Τελειόφοιτος Φυσικής Ε.Κ.Π.Α. & Απόφοιτος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Ε.Μ.Π.
Παραδίδονται ιδιαίτερα μαθήματα Φυσικής και Μαθηματικών σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου.
Με εμπειρία σε δύο διαφορετικούς τομείς της επιστήμης και της τεχνολογίας, προσφέρω εξατομικευμένη διδασκαλία για την καλύτερη κατανόηση της ύλης και την προετοιμασία για τις σχολικές εξετάσεις.
- Σαφείς στόχοι: Θέτω ξεκάθαρους εκπαιδευτικούς στόχους σε συνεργασία με τους μαθητές, προσαρμοσμένους στις ανάγκες τους.
- Εξατομικευμένο πλάνο: Διαμορφώνουμε μαζί με τους μαθητές συγκεκριμένο πλάνο διδασκαλίας για την επίτευξη των στόχων τους.
- Πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό: Παρέχω ποιοτικό, συνεχώς ανανεωμένο υλικό που ανάλογα με τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των μαθητών.
- Εξερεύνηση πέρα από την ύλη: Για μαθητές με ενδιαφέρον στις θετικές επιστήμες, δίνω την ευκαιρία να εμβαθύνουν και να εξερευνήσουν έννοιες πέρα από τη σχολική ύλη.
- Υποστήριξη στον επαγγελματικό προσανατολισμό:
Στηρίζω τους μαθητές στον επαγγελματικό τους προσανατολισμό, προσφέροντας επιστημονικά εργαλεία για την ανακάλυψη και τον καθορισμό των επαγγελματικών τους στόχων, βασισμένων στα ενδιαφέροντα και τις ικανότητές τους, εφόσον το επιθυμούν.
Με πολυετή εμπειρία στη διδασκαλία Φυσικής και Μαθηματικών, παρέχω εξατομικευμένη προετοιμασία για μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου, με στόχο την ακαδημαϊκή τους επιτυχία. Ειδικεύομαι επίσης στην προετοιμασία για τις διεθνείς εξετάσεις SAT και SAT Subject Tests (Math Level I, Math Level II, Physics).
Η βαθιά αγάπη μου για τις θετικές επιστήμες με οδήγησε στο δεύτερο πτυχίο στο Τμήμα Φυσικής του Ε.Κ.Π.Α. και με εμπνέει να μοιράζομαι αυτές τις γνώσεις με όσο το δυνατόν περισσότερους μαθητές. Είμαι οργανωτικός και μεθοδικός, και πιστεύω ότι η μάθηση πρέπει να είναι διαρκής και ευχάριστη διαδικασία. Στόχος μου είναι να βοηθήσω τους μαθητές μου να αναπτύξουν μια ουσιαστική κατανόηση των θετικών επιστημών και να τους ενδυναμώσω για την επίτευξη των στόχων τους.
- Συζήτηση με τον μαθητή:
Ανοιχτή συζήτηση για την αναγνώριση δυνατών σημείων, δυσκολιών και στόχων. - Αξιολόγηση της κατάστασης:
Πραγματοποίηση αρχικής αξιολόγησης για να εντοπιστούν τομείς που χρειάζονται ενίσχυση. - Εξατομικευμένη παρατήρηση:
Παρακολούθηση της προόδου του μαθητή για καλύτερη κατανόηση των αναγκών του και προσαρμογή της διδασκαλίας. - Συνεργασία με τους γονείς
- Διαφορετικές στρατηγικές μάθησης:
Χρήση ποικίλων στρατηγικών (οπτικών, ακουστικών, πρακτικών). - Συνεχής ανατροφοδότηση:
Παροχή συνεχούς ανατροφοδότησης για την πρόοδο του μαθητή και προσαρμογή της διδασκαλίας ανάλογα με τις εξελίξεις.