Έμπειρος Καθηγητής Φυσικής με 30 Χρόνια Εμπειρίας προσφέρει ποιοτική και υπεύθυνη προετοιμασία για Πανελλήνιες Εξετάσεις, καθώς και υποστήριξη στη Φυσική Γενικής Παιδείας Λυκείου. Παρέχονται ειδικές σημειώσεις, προσομοιώσεις, εκπαιδευτικό υλικό και διαγωνίσματα προσαρμοσμένα στις ανάγκες κάθε μαθητή.
Με ανθρώπινη προσέγγιση και βαθιά κατανόηση της ψυχολογίας των μαθητών, η διδασκαλία γίνεται διασκεδαστική και προσιτή, χωρίς να θυσιάζεται η ποιότητα και η επιτυχία.
Ενασχόληση και εφαρμογή καινούριων καινοτόμων τεχνολογιών που αφορούν την εκπαίδευση: πχ. πλατφόρμα e-me του Υπουργείου Παιδείας (οργανωμένη σε φακέλους σε μορφή ηλεκτρονικής τάξης, e-class), applications σε λειτουργικά ipad-Οs και Αndroid που προσφέρουν τη δυνατότητα χειρόγραφων ηλεκτρονικών σημειώσεων εμπλουτισμένων με web pages, video, εικόνες, σχήματα φυσικής αλλά και ταυτόχρονη εξ’ αποστάσεως εκ μάθηση και συνεργασία με τον μαθητή στο ίδιο έγγραφο. Όπως τα: Zoomnotes, κλπ.). Πολύ καλή γνώση του Zoom και του Skype καθώς και εφαρμογών mirroring του IPAD στην οθόνη του υπολογιστή κατά τη διάρκεια των διαδικτυακών μαθημάτων, έτσι ώστε ο μαθητής να βλέπει τις σημειώσεις και τα σχήματα του IPAD.
Στο τέλος κάθε μαθήματος, ο μαθητής λαμβάνει αναλυτικές σημειώσεις και πρόσθετο υλικό (βίντεο, ασκήσεις) στο του ή μέσω της πλατφόρμας e-me4all. Βιβλία και διδακτική ύλη παρέχονται όλα από τον καθηγητή.
Παρέχονται ιδιαίτερα και ομαδικά μαθήματα με ευέλικτα ωράρια, προσαρμοσμένα στις ανάγκες κάθε μαθητή.
- Έμπειρος καθηγητής Φυσικής (30 χρόνια εμπειρίας) που προσφέρει ποιοτική, επιτυχή και υπεύθυνη προετοιμασία για τις πανελλήνιες εξετάσεις, καθώς και υποστήριξη στη Φυσική Γενικής Παιδείας Λυκείου με ειδικές σημειώσεις, υλικό και διαγωνίσματα.
- Ανθρώπινη προσέγγιση. Κατανοεί την ψυχολογία των παιδιών και διδάσκει τη φυσική με έναν διασκεδαστικό και προσιτό τρόπο, προσαρμοσμένο στις ανάγκες τους. Έτσι, το μάθημα γίνεται ευχάριστο και ελκυστικό, διατηρώντας παράλληλα υψηλή ποιότητα και επιτυχία.
- Ενασχόληση και εφαρμογή καινούριων καινοτόμων τεχνολογιών που αφορούν την εκπαίδευση: πχ. πλατφόρμα e-me του Υπουργείου Παιδείας, applications σε λειτουργικά ipad-Οs και Αndroid που προσφέρουν τη δυνατότητα χειρόγραφων ηλεκτρονικών σημειώσεων εμπλουτισμένων με web pages, video, εικόνες, σχήματα φυσικής αλλά και ταυτόχρονη εξ’ αποστάσεως εκ μάθηση και συνεργασία με τον μαθητή στο ίδιο έγγραφο. Όπως τα: Zoomnotes, κλπ.). Πολύ καλή γνώση του Zoom και του Skype καθώς και εφαρμογών mirroring του IPAD στην οθόνη του υπολογιστή κατά τη διάρκεια των διαδικτυακών μαθημάτων, έτσι ώστε ο μαθητής να βλέπει τις σημειώσεις και τα σχήματα του IPAD.
- Τα διαδραστικά, καινοτόμα μαθήματα γίνονται διαδικτυακά μέσω της προβολής ενός ψηφιακού πίνακα στην οθόνη του υπολογιστή του μαθητή. Ο καθηγητής γράφει, προβάλλει σχήματα και ο μαθητής βλέπει σε ζωντανή μετάδοση. Κάθε μαθητής στο τέλος του μαθήματος λαμβάνει ένα αναλυτικό πακέτο σημειώσεων στο του και το υλικό που συντάχθηκε, διαφορετικά το υλικό αναρτάται στη δωρεάν πλατφόρμα του υπουργείου παιδείας e-me4all που ο μαθητής έχει δωρεάν πρόσβαση (οργανωμένη σε φακέλους σε μορφή ηλεκτρονικής τάξης, e-class). Βιβλία και διδακτική ύλη παρέχονται όλα από τον καθηγητή, όπως και επεξηγηματικά επιπρόσθετα βίντεο, πάνω σε ενότητες που δυσκολεύουν τον μαθητή. Παρέχονται ιδιαίτερα και ομαδικά μαθήματα.
30 χρόνια καθηγητής Φυσικής λυκείου (γενικής παιδείας και πανελληνίων) τόσο σε φροντιστήρια, ιδιωτικά σχολεία όσο και σαν καθηγητής ιδιαιτέρων.
Η απόφαση να ακολουθήσω το επαγγελματικό μονοπάτι της διδασκαλίας δεν προήλθε τυχαία, αλλά αποτελεί καρπό μιας βαθιάς εσωτερικής αναζήτησης και επιθυμίας να επηρεάσω θετικά τη ζωή των άλλων. Τα κύρια κίνητρα μου είναι η επιθυμία να ενθαρρύνω τους μαθητές να ανακαλύψουν τον εαυτό τους και τις δυνατότητές τους. Θέλω να δημιουργήσω ένα περιβάλλον όπου η μάθηση δεν είναι απλώς υποχρέωση, αλλά μια ευχάριστη εμπειρία που προάγει τη δημιουργικότητα και τη φαντασία. Η αφοσίωσή μου στη διδασκαλία πηγάζει από την πίστη μου ότι κάθε παιδί έχει τη δυνατότητα να διαπρέψει και ότι μπορώ να συμβάλω στην εκπλήρωση αυτού του δυναμικού. Με γεμίζει μεγάλη ικανοποίηση να παρακολουθώ την πρόοδο των μαθητών μου και τις επιτυχίες τους, γνωρίζοντας ότι έχουν αγωνιστεί σκληρά για να εισαχθούν στο πανεπιστήμιο. Κάθε βήμα τους προς την εκπλήρωση των στόχων τους είναι μια επιβεβαίωση της δουλειάς μου και μια πηγή έμπνευσης για μένα. Η αφοσίωση και η προσπάθειά τους με κάνουν περήφανο και ενισχύουν την επιθυμία μου να τους υποστηρίζω καθ’ όλη τη διάρκεια της πορείας τους.
Για να καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή, πρέπει να επικεντρωθώ σε μερικά βασικά βήματα. Αρχικά, είναι σημαντικό να παρατηρήσω πώς αλληλεπιδρά με το μάθημα. Αυτό περιλαμβάνει την κατανόηση της προόδου του, αν δυσκολεύεται σε συγκεκριμένες ενότητες ή αν δείχνει ενδιαφέρον για ορισμένα θέματα.
Έπειτα, η ανοιχτή επικοινωνία είναι το κλειδί. Μπορώ να συζητήσω με τον μαθητή για να καταλάβω πώς νιώθει για το μάθημα, ποια είναι τα δυνατά του σημεία και ποιες οι δυσκολίες του. Το να ακούω προσεκτικά τις σκέψεις και τις απορίες του θα μου δώσει καλύτερη εικόνα για το πού χρειάζεται βοήθεια.
Εν κατακλείδι, είναι χρήσιμο να αξιολογώ τις δεξιότητές του με διάφορους τρόπους, είτε μέσω γραπτών εργασιών είτε μέσω πιο δημιουργικών δραστηριοτήτων. Αυτό με βοηθά να εντοπίσω πιθανά κενά στη γνώση ή σε βασικές δεξιότητες.