Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Χρύσα Αθανασοπούλου

54 ετών 27 έτη διδακτικής εμπειρίας
'Ισθμια Κορινθίας
Μαθήματα που παραδίδετε
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Δημοτικού
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου
Φοιτητές

Πιστοποιημένη καθηγήτρια με δίπλωμα Supérieure III από το Γαλλικό Ινστιτούτο, 27 χρόνια εμπειρίας διδασκαλίας σε φροντιστήριο και κατ' οίκον. Αναλαμβάνω μαθητές όλων των επιπέδων (Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο, φοιτητές) και προετοιμασία για όλες τις πιστοποιήσεις (DELF, DALF, ΚΠΓ κ.ά.).

 Παρέχεται ευέλικτο, εξατομικευμένο πρόγραμμα μάθησης .

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Με πάνω από 27 χρόνια εμπειρίας στη διδασκαλία ξένων γλωσσών, τόσο μέσω ιδιαίτερων μαθημάτων όσο και στο δικό μου φροντιστήριο, εγγυώμαι την ποιότητα και αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας μου.Ως κάτοχος του διπλώματος Supérieure III από το Γαλλικό Ινστιτούτο, διαθέτω την απαραίτητη εξειδίκευση για να σας καθοδηγήσω σε οποιοδήποτε επίπεδο και να σας προετοιμάσω για πιστοποιήσεις όπως DELF, DALF, ΚΠΓ και άλλα. Σχεδιάζω τα μαθήματα σύμφωνα με τις προσωπικές ανάγκες, το επίπεδο και τους στόχους του κάθε μαθητή, ώστε να εξασφαλίζω γρήγορη πρόοδο και διαρκή βελτίωση.Δουλεύω online, παρέχοντας άνεση και ευελιξία σε μαθητές με περιορισμένο χρόνο ή απομακρυσμένη τοποθεσία. Με προσήλωση στην επιτυχία των μαθητών μου, προσφέρω συνεχή υποστήριξη, ενθάρρυνση και επανατροφοδότηση καθ’ όλη τη διάρκεια των μαθημάτων.

Επαγγελματική Εμπειρία

Είμαι ενεργή στον χώρο της διδασκαλίας ξένων γλωσσών για περισσότερα από 27 χρόνια. Από την αρχή της καριέρας μου, έχω προσφέρει ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές όλων των ηλικιών και επιπέδων, προσαρμόζοντας το εκπαιδευτικό υλικό στις ανάγκες τους. Παράλληλα, είμαι ιδιοκτήτρια και υπεύθυνη ενός φροντιστηρίου ξένων γλωσσών, όπου διαχειρίζομαι τη διδασκαλία, τον συντονισμό καθηγητών και την προετοιμασία μαθητών για διάφορες πιστοποιήσεις (όπως DELF, DALF, ΚΠΓ και άλλες).

Η πολύχρονη εμπειρία μου περιλαμβάνει:

  • Εξατομικευμένη διδασκαλία, τόσο δια ζώσης όσο και online.
  • Προετοιμασία για διεθνείς και εθνικές πιστοποιήσεις ξένων γλωσσών.
  • Εκπαίδευση μαθητών σε διαφορετικές ηλικιακές ομάδες (Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο, φοιτητές και ενήλικες).
  • Συνεργασία με γονείς και μαθητές για τη διαρκή βελτίωση της απόδοσης και της αυτοπεποίθησης των μαθητών στη χρήση ξένων γλωσσών.

Η διαρκής αφοσίωση και αγάπη για τη διδασκαλία με έχουν βοηθήσει να δημιουργήσω ένα περιβάλλον μάθησης που εξασφαλίζει την πρόοδο και την επιτυχία κάθε μαθητή μου.

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Η επιλογή μου να ασχοληθώ με τη διδασκαλία δεν ήταν απλώς μια επαγγελματική απόφαση, αλλά μια προσωπική κλήση. Από μικρή ηλικία, με γοήτευαν οι ξένες γλώσσες και  η διδασκαλία  τους μου δίνει τη δυνατότητα να μεταφέρω αυτή την αγάπη και το πάθος στους μαθητές μου.

Κίνητρά μου:

  • Η ικανοποίηση της μετάδοσης γνώσης και η χαρά να βλέπω μαθητές να προοδεύουν, να αποκτούν αυτοπεποίθηση και να επιτυγχάνουν τους στόχους τους.
  • Η πρόκληση της προσαρμογής της διδασκαλίας στις διαφορετικές ανάγκες κάθε μαθητή.

Στόχοι μου:

  • Να δημιουργώ ένα υποστηρικτικό περιβάλλον μάθησης, που ενισχύει την αυτοεκτίμηση και το ενδιαφέρον των μαθητών.
  • Να παρέχω ποιοτική εκπαίδευση που ξεπερνά τη μηχανική εκμάθηση και βοηθά τους μαθητές να χρησιμοποιούν τις γνώσεις τους στην καθημερινότητα ή στην καριέρα τους.
  • Να προετοιμάζω τους μαθητές όχι μόνο για τις εξετάσεις, αλλά και για την πραγματική χρήση των γλωσσών σε διαφορετικά πλαίσια.

Η διδασκαλία είναι για μένα μια ζωντανή και δημιουργική διαδικασία, που με εμπνέει και με εξελίσσει καθημερινά. 

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Για να κατανοήσεις τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή, ακολουθώ κάποια βήματα:

1. Συζήτηση με τον μαθητή

  • Ρωτάω τον μαθητή γιατί θέλει να μάθει γαλλικά 
  • Ζητάω να μου περιγράψει την προηγούμενη εμπειρία του με τη γλώσσα, όπως επίπεδο γνώσεων, δυσκολίες ή τυχόν θετικά βιώματα.
  • Με τη βοήθεια σύντομων ερωτήσεων πρέπει να εκτιμήσω το επίπεδο στις βασικές δεξιότητες (ανάγνωση, γραφή, ακρόαση, ομιλία) εάν είναι προχωρημένο επίπεδο.

2. Επικοινωνία με γονείς 

  • Αν πρόκειται για μικρότερης ηλικίας μαθητή, επικοινωνώ με τους γονείς για να πάρω κάποιες  πληροφορίες .

4. Παρατήρηση και προσαρμογή

 Κατά τις πρώτες συναντήσεις, παρατηρώ πώς μαθαίνει ο μαθητής (π.χ. προφορική κατανόηση, γραπτή έκφραση) και ποια μεθοδολογία αποδίδει καλύτερα ώστε να σχεδιάσω ένα πρόγραμμα που ανταποκρίνεται στις ανάγκες του μαθητή, με σαφείς στόχους και προσαρμοσμένες ασκήσεις εξασφαλίζοντας την πρόοδό του.

Εκπαιδευτικές υπηρεσίες
Φροντιστηριακές σημειώσεις
Διδασκαλία σε group
Προετοιμασία για πανελλήνιες
Θερινά μαθήματα
Προσφορές
Έκπτωση σε ανέργους
Έκπτωση σε πολύτεκνους
Έκπτωση σε αδέρφια
Έκπτωση για γκρουπ
Τιμή συζητήσιμη ανάλογα με τις ώρες διδασκαλίας

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;

Κριτικές μαθητών

0 Κριτικές