Ονομάζομαι Άντζελα Κεμάλλι και είμαι απόφοιτη του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας. Παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές Α',Β' και Γ' Δημοτικού στον Βόλο, με στόχο να ενισχύσω τις δεξιότητες και την αυτοπεποίθησή τους στο διάβασμα και τα μαθήματα. Αναλαμβάνω την καθημερινή μελέτη τους, χρησιμοποιώντας εξατομικευμένες μεθόδους που βασίζονται στο επίπεδο και τον ρυθμό μάθησης του κάθε παιδιού με έμφαση στην δημιουργία ενός θετικού και ενθαρρυντικού περιβάλλοντος.
Η αγάπη και αφοσίωση που έχω για τα παιδιά αποτελούν προσωπικά, το πιο βασικό κίνητρο. Προσφέρω ένα υποστηρικτικό και θετικό περιβάλλον μάθησης, όπου το παιδί μπορεί να αναπτύξει αυτοπεποίθηση και να αγαπήσει την μάθηση. Με σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους και ευελιξία στο πρόγραμμα και τις ανάγκες κάθε παιδιού προσαρμόζομαι στις ιδιαίτερες απαιτήσεις κάθε μαθητή και ενθαρρύνω τη μάθηση με τρόπο δημιουργικό και ευχάριστο.
Ως νέα στον χώρο της εκπαίδευσης, είμαι γεμάτη ενέργεια και ανυπομονώ να βοηθήσω τα παιδιά να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στην μάθηση καθώς και να αναπτύξουν τις δυνατότητες τους.
Η αληθινή μου αγάπη για τα παιδιά ήταν ο κύριος λόγος που αποφάσισα να γίνω εκπαιδευτικός. Το να έχεις την δυνατότητα να επηρεάσεις την ζωή των παιδιών και να τα βοηθήσεις να αναπτύξουν δεξιότητες, αυτοπεποίθηση και κρίση είναι πραγματικά συγκινητικό. Από μικρή με ενέπνευσε η αθωότητα και η ενέργεια των παιδιών. Επέλεξα το επάγγελμα αυτό γιατί θέλω να προσφέρω τη φροντίδα, την υποστήριξη και πάνω απ' όλα την πίστη στους εαυτούς τους.
Για να καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή/τριας , ένας βασικός τρόπος είναι η παρατήρηση. Προσπαθώ να εντοπίσω αν ο/η μαθητής/τρια δυσκολεύεται σε συγκεκριμένα θέματα, αν έχει δυσκολία στην προσοχή ή στην εκτέλεση εργασιών. Έπειτα, θα κάνω μια ειλικρινής συζήτηση με τον/την μαθητή/τρια για να μπορέσω να καταλάβω πως νιώθει σχετικά με το εκάστοτε μάθημα, για τυχόν ανασφάλειες ή φοβίες που μπορεί να υπάρχουν. Στην συνέχεια, θα επικεντρωθώ στην κατανόηση των αναγκών του παιδιού μέσω κάποιων ασκήσεων που θα μου δώσει την δυνατότητα να εντοπίσω τις δυνατότητες και αδυναμίες του/της μαθητή/τριας. Τέλος, η συζήτηση με τους γονείς θα μπορούσε να προσφέρει σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τις προηγούμενες εκπαιδευτικές εμπειρίες και ανάγκες του παιδιού.