, με εμπειρία στην ενασχόληση με παιδιά. Προσφέρω ιδιαίτερα μαθήματα χημείας και υποστήριξη σε όλα τα μαθήματα δημοτικού. Αγαπώ τη διδασκαλία και στόχος μου είναι να βοηθήσω τα παιδιά να κατανοήσουν καλύτερα τα μαθήματα και να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση στη μάθηση.
Αρχικά διαθέτω εξειδίκευση στη Χημεία, καθώς είμαι πτυχιούχος του Πανεπιστημίου Κρήτης, ενώ έχω ολοκληρώσει την πτυχιακή μου εργασία στη διδασκαλία Φυσικών Επιστημών. Με εμπειρία στη διδασκαλία παιδιών δημοτικού και γυμνασίου, προσαρμόζω το μάθημα στις ανάγκες του κάθε μαθητή, δημιουργώντας ένα ευχάριστο και αποδοτικό μαθησιακό περιβάλλον.
Έχω ασχοληθεί με τη διδασκαλία παιδιών δημοτικού και γυμνασίου, ενώ μάλιστα η πτυχιακή μου εργασία πραγματοποιήθηκε στο Παιδαγωγικό Τμήμα του Ρεθύμνου, εστιάζοντας στη διδασκαλία Φυσικών Επιστημών. Η εμπειρία μου αυτή με έχει εξοπλίσει με τις κατάλληλες δεξιότητες και γνώσεις για να μεταδώσω την αγάπη μου για τις επιστήμες στα παιδιά και να τα βοηθήσω να πετύχουν τους στόχους τους.
Η επιλογή μου να ασχοληθώ με τη διδασκαλία προέκυψε από την αγάπη μου για τις φυσικές επιστήμες και τη βαθιά μου επιθυμία να βοηθάω τα παιδιά να κατανοήσουν τον κόσμο γύρω τους. Η διδασκαλία μου δίνει τη δυνατότητα να συμβάλλω στη διαμόρφωση της σκέψης των νέων, ενθαρρύνοντάς τους να ανακαλύψουν την ομορφιά της γνώσης. Στόχος μου είναι όχι μόνο να τους προσφέρω τις απαραίτητες γνώσεις, αλλά και να τους εμπνεύσω να αναπτύξουν κριτική σκέψη, αυτοπεποίθηση και αγάπη για τη μάθηση.
Για να κατανοήσω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή, ξεκινώ με μια ανοιχτή συζήτηση για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει και τους στόχους του. Μέσω αυτής της επικοινωνίας και ενεργής ακρόασης, εντοπίζω τα σημεία που χρειάζονται υποστήριξη. Ακολουθεί μια αρχική αξιολόγηση των γνώσεών του, με μικρές ασκήσεις που αποκαλύπτουν τα δυνατά και αδύνατα σημεία του. Παρατηρώ την ανταπόκρισή του κατά τη διάρκεια του μαθήματος και προσαρμόζω το περιεχόμενο ανάλογα. Συνεργάζομαι με γονείς και άλλους εκπαιδευτικούς για μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα και ζητώ τακτική ανατροφοδότηση από τον ίδιο τον μαθητή, ώστε να διασφαλίσω ότι το μάθημα ανταποκρίνεται στις πραγματικές του ανάγκες.