Καλησπέρα, ονομάζομαι Ιωάννα Ασκητή. Είμαι Πτυχιούχος της Παιδαγωγικής Σχολής Αριστοτελείου Πανεπιστημίου. Παραδίδω μαθήματα δημοτικού καθώς και δημιουργική απασχόληση για παιδιά. Υπάρχουν και γνώσεις νοηματικής γλώσσας για όσους ενδιαφέρονται.
Όντας γεννημένη με βαρηκοΐα, αγάπησα ιδιαιτέρως τα γράμματα, καθώς η γραφή και η ανάγνωση με βοήθησαν να αναπτύξω την ομιλία μου ,καθώς και να καταλαβαίνω πιο έντονα τις σημασίες των λέξεων και με αυτές να δημιουργώ, εμπλουτίζοντας το λεξιλόγιο μου. Την ιδια δημιουργικότητα επιθυμώ να περάσω στους μαθητές μου , βοηθώντας τους να διευρύνουν τους ορίζοντες τους με τον δικό τους δημιουργικό τρόπο.
Μέσω των καλών επικοινωνιακών και οργανωτικών δεξιότητων το μάθημα διεξάγεται σε ένα φιλικό και άνετο περιβάλλον , καθώς προσφέρεται το απαραίτητο διδακτικό υλικό το οποίο έιναι προσαρμοσμένο στις εκάστοτε ανάγκες των μαθητών.
Καλή Διαχείριση Ποιοτικού ελέγχου και χρόνου κατά τη διάρκεια των ιδιαίτερων μαθημάτων.
Διαδραστικές Δραστηριότητες Νέων Τεχνολογιών μέσω πλατφορμών και ειδικών εκπαιδευτικών εργαλείων για την εκμάθηση της ελληνικης γλώσσας αλλά και επιπλέον δωρεάν υλικό(προσωπικές σημειώσεις, κανόνες γραμματικής ή ασκήσεις γραμματικής) κατά τη διάρκεια των ιδιαίτερων μαθημάτων για καλύτερη μεταδοτικότητα και κατανόση της ελληνικής γλώσσας και κουλτούρας .
Παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα τα τελευταία 5 χρόνια. Μεσα απο αυτα εχω αναπτύξει σημαντική εμπειρία προσαρμόζοντας τη διδασκαλία στις ανάγκες και το ρυθμό μάθησης κάθε μαθητή/μαθητριας. Επιπροσθετα, η επαιδευτική μου προσέγγιση βασίζεται στην κατανόηση των μοναδικών δυνατοτήτων και αδυναμιών του κάθε μαθητή/μαθητριας , με στόχο να τους βοηθήσω να εξελιχθουν και να αναπτύξουν ανεξαρτησία, θέληση και αυτοπεποίθηση στη μάθηση τους.
Για τους ίδιους λόγους που ανέφερα παραπάνω. Για την αγάπη μου για τα γράμματα.
Επιθυμία εξέλιξης και βελτίωσης στον επαγγελματικό χώρο , όπου αυτό μπορεί να έρθει εις πέρας μέσω των ιδαίτερων μαθημάτων και της γνωριμίας με τους μαθητές .
Η εκμάθηση της ελληνικης γλώσσας και της κάθε γλώσσα δεν είναι απλώς η μετάδοση μιας γνώσης αλλά είναι κάτι πολύ παραπάνω από διδασκαλία. Είναι η επαφή και η μύηση της κουλτούρας και του πολιτισμού. Έπειτα, η γλώσσα ως ζωντανός οργανισμός εξελίσσεται και μαζί της εξελισσόμαστε και εμείς, καθώς μέσω της μαθητοκεντρικής προσέγγισης, λύνεις απορίες και κάθε φορά έρχεσαι αντιμέτωπος με διαφορετικές συνθήκες θετικής βελτίωσης τόσο του ίδιου του μαθητή όσο και του ίδιου μας του εαυτού ως διδάσκων.
Είναι αναγκαίο να καταλαβαίνουμε τα θέλω του κάθε παιδιού. Τον τρόπο που σκέφτεται και τον τρόπο που λειτουργεί. Να τα βοηθάμε να ανοίγουν τα φτερά τους και να πιστεύουν στον εαυτό τους. Και πως από τα λάθη μαθαίνουμε και πως είναι εντάξει να προσπαθούμε ξανά και ξανά κάνοντας επανάληψη. Να τα βοηθάμε να αγαπούν την γλώσσα και να μην νιώθουν πως πρέπει να διαβάσουν από υποχρέωση.
Παρόλα αυτά οι εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή/τριας μαθαίνονται κατά τη διάρκεια των μαθημάτων και ανάλογα με τις απορίες του/της κατευθύνομαι στο ανάλογο επίπεδο.