Μαθήματα θεωρίας και σολφέζ, Θεσσαλονίκη
Φοιτώ στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης , στο τμήμα μουσικών σπουδών. Ξεκίνησα να εχω επαφή με την μουσική από 5 ετών πηγαίνοντας σε ωδείο και παρακολουθώντας μαθήματα πιάνου , θεωρίας, σολφεζ , αρμονίας, dictee ,χορωδίας και πρακτικού διδασκαλίου όπως και πλήθος σεμιναρίων αναφορικά με την διδασκαλία και τον ορθό αλλά και πιο προσιτό τρόπο εκμάθησης, μουσικής ψυχολογίας, πιάνου , φωνητικής κ.α. Παραδίδω μαθήματα μουσικής θεωρίας , dictee , και σολφεζ, όλων των επιπέδων, καθώς και το υποχρεωτικό αρμονίας.
Καθώς είμαι νέα, θεωρώ πως μπορώ να αναπτύξω άριστη επικοινωνία με τους μαθητές μου , να δημιουργήσω άνετο και ζεστό κλίμα , εμπιστοσύνη και ευχάριστη πέραση της ώρας. Αγαπάω πολύ τα παιδιά και απολαμβάνω την διδασκαλία , με αποτέλεσμα να βρίσκω ιδιαίτερους και ασυνήθιστους τρόπους να βγαίνει η ύλη του κάθε μαθήματος, όπως λόγου χάρη επιτραπέζια παιχνίδια τα οποία είναι σχετικά με το μάθημα της ημέρας (κυρίως στις μικρότερες ηλικιες ). Έτσι , η επανάληψη των κεφαλαίων επιτυγχάνεται ομαλά και με όρεξη αντί να υπάρχει η συνηθισμένη τάση αποφυγής .
Τα τελευταία χρόνια διδάσκω μουσική θεωρία και σολφέζ στο ωδείο Μουσικό Κολέγιο Θεσσαλονίκης ενώ παράλληλα, κάνω και ιδιαίτερα μαθήματα . Ακόμα , έχω συμμετάσχει σε μουσικό σχήμα με το οποίο έχουμε πραγματοποιήσει λαιβ εμφανίσεις σε διάφορα γνωστά μαγαζιά της θεσσαλονίκης.
Όπως προανέφερα, η διδασκαλία είναι κάτι το οποίο αγαπάω και το κάνω πάντα με ευχαρίστηση. Επιδίωκα να γίνω καθηγήτρια από αρκετά μικρή και μπορώ με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό επιτέλους να λέω ότι έχω καταφέρει τον στόχο μου .
Φροντίζω να έχω άριστη επικοινωνία με τους μαθητές μου, ώστε να νιώθουν άνετα να συζητήσουμε και να λύσουμε οποιαδήποτε απορία δημιουργηθεί ή ακόμα και να επαναλαβουμε όσες φορές χρειαστεί κατι για την πλήρη κατανόηση. Παρόλα αυτά , μέσω των διαφορετικών τρόπων εκμάθησης τους οποίους χρησιμοποιώ στα πρώτα μαθήματα είμαι σε θέση να αναγνωρίζω τι ταιριάζει και αναλογει στον κάθε μαθητή καλύτερα και έπειτα συνεχίζω με τον ίδιο τρόπο εκτός εάν στην πορεία συναντήσω διαφορετικές ανάγκες οπότε κατευθείαν αναζητώ να προσαρμοσω διαφορετικα την παράδοση και την δομή των ασκήσεων.