Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
24 ετών 4 έτη διδακτικής εμπειρίας
Αγγλική Γλώσσα και Φιλολογία
Καρδίτσα
Πτυχία
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πτυχίο - Αγγλική Γλώσσα και Φιλολογία 2022
Μαθήματα που παραδίδω
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Δημοτικού
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου
Φοιτητές
Φοιτητές Μεταπτυχιακού
Ξενόγλωσσους Μαθητές

Παραδίδονται ιδιαίτερα μαθήματα Αγγλικών σε μεγάλο εύρος ηλικιών και επιπέδων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες του εκάστοτε μαθητή/μαθήτριας. Σημαντική ευελιξία σε ώρες διδασκαλίας και κόστος, έπειτα από συνεννόηση και αντίστοιχη προσαρμογή. Για περισσότερες πληροφορίες και διαθεσιμότητα, επικοινωνήστε μαζί μου.

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Σημαντική ευελιξία σε ώρες διδασκαλίας και κόστος, έπειτα από συνεννόηση και αντίστοιχη προσαρμογή. 

Διδακτικές επιλογές με γνώμονα τις πιο πρόσφατες έρευνες και εξελίξεις στον τομέα της εκπαίδευσης. 

Έμφαση στις ανάγκες των μαθητών, οι οποίες ποικίλουν και οφείλουν να αποτελούν το βασικό άξονα γύρω από τον οποίο θα πρέπει να αναπτύσσεται το πλάνο διδασκαλίας, πάντα προσωποποιημένο, εξατομικευμένο και σχεδιασμένο να απαλλάσσει από την ψυχοφθόρο διαδικασία της μάθησης και να την καθιστά προσιτή και ευχάριστη. 

Επαγγελματική Εμπειρία

Διατίθεται εξαετής διδακτική εμπειρία (φροντιστήρια και κέντρα ξένων γλωσσών, δημόσιο σχολείο, πρακτική άσκηση πανεπιστημίου, ιδιαίτερα μαθήματα ενηλίκων και παιδιών τόσο δια ζώσης όσο και ηλεκτρονικά), αγάπη για την εκπαίδευση και την καθοδήγηση μαθητών όλων των ηλικιών και επιπέδων, καθώς και πληθώρα σεμιναρίων και πιστοποιήσεων με στόχο την διαρκή προσωπική εξέλιξη και βέλτιστη επαγγελματική κατάρτιση. 

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Η επιλογή να ασχοληθώ με τη διδασκαλία προέκυψε από την επιθυμία μου να μεταδώσω γνώσεις και να βοηθήσω άλλους να επιτύχουν τους στόχους τους. Πιστεύω ακράδαντα ότι η εκπαίδευση είναι το κλειδί για την ανάπτυξη και την προσωπική εξέλιξη, και η γλώσσα, ειδικά τα Αγγλικά, αποτελεί μια πολύτιμη δεξιότητα στην παγκόσμια κοινωνία.

Τα βασικά κίνητρα για την επιλογή αυτή είναι:

  1. Η αγάπη για την εκπαίδευση: Από μικρή ηλικία, ήμουν πάντα ενθουσιασμένη με την απόκτηση και την ανταλλαγή γνώσεων. Η διδασκαλία μου επιτρέπει να μοιράζομαι αυτόν τον ενθουσιασμό και να βοηθώ τους μαθητές να ανακαλύψουν τη χαρά της μάθησης.
  2. Η επιθυμία να επηρεάσω θετικά τη ζωή των άλλων: Μέσω της διδασκαλίας, μπορώ να ενδυναμώσω τους μαθητές μου, να τους βοηθήσω να επιτύχουν τους προσωπικούς τους στόχους και να αποκτήσουν δεξιότητες που θα τους φανούν χρήσιμες σε όλη τους τη ζωή.
  3. Η προσωπική πρόκληση και ανάπτυξη: Η διδασκαλία με βοηθά να εξελίσσομαι συνεχώς, καθώς κάθε μαθητής είναι μοναδικός και κάθε μάθημα αποτελεί πρόκληση να βρω νέους τρόπους να επικοινωνήσω και να βοηθήσω τους μαθητές μου να κατανοήσουν τις έννοιες και τις δεξιότητες που διδάσκω.

Στόχοι:

  • Βελτίωση της γλωσσικής ικανότητας των μαθητών: Να βοηθήσω τους μαθητές να αναπτύξουν τις δεξιότητες τους στα Αγγλικά, ενισχύοντας την αυτοπεποίθηση τους και δίνοντάς τους τα εργαλεία για να επικοινωνούν άνετα και αποτελεσματικά.
  • Προετοιμασία για εξετάσεις: Να τους καθοδηγήσω στην προετοιμασία τους για τις εξετάσεις Αγγλικών, ώστε να πετύχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα και να ανοίξουν νέες επαγγελματικές ή ακαδημαϊκές ευκαιρίες.
  • Προώθηση της αγάπης για τη μάθηση: Θέλω να εμπνεύσω τους μαθητές μου να αγαπήσουν τη μάθηση, να δουν τη γνώση όχι μόνο ως εργαλείο για το μέλλον τους, αλλά και ως ένα συναρπαστικό ταξίδι.
Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Για να κατανοήσει κανείς τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή, είναι σημαντικό να υιοθετήσει μια προσέγγιση που συνδυάζει παρατήρηση, αξιολόγηση και επικοινωνία. Μερικές από τις στρατηγικές κατανόησης των αναγκών των μαθητών είναι οι εξής:

1. Αξιολόγηση Επίπεδου Γνώσεων και Δεξιοτήτων

  • Διαγνωστικά τεστ. Χρησιμοποιούνται στην αρχή του μαθήματος για να αξιολογηθεί το επίπεδο των γνώσεων του μαθητή. Αυτό θα δώσει μια σφαιρική εικόνα για τις δυνατότητες και τις αδυναμίες του.
  • Παρακολούθηση της προόδου. Καθώς ο μαθητής προχωρά, παρακολουθείται η πρόοδός του μέσα από μικρές αξιολογήσεις, δοκιμασίες ή εργασίες για να κατανοηθεί σε ποια σημεία χρειάζεται ενίσχυση.

2. Αναγνώριση Των Αδυναμιών

  • Δυσκολίες σε συγκεκριμένες περιοχές: Αναγνωρίζεται αν ο μαθητής δυσκολεύεται σε κάποιον συγκεκριμένο τομέα, όπως γραμματική, λεξιλόγιο, προφορική επικοινωνία, ή ακουστική κατανόηση.
  • Επαναλαμβανόμενα λάθη: Αν παρατηρείται ότι ο μαθητής επαναλαμβάνει τα ίδια λάθη ή αδυνατεί να κατανοήσει συγκεκριμένες έννοιες, αυτό είναι μια ένδειξη ότι εκεί βρίσκεται η ανάγκη ενίσχυσης.

3. Συζητήσεις με τον Μαθητή

  • Συνεντεύξεις και ερωτήσεις: Ρωτάμε τον μαθητή για τους στόχους του και τις περιοχές στις οποίες αισθάνεται λιγότερο σίγουρος. Η επικοινωνία μαζί του θα δώσει στοιχεία για τα αδύναμα σημεία και τις προσωπικές του ανάγκες.
  • Αξιολόγηση της στάσης του: Η στάση του μαθητή απέναντι στη μάθηση (π.χ. αν είναι ενθουσιώδης ή απογοητευμένος) μπορεί να βοηθήσει να καταλάβουμε αν υπάρχουν συναισθηματικές ή ψυχολογικές ανάγκες που επηρεάζουν την εκπαιδευτική του διαδικασία.

4. Αναγνώριση Στυλ Μάθησης

  • Οπτικοί, ακουστικοί, κιναισθητικοί μαθητές: Οι μαθητές έχουν διαφορετικά στυλ μάθησης. Μπορεί να ανακαλύψουμε ότι ο μαθητής ανταποκρίνεται καλύτερα σε οπτικά υλικά (π.χ. εικόνες, διαγράμματα), ακουστικά (π.χ. ήχοι, ηχογραφήσεις) ή διαδραστικά μαθήματα (π.χ. παιχνίδια και δραστηριότητες). Αυτό θα βοηθήσει να προσαρμόσουμε τη διδασκαλία στις ανάγκες του.

5. Παρατήρηση και Ανατροφοδότηση

  • Παρατήρηση της συμμετοχής: Στη διάρκεια του μαθήματος, παρατηρείται πόσο ενεργά συμμετέχει ο μαθητής, πόσο γρήγορα κατανοεί τις νέες έννοιες και πώς αντιδρά όταν αντιμετωπίζει δυσκολίες.
  • Ανατροφοδότηση από τον μαθητή: Ζητείται από τον μαθητή να δώσει ανατροφοδότηση για το μάθημα, για το τι του φαίνεται πιο δύσκολο και ποιο μέρος του μαθήματος τον βοηθάει περισσότερο.

6. Συνεργασία με Γονείς ή Δασκάλους

  • Ανατροφοδότηση από άλλους δασκάλους ή γονείς: Οι γονείς ή οι άλλοι εκπαιδευτικοί του μαθητή μπορεί να έχουν πολύτιμες πληροφορίες για τις δυσκολίες ή τις ανάγκες του, καθώς βλέπουν τον μαθητή σε διαφορετικά πλαίσια.

7. Θέσπιση Στόχων Μαθητή

  • Ατομικοί στόχοι: Δούλεψε με τον μαθητή για να καθορίσετε κοινούς στόχους μάθησης. Αυτό θα επιτρέψει να παρακολουθήσουμε την πρόοδό του και να εστιάσουμε στις περιοχές που πρέπει να ενισχυθούν περισσότερο.

8. Ευελιξία και Προσαρμογή του Προγράμματος

  • Αλλαγή στρατηγικής αν χρειαστεί: Εάν παρατηρήσουμε ότι μια στρατηγική δεν αποδίδει, προσαρμόζουμε και δοκιμάζουμε διαφορετικές μεθόδους ή υλικά για να καλύψουμε τις ανάγκες του μαθητή.

Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορέσουμε να διαμορφώσουμε μια εκπαιδευτική προσέγγιση που ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες του μαθητή και τον βοηθά να προοδεύσει.

Εκπαιδευτικές υπηρεσίες
Φροντιστηριακές σημειώσεις
Θερινά μαθήματα
Προσφορές
Το πρώτο μάθημα Δωρεάν
Έκπτωση σε αδέρφια
Τιμή συζητήσιμη ανάλογα με τις ώρες διδασκαλίας

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;