Δασκάλα Αγγλικών με 8 Χρόνια Εμπειρίας - Προσωπικά και Διαδικτυακά Μαθήματα
Είμαι η Χρύσα, καθηγήτρια Αγγλικών με πάνω από 8 χρόνια εμπειρίας στη διδασκαλία μαθητών κάθε επιπέδου, από αρχάριους έως προχωρημένους. Προσφέρω εξατομικευμένα μαθήματα Αγγλικών που προσαρμόζονται στις ανάγκες και τους στόχους σας, είτε για καθημερινή επικοινωνία, επαγγελματικούς σκοπούς ή προετοιμασία εξετάσεων.
Τι προσφέρω:
- Εμπειρία με μαθητές διαφόρων ηλικιών και επιπέδων
- Φιλική και υποστηρικτική προσέγγιση
- Διδασκαλία βασισμένη σε σύγχρονες μεθόδους
- Εξατομικευμένα μαθήματα για κάθε ανάγκη (Speaking, Writing, Listening, Grammar)
- Διαδικτυακά μαθήματα μέσω Skype ή άλλων πλατφορμών
Είμαι εδώ για να σας βοηθήσω να πετύχετε τους στόχους σας!
Τιμές 12-14 ευρώ, ανάλογα το επίπεδο/συχνότητα μαθημάτων
Επικοινωνήστε μαζί μου για περισσότερες πληροφορίες και διαθεσιμότητα σε ημέρες/ώρες!
Λόγω της πολυετούς μου εμπειρίας, προσφέρω κάτι παραπάνω από μια τυπική εκμάθηση της γλώσσας. Να γιατί αξίζει να με προτιμήσετε:
1. Εξατομικευμένη Διδασκαλία: Κάθε μαθητής είναι μοναδικός. Προσαρμόζω τα μαθήματα στις δικές σας ανάγκες και στόχους, εστιάζοντας στα σημεία που χρειάζεστε περισσότερη υποστήριξη, είτε πρόκειται για προφορική εξάσκηση, γραμματική, είτε προετοιμασία εξετάσεων.
2. Εμπειρία σε Όλα τα Επίπεδα: Από αρχάριους μαθητές μέχρι προχωρημένους, έχω εμπειρία με μια μεγάλη γκάμα ηλικιών και επιπέδων. Είμαι σε θέση να προσαρμόσω τις μεθόδους μου ανάλογα με το επίπεδο και το στυλ μάθησης κάθε μαθητή.
3. Φιλική και Υποστηρικτική Προσέγγιση: Δημιουργώ ένα περιβάλλον που εμπνέει ασφάλεια και αυτοπεποίθηση. Η διδασκαλία μου βασίζεται στην ενθάρρυνση και τη συνεχή υποστήριξη, ώστε να νιώθετε άνετα και να απολαμβάνετε τη διαδικασία μάθησης.
4. Σύγχρονες Διδακτικές Μέθοδοι: Χρησιμοποιώ ποικιλία υλικών και σύγχρονων τεχνικών διδασκαλίας, διασφαλίζοντας ότι τα μαθήματα είναι διαδραστικά και ενδιαφέροντα. Τα διαδικτυακά μαθήματα γίνονται με χρήση τεχνολογίας για μέγιστη ευελιξία και αμεσότητα.
5. Ευελιξία Ωραρίου: Προσφέρω μαθήματα με ευέλικτο πρόγραμμα, ιδανικό για μαθητές που χρειάζονται να προσαρμόσουν τη διδασκαλία στο καθημερινό τους πρόγραμμα.
6. Δέσμευση στην Εξέλιξη: Επενδύω στη συνεχή προσωπική και επαγγελματική μου εξέλιξη, ώστε να μπορώ να παρέχω την καλύτερη δυνατή εκπαίδευση στους μαθητές μου.
Αν θέλετε να μάθετε Αγγλικά με έναν καθηγητή που θα σας βοηθήσει να φτάσετε στο μέγιστο των δυνατοτήτων σας, είμαι η ιδανική επιλογή!
Τα τελευταία 8 χρόνια εργάζομαι ως καθηγήτρια Αγγλικών, έχοντας αποκτήσει πολύτιμη εμπειρία τόσο σε φροντιστηριακό περιβάλλον όσο και σε ιδιαίτερα μαθήματα. Στο φροντιστήριο, είχα την ευκαιρία να διδάξω ομαδικά μαθήματα σε παιδιά και εφήβους διαφόρων επιπέδων, από A1 έως C2. Αυτό με βοήθησε να αναπτύξω την ικανότητα να προσαρμόζω τις διδασκαλίες μου ανάλογα με τις ανάγκες της τάξης, διατηρώντας πάντα την ισορροπία μεταξύ ομαδικού πνεύματος και εξατομικευμένης προσέγγισης.
Στα ιδιαίτερα μαθήματα, εργάζομαι με μαθητές όλων των ηλικιών, από μικρά παιδιά που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στα Αγγλικά, μέχρι ενήλικες που χρειάζονται εξειδικευμένη γνώση για επαγγελματικούς σκοπούς ή προετοιμασία εξετάσεων. Η ατομική προσέγγιση μου επιτρέπει να επικεντρώνομαι στις συγκεκριμένες ανάγκες κάθε μαθητή, είτε πρόκειται για βελτίωση στην προφορική επικοινωνία, κατανόηση της γραμματικής ή προετοιμασία για πιστοποιήσεις.
Η εμπειρία μου σε αυτούς τους δύο διαφορετικούς τομείς με βοήθησε να εξελιχθώ σε έναν ευέλικτο και αποτελεσματικό εκπαιδευτικό, ικανό να καθοδηγήσω κάθε μαθητή με υπομονή και επαγγελματισμό.
**Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία Αγγλικών: Κίνητρα και Στόχοι**
Η απόφασή μου να ασχοληθώ με τη διδασκαλία Αγγλικών πηγάζει από την αγάπη μου για τη γλώσσα και την επιθυμία να βοηθήσω άλλους να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους και να επιτύχουν τους στόχους τους. Πάντα πίστευα πως η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας ανοίγει πόρτες, όχι μόνο σε προσωπικό αλλά και σε επαγγελματικό επίπεδο, και ήθελα να είμαι μέρος αυτής της διαδικασίας.
Κίνητρα:
1. Η αγάπη για τη γλώσσα: Από μικρή ηλικία είχα πάθος με τις γλώσσες και τον πολιτισμό που αυτές αντιπροσωπεύουν. Τα Αγγλικά είναι μια γλώσσα με παγκόσμια εμβέλεια και θεωρώ συναρπαστική την πρόκληση του να τη διδάσκω σε άλλους.
2. Η χαρά της προσφοράς: Η διδασκαλία είναι για μένα μια διαδικασία που δίνει νόημα. Το να βλέπω τους μαθητές μου να εξελίσσονται, να κερδίζουν αυτοπεποίθηση και να πετυχαίνουν στόχους που προηγουμένως θεωρούσαν ανέφικτους είναι από τα μεγαλύτερα κίνητρά μου.
3. Η δια βίου μάθηση: Η διδασκαλία δεν είναι μονόπλευρη. Μαθαίνω συνεχώς από τους μαθητές μου και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν. Αυτό μου επιτρέπει να εξελίσσομαι συνεχώς, τόσο ως εκπαιδευτικός όσο και ως άτομο.
Στόχοι:
1. Προσωπική ανάπτυξη των μαθητών: Στόχος μου είναι να βοηθήσω τους μαθητές μου να ξεπεράσουν τους φόβους τους και να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση στη χρήση των Αγγλικών. Θέλω να τους δώσω τα εφόδια για να μπορέσουν να επικοινωνούν αποτελεσματικά και να επιτύχουν τους προσωπικούς ή επαγγελματικούς τους στόχους.
2. Δημιουργία θετικού περιβάλλοντος: Στόχος μου είναι να δημιουργήσω ένα περιβάλλον μάθησης που είναι υποστηρικτικό, φιλικό και ενθαρρυντικό. Πιστεύω ότι οι μαθητές μαθαίνουν καλύτερα όταν νιώθουν ασφαλείς και εκτιμημένοι.
3. Συνεχής βελτίωση ως εκπαιδευτικός: Ένας από τους στόχους μου είναι να συνεχίσω να βελτιώνομαι στη διδασκαλία. Επενδύω στην επαγγελματική μου εξέλιξη και παρακολουθώ τις εξελίξεις στον τομέα της γλωσσομάθειας, ώστε να μπορώ να προσφέρω την καλύτερη δυνατή εκπαίδευση στους μαθητές μου.
Η διδασκαλία Αγγλικών είναι για μένα κάτι πολύ παραπάνω από μια δουλειά· είναι μια αποστολή. Σκοπός μου είναι να βοηθώ τους μαθητές να ανακαλύπτουν νέες δυνατότητες μέσα από τη γνώση και να πετυχαίνουν τους στόχους τους με τη δύναμη της γλώσσας.
Η κατανόηση των εκπαιδευτικών αναγκών ενός μαθητή είναι κρίσιμη για την ανάπτυξη μιας εξατομικευμένης και αποτελεσματικής μαθησιακής εμπειρίας. Τα σημαντικότερα βληματα που ακολουθώ είναι τα εξής:
1. Μέσω συζήτησης και ενεργητικής ακρόασης
2. Με σύντομη αξιολόγηση του επιπέδου του μαθητή (π.χ., μέσω ενός διαγνωστικού τεστ) βοηθά να εντοπιστούν τα κενά στις γνώσεις και τις δεξιότητές του.
3. Μέσω αξιολόγησης ενδιαφερόντων και κινήτρων διότι μαθητές είναι πιο δεκτικοί όταν το αντικείμενο που μελετούν τους ενδιαφέρει ή όταν το συνδέουν με τους προσωπικούς τους στόχους.
4. Με συνεχή ανατροφοδότηση και προσαρμογή. Συγκεκριμένα, υπάρχει ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας με τον μαθητή για να συλλέγω πληροφορίες σχετικά με την πρόοδό του και να προσαρμόζω διαρκώς το εκπαιδευτικό πλάνο σύμφωνα με την εξέλιξή του και τις αναδυόμενες ανάγκες του.