Παραδίδονται μαθήματα ηλεκτρικής και ακουστικής κιθάρας, σε παιδιά και ενήλικες. Είτε διά ζώσης κατ’ οίκον, είτε εξ αποστάσεως, μέσω πλατφόρμας (Skype, Zoom, Webex, Viber, Messenger, κ.α.) . Με εμπειρία άνω των δέκα ετών σε ωδεία, ιδιαίτερα μαθήματα και τριετή εμπειρία στο Μουσικό Σχολείο Λαμίας.
Το ρεπερτόριο καλύπτει από την σύγχρονη μουσική (blues-rock, jazz / blues, rock n΄roll, pop-rock) έως την ελληνική λαϊκή και παραδοσιακή μουσική (λαϊκά, ρεμπέτικα, έντεχνα, παραδοσιακά), όπου βασίζονται και οι ακαδημαϊκές μου σπουδές.
Αναλαμβάνω μαθητές για σχολικές εισαγωγικές εξετάσεις και προετοιμασία για performance, στο ρεπερτόριο που απαιτείται.
Η μέθοδος διδασκαλίας βασίζεται σε ασκήσεις, θεωρία και πράξη, κλίμακες και συγχορδίες, ρεπερτόριο και αυτοσχεδιασμό.
Το υλικό μελέτης αφορά τα παραπάνω και δίδεται και ψηφιακά και σε έγχαρτη μορφή, αλλά και με την μορφή σημειώσεων, όπου κρίνεται απαραίτητο ή επιθυμητό. Οι σημειώσεις αντλούνται από διεθνή / δημοφιλή βιβλιογραφία αλλά και από προσωπικές σημειώσεις.
Χρήση τεχνολογικών μέσων (ψηφιακή ηχογράφηση με σύγχρονα μέσα σε home studio), για εκπαιδευτικούς και μαθητικούς σκοπούς.
Είμαι κάτοχος πτυχίου του Τμήματος Λαϊκής και Παραδοσιακής Μουσικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, με ειδίκευση στην Ηλεκτρική Κιθάρα.
Έχω συνεχή και αδιάλειπτη εμπειρία σε καλλιτεχνικούς χώρους (performance), εκδηλώσεις και συμμετοχές.
Είμαι επίσης συνθέτης, στιχουργός, τραγουδιστής και τραγουδοποιός, με πλήθος δισκογραφίας, ηχογραφήσεων, καθώς και συμμετοχών σε τηλεοπτικούς και διεθνείς διαγωνισμούς μουσικής επιτέλεσης.
Η διδασκαλία για εμένα αποτελεί ένα μέσο εξέλιξης των γνώσεων και των εμπειριών μου, καθώς και έναν παιδαγωγικό και ουσιώδη τρόπο να αναπτύσσω τις γνώσεις και τις ατομικές μου εμπειρίες, μεταφράζοντας την ατομική εμπειρία σε συλλογική. Η πολυσυλλεκτική τάση και αισθητική μου προσφέρει πληθώρα εργαλείων στην κατανόηση και γνωριμία διαφόρων ρεπερτορίων. Ωστόσο, η διαμόρφωση του μαθήματος γίνεται σύμφωνα με τις απαιτήσεις, τις ιδιαιτερότητες και την προσωπικότητα του εκάστοτε μαθητή.
Η διδασκαλία είναι σε μεγάλο βαθμό ευέλικτη, σύμφωνα με το επίπεδο και τις απαιτήσεις του μαθητή. Ο χρόνος και η ενέργεια που διαθέτει ο κάθε μαθητής - μαθήτρια, είναι κομβικής σημασίας για την επιτελεστική απόδοση και εξέλιξή του.
Εκ μέρους του καθηγητή υπάρχει επαρκής εμπειρία, γνώσεις και επιμονή για το μέγιστο όφελος.