Εκπαιδευτικός-ερευνητής με πτυχίο από το Τμήμα Φιλολογίας και μεταπτυχιακό στη Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία, με εξειδίκευση στην ύστερη Οθωμανική περίοδο και την ιστορία των ιδεολογικών ρευμάτων. Διδάσκω σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης και παρέχω εξατομικευμένα μαθήματα σε μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Παράλληλα, συμμετέχω σε ακαδημαϊκά και ερευνητικά προγράμματα. Με αφοσίωση στη διδασκαλία και τη σύνδεση της ιστορικής έρευνας με την εκπαίδευση, επιδιώκω να προσφέρω ουσιαστική γνώση και να καλλιεργώ βαθύτερη κατανόηση της πολιτιστικής και πνευματικής μας κληρονομιάς
Βασικός στόχος μου είναι η κατανόηση και η ενίσχυση των ικανοτήτων κάθε μαθητή, προσαρμόζοντας τη διδασκαλία στις ιδιαίτερες ανάγκες του. Μέσω μιας προσωποκεντρικής προσέγγισης, επιδιώκω να δημιουργήσω ένα υποστηρικτικό και θετικό μαθησιακό περιβάλλον, ενθαρρύνοντας το ενδιαφέρον των μαθητών για τα φιλολογικά μαθήματα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την άμεση και μετρήσιμη πρόοδο των μαθητών, τόσο στην ακαδημαϊκή τους επίδοση όσο και στην ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης και της κριτικής σκέψης τους, ενώ ταυτόχρονα καλλιεργείται ένας διαρκής ενθουσιασμός και ενδιαφέρον για τη μάθηση.
Έχω αποκτήσει εμπειρία τόσο σε φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης όσο και στην παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων, προσφέροντας εξατομικευμένη διδασκαλία σε μαθητές διαφόρων επιπέδων. Η δουλειά μου επικεντρώνεται στη διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων και στην υποστήριξη της ακαδημαϊκής τους πορείας, με στόχο την ανάπτυξη των γλωσσικών τους δεξιοτήτων, την κατανόηση των μαθημάτων και την ενίσχυση της γενικότερης σχολικής τους προόδου. Επιπλέον, έχω συνεργαστεί με κέντρα ειδικής αγωγής, παρέχοντας στήριξη σε παιδιά με αυτιστικές διαταραχές και προσαρμόζοντας το διδακτικό υλικό στις ιδιαίτερες ανάγκες τους.
Επέλεξα τη διδασκαλία γιατί με ενθουσιάζει η ιδέα να μεταδίδω γνώση και να υποστηρίζω την ανάπτυξη των μαθητών. Με ενδιαφέρει να βοηθάω τους άλλους να ανακαλύπτουν τη δυναμική τους, να ενισχύουν τις ικανότητές τους και να αποκτούν αυτοπεποίθηση στη μάθηση. Η διδασκαλία μου δίνει την ευκαιρία να επηρεάζω θετικά τη ζωή τους και να παρακολουθώ την πρόοδό τους, κάτι που με εμπνέει και με κινητοποιεί να γίνομαι καλύτερος.
Για να κατανοήσω τις εκπαιδευτικές ανάγκες κάθε μαθητή, παρακολουθώ προσεκτικά την απόδοσή του και τα πεδία στα οποία δυσκολεύεται. Μέσα από ανοιχτές συζητήσεις μαζί του, ανακαλύπτω τα σημεία που τον προβληματίζουν και προσαρμόζω τις μεθόδους διδασκαλίας αναλόγως. Η ανατροφοδότηση από γονείς και άλλους δασκάλους, καθώς και η παρατήρηση της συμπεριφοράς του στην τάξη, με βοηθούν να διαμορφώσω μια πλήρη εικόνα και να προτείνω την πιο κατάλληλη στρατηγική για τη μάθησή του.