Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
33 ετών 5 έτη διδακτικής εμπειρίας
Τουριστικών Επιχειρήσεων
Proficiency C2
Dalf C2
Θεσσαλονίκη
Πτυχία
ΤΕΙ
Πτυχίο - Τουριστικών Επιχειρήσεων 2015
idietera
Πτυχίο - Proficiency C2 2021
Μητρική γλώσσα - idietera
Πτυχίο - Dalf C2 2007
Μαθήματα που παραδίδω
Απευθύνομαι σε
Παιδιά προσχολικής ηλικίας
Μαθητές Δημοτικού
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου
Φοιτητές
Ξενόγλωσσους Μαθητές
Επαγγελματίες

Αναζητάτε ιδιαίτερα μαθήματα Γαλλικών; Είστε στο σωστό μέρος!

Προσφέρω εξατομικευμένα μαθήματα Γαλλικών για τα επίπεδα (Αρχάριοι, Μεσαίοι), με στόχο την άμεση πρόοδο και την ενίσχυση της γλωσσικής σας ικανότητας.  Η διδασκαλία προσαρμόζεται στις ανάγκες και τους στόχους σας, είτε πρόκειται για καθημερινή επικοινωνία, εξετάσεις, είτε για επαγγελματική χρήση της γλώσσας.

Προσφέρω:
Μαθήματα για τα επίπεδα (A1-Β2)
Προετοιμασία για εξετάσεις 
Συνομιλίες για βελτίωση προφοράς και ακουστικής κατανόησης
Διδασκαλία μέσω σύγχρονων μεθόδων και υλικών
Ευελιξία ωραρίων (δια ζώσης ή μέσω διαδικτύου)
 

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Γιατί να με επιλέξετε:
Μητρική γλώσσα: Αυθεντική προφορά και σωστή χρήση της γλώσσας
Εμπειρία και εξειδίκευση στη διδασκαλία
Ανθρώπινη προσέγγιση και προσωπική προσαρμογή
Υποστήριξη εκτός ωρών μαθήματος (υλικό, ερωτήσεις)
Επικοινωνήστε μαζί μου για πληροφορίες ή για να κλείσετε το πρώτο σας μάθημα! 

Επαγγελματική Εμπειρία

Γιατί να με επιλέξετε:
Μητρική γλώσσα:  Αυθεντική προφορά και σωστή χρήση της γλώσσας
Εμπειρία και εξειδίκευση στη διδασκαλία
Ανθρώπινη προσέγγιση και προσωπική προσαρμογή
Υποστήριξη εκτός ωρών μαθήματος (υλικό, ερωτήσεις)
Επικοινωνήστε μαζί μου για πληροφορίες ή για να κλείσετε το πρώτο σας μάθημα! 

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

1. Κίνητρα (Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία της γαλλικής γλώσσας)

  • Αγάπη για τη γλώσσα και τον πολιτισμό: «Η γαλλική γλώσσα με γοήτευσε από μικρή ηλικία λόγω της ιστορίας και της κουλτούρας της.  Η γαλλική λογοτεχνία, η μουσική, ο κινηματογράφος και η φιλοσοφία με ενέπνευσαν να τη διδάξω και να μεταδώσω αυτήν την αγάπη στους μαθητές μου.»
  • Επαγγελματικές ευκαιρίες: «Η γαλλική γλώσσα ανοίγει πολλές επαγγελματικές πόρτες.  Στην Ελλάδα, αλλά και στο εξωτερικό, η γαλλική είναι μια χρήσιμη γλώσσα στον τομέα της διπλωματίας, του τουρισμού και των διεθνών σχέσεων, και αυτό με παρακίνησε να την διδάξω.»
  • Διαπολιτισμική επικοινωνία: «Η διδασκαλία της γαλλικής γλώσσας μου επιτρέπει να συμβάλλω στην προώθηση της διαπολιτισμικής κατανόησης και να ενισχύσω τις σχέσεις μεταξύ ανθρώπων από διαφορετικά πολιτιστικά περιβάλλοντα.»

2. Στόχοι (Τι θέλω να πετύχω διδάσκοντας τη γαλλική γλώσσα)

  • Ενίσχυση των γλωσσικών δεξιοτήτων των μαθητών: «Ο κύριος στόχος μου είναι να βοηθήσω τους μαθητές να αποκτήσουν τα απαραίτητα γλωσσικά εργαλεία για να επικοινωνούν με αυτοπεποίθηση στα γαλλικά, είτε για επαγγελματικούς είτε για προσωπικούς λόγους.»
  • Καλλιέργεια της κριτικής σκέψης: «Μέσω της διδασκαλίας της γαλλικής γλώσσας, επιθυμώ να βοηθήσω τους μαθητές να αναπτύξουν κριτική σκέψη και να κατανοήσουν τη γλώσσα μέσα από διαφορετικές πολιτιστικές προσεγγίσεις.»
  • Προώθηση του γαλλικού πολιτισμού: «Θέλω να μεταδώσω στους μαθητές μου την αγάπη και τον θαυμασμό για τον γαλλικό πολιτισμό και τις τέχνες, επιτρέποντάς τους να κατανοήσουν καλύτερα την γαλλική κοινωνία και τις αξίες της.»
  • Προετοιμασία για διεθνείς ευκαιρίες: «Η γαλλική γλώσσα είναι βασική για όσους επιθυμούν να εργαστούν ή να σπουδάσουν σε διεθνές επίπεδο. Στόχος μου είναι να παρέχω στους μαθητές τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για να επιτύχουν στους διεθνείς οργανισμούς ή στον επιχειρηματικό κόσμο.»
Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

1. Αξιολόγηση του Επιπέδου Γλωσσικής Ικανότητας

  • Γλωσσικές δεξιότητες (ανάγνωση, γραφή, ομιλία, ακρόαση): Εξετάζω τις ικανότητες του μαθητή σε κάθε τομέα. Για παράδειγμα, μπορείς να χρησιμοποιήσω διαγωνίσματα ή ασκήσεις που αφορούν την κατανόηση προφορικού λόγου ή τη συγγραφή. Αυτό θα μου επιτρέψει να κατανοήσω σε ποιο επίπεδο βρίσκονται οι δεξιότητες του μαθητή και ποιες περιοχές χρήζουν ενίσχυσης.
  • Διαγνωστικά τεστ: Διοργανώνω μικρές διαγνωστικές εξετάσεις για να ελέγξω το επίπεδο του μαθητή (π.χ. A1, B1, C1 σύμφωνα με το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες). Με βάση τα αποτελέσματα, μπορώ να προσδιορίσω ποιοι τομείς απαιτούν προσοχή.

2. Συζήτηση με τον Μαθητή

  • Ατομική συζήτηση: Ρωτώ τον μαθητή για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει, τις προτιμήσεις του στον τρόπο μάθησης και τους στόχους του για τη γλώσσα. Η επικοινωνία με τον μαθητή μπορεί να αποκαλύψει σημαντικές πληροφορίες για τις ανάγκες του.
  • Αυτοεκτίμηση: Ζητώ από τον μαθητή να αξιολογήσει μόνος του τις δικές του ικανότητες και αδυναμίες (π.χ. "Ποιες δεξιότητες σου φαίνονται πιο δύσκολες;"). Αυτό βοηθά να καταλάβω καλύτερα τις ανάγκες του.

3. Παρατήρηση Συμπεριφοράς και Απόδοσης

  • Εντοπισμός δυσκολιών σε συγκεκριμένα θέματα: Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, παρακολουθώ σε ποια σημεία δυσκολεύεται ο μαθητής (π.χ. προφορά, συντακτικά λάθη, κατανόηση ακρόασης, διάκριση μεταξύ χρόνων ρημάτων).
  • Αλληλεπίδραση με τους υπόλοιπους μαθητές: Βλέπω πώς συνεργάζεται ο μαθητής με άλλους στην τάξη. Μπορεί να έχει δυσκολίες στην επικοινωνία ή στην κατανόηση των συνομιλιών, γεγονός που μπορεί να δείχνει ανάγκες σε συγκεκριμένες περιοχές.

4. Χρήση Εργαλείων και Πηγών Διδασκαλίας

  • Γλωσσικά τεστ και ερωτηματολόγια: Χρησιμοποίω γλωσσικά τεστ ή ερωτηματολόγια για να αξιολογήσω το επίπεδο και τις ανάγκες του μαθητή. Αυτά τα εργαλεία βοηθούν στο να εντοπιστούν τα δυνατά σημεία, αλλά και οι τομείς που χρειάζονται περισσότερο εξάσκηση.
  • Ανατροφοδότηση: Δίνω ανατροφοδότηση στον μαθητή με βάση τα λάθη και τις αδυναμίες του. Εξηγώ  ποια σημεία πρέπει να βελτιώσει και γιατί είναι σημαντικό για τη γλωσσική του ανάπτυξη.
Εκπαιδευτικές υπηρεσίες
Προσωπικές σημειώσεις
Φροντιστηριακές σημειώσεις
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Διδασκαλία σε group
Προετοιμασία για πανελλήνιες
Εκπόνηση εργασιών
Συμπλήρωση βιογραφικού σημειώματος
Θερινά μαθήματα
Επιμέλεια και διόρθωση κειμένων
Χρήση εξωσχολικών βιβλίων
Προσφορές
Έκπτωση σε ανέργους
Έκπτωση για γκρουπ

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;