Ιδιαίτερα Φιλολογικών Αθήνα
Εκπαιδευτικός με όρεξη και πάθος για παράδοση ιδιαιτέρων μαθημάτων σε μαθητές διαφορετικών επιπέδων, δυνατοτήτων και ταχυτήτων. Επικοινωνιακή και συνεργάσιμη, γνώριμη με πολλαπλές μεθόδους διδασκαλίας, καλή ακροάτρια με υπομονή, υπευθυνότητα και προσήλωση στην επίτευξη στόχων.
Επικοινωνιακή, οργανωτική, φιλική, συνεπής στα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες της, δημιουργική, δραστήρια, με ικανότητα επίλυσης προβλημάτων. Συνεργατικό πνεύμα με προσαρμοστικότητα και ενσυναίσθηση.
- Καθηγήτρια | Ιδιώτες, Αθήνα
Παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου
- Παιδαγωγός | Ανθρωπιστικό Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο «ΕΧΩ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ», Αθήνα
Διδασκαλία μαθητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και δραστηριότητες δημιουργικής απασχόλησης
- Παιδαγωγός | Οι Αγριόκυκνοι, Ιδιωτικό Νηπιαγωγείο, Αθήνα
Μελέτη μαθητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
- Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας | Πρότυπο Πειραματικό Λύκειο Αναβρύτων
Ατομική δειγματική διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων / Α΄ Λυκείου
Βασικό κίνητρο μου αποτελεί η αγάπη και το ενδιαφέρον μου για το παιδί, τη διδασκαλία και τη μάθηση, που είναι αμφίδρομη ανάμεσα στον δάσκαλο και τον μαθητή.
Στόχος μου ως εκπαιδευτικός είναι η αποτελεσματική συνεργασία με τον/την μαθητή/-τρια , η συμπλήρωση όποιων κενών υπάρχουν και η υποστήριξη της ατομικής μελέτης. Να δημιουργήσουμε αμφότεροι ένα ασφαλές περιβάλλον εμπιστοσύνης και σεβασμού, μέσα στο οποίο το παιδί δε θα φοβάται να κάνει λάθος και θα γνωρίζει ότι η εκπαιδευτικός δεν είναι μια φωτεινή παντογνώστης.
Μαζί με το παιδί εντοπίζουμε το πρόβλημα, το κατανοούμε, το αναλύουμε, το αξιολογούμε και προχωράμε στην επίλυση του.
Για να γίνουν κατανοητές οι εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή, πρώτα οφείλουμε να παρατηρήσουμε τη συμπεριφορά και την πρόοδο του μαθητή μέσα στην τάξη. Αναλύουμε μετέπειτα τις αδυναμίες και τα δυνατά του σημεία μέσα από ασκήσεις πάνω στο εκάστοτε αντικείμενο / μάθημα, εξετάσεις ή και συζητήσεις που θεωρούμε ότι μπορεί να αποκαλύψουν τις ανάγκες του παιδιού. Προχωράμε επίσης σε συζητήσεις με γονείς και συναδέλφους για παροχή πολύτιμων πληροφοριών πάνω στην εκπαιδευτική πορεία του μαθητή και παρακολουθούμε τις συναισθηματικές και κοινωνικές αντιδράσεις που ενδέχεται να οφείλονται σε ψυχολογικές του ανάγκες και να τον επηρεάζουν μαθησιακά.