Πτυχιουχος τμηματος Ιστοριας και Αρχαιολογιας (ειδ. Αρχαιολογια και Ιστοριας της Τεχνης), με μεταπτυχιακές σπουδες σε Διοικηση και Αρχαιολογια και προηγουμενη διδακτικη εμπειρια, αναλαμβάνει διδασκαλια μαθητων και φοιτητων. Επισης τη διορθωση και επιμελεια κειμενων (διατριβών, πτυχιακων, εργασιων εξαμηνου κ.λπ.).
Η εκπαιδευτική μου αποστολή, διαχρονικά, αφορά στην προσφορά γνώσεων και στην εμφύσηση αξιών στους μαθητές μου. Ετσι, εχω οργανώσει και συμμετάσχει στην υλοποίηση καινοτόμων εκπαιδευτικών προγραμμάτων με γνώμονα αυτές ακριβώς τις αξίες.
Η επαγγελματική μου εμπειρία, ως Φιλόλογος περιλαμβάνει τη δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού και τη διδασκαλια μαθητων Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκειου. Επιπλέον, μεσα απο την εργασια μου ως ΠΕ Αρχαιολογος εχω απασχοληθει σε εκπαιδευτικές δράσεις και προβολή πολιτιστικών αξιών -όπως εκπαιδευτικά προγράμματα για μαθητές και ξεναγήσεις επισκεπτών στο Μουσείο Νικόπολης και στο Ιδρυμα Ερευνών Ελευθέριος Βενιζελος.
Προσθέτοντας στη δυναμική μου, έχω εργαστεί ως συγγραφέας ακαδημαϊκών εργασιών για φοιτητές, αναπτύσσοντας δεξιότητες σύνθεσης πολύπλοκων πληροφοριών και παραγωγής τεκμηριωμένων αναλύσεων. Επίσης, ως μεταφράστρια διαδικτυακών παιχνιδιών από τα αγγλικά στα ελληνικά, βελτίωσα την προσαρμοστικότητά μου σε διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα και στη διαχείριση τεχνικών κειμένων.
Παράλληλα, έχω αναπτύξει ισχυρές δεξιότητες επικοινωνίας, διοργάνωσης και διαχείρισης μέσα από τη δράση μου ως Εκπρόσωπος Τύπου στη Διεθνή Αμνηστία και ως υπεύθυνη εκπαιδευτικών εργαστηρίων Τέχνης, στην Caritas Sofia. Αυτές οι εμπειρίες με έχουν εφοδιάσει με ευελιξία στη διαχείριση πολυπολιτισμικών ομάδων και την ανάπτυξη στρατηγικών συνεργασιών.
Η διδασκαλία αποτελεί για μένα μια δημιουργική διαδικασία που συνδυάζει τη μετάδοση γνώσης με την καλλιέργεια κριτικής σκέψης και αξιών. Η ακαδημαϊκή μου πορεία στην Ιστορία, την Αρχαιολογία και τη Διοίκηση, σε συνδυασμό με τη διδακτική και πολιτιστική μου εμπειρία, με ώθησαν να επιλέξω την εκπαίδευση ως μέσο διαμόρφωσης συνειδητοποιημένων πολιτών. Με ενδιαφέρει να εμπνέω τους μαθητές μου, να τους ενθαρρύνω να προσεγγίζουν τη γνώση με περιέργεια και ενθουσιασμό, και να αναπτύσσουν δεξιότητες ανάλυσης και σύνθεσης πληροφοριών. Μέσα από την εξατομικευμένη διδασκαλία και τη δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού, στοχεύω στη βελτίωση της μαθησιακής εμπειρίας και στην καλλιέργεια μιας διαρκούς αγάπης για τη μάθηση.
Η κατανόηση των εκπαιδευτικών αναγκών ενός μαθητή απαιτεί προσεκτική παρατήρηση, ενεργή ακρόαση και εξατομικευμένη προσέγγιση. Ξεκινώ με διαγνωστική αξιολόγηση για να εντοπίσω τις γνώσεις, τις δυσκολίες και τα ενδιαφέροντά του. Μέσα από ανοιχτές συζητήσεις, διερευνώ τις μαθησιακές του προτιμήσεις και τυχόν εμπόδια στη διαδικασία κατανόησης. Η εμπειρία μου στη διδασκαλία και τη δημιουργία εκπαιδευτικών προγραμμάτων μου επιτρέπει να προσαρμόζω το περιεχόμενο και τις μεθόδους μου, ώστε να ανταποκρίνομαι στις ανάγκες του κάθε μαθητή. Επιπλέον, η συνεργασία με τους γονείς και η συνεχής αξιολόγηση της προόδου βοηθούν στη διαμόρφωση μιας αποτελεσματικής εκπαιδευτικής στρατηγικής, ενισχύοντας τη μαθησιακή εμπειρία και την αυτοπεποίθησή του.