Ιδιαίτερα μαθήματα στα Οικονομικά, Νάξος και online
Υποψήφιος διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Πατρών στα Οικονομικά με Μεταπτυχιακές
Σπουδές στην Ανάλυση Δεδομένων και στον Προγραμματισμό αναλαμβάνει δια ζώσης ή
εξ’ αποστάσεως:
- Προετοιμασία μαθητών ΓΕΛ, ΕΠΑΛ για Πανελλήνιες Εξετάσεις
- Ιδιαίτερα μαθήματα σε Μαθητές Γυμνασίου - Λυκείου, Φοιτητές, Ενήλικες
- Υποστήριξη φοιτητικών εργασιών με δωρεάν έλεγχο λογοκλοπής
Πολυετή εμπειρία - Επιστημονική μεθοδολογία - Εμφαση στην κατανόηση
Σίγουρη επιτυχία!
Ππροσφέρω μια σύγχρονη και ουσιαστική προσέγγιση στη διδασκαλία, συνδυάζοντας επιστημονική κατάρτιση και παιδαγωγική εμπειρία. Έχω επιμορφωθεί μέσω προγραμμάτων σπουδών σε κορυφαία πανεπιστήμια παγκοσμίως και είχα την τιμή να διδαχθώ από σημαντικές προσωπικότητες, όπως ο βραβευμένος με Νόμπελ Οικονομικών, Καθηγητής Robert Shiller. Παράλληλα, δημιουργώ προσωπικό εκπαιδευτικό υλικό – όπως ιστοσελίδες, βίντεο, ασκήσεις και σημειώσεις – ώστε οι μαθητές να έχουν συνεχή υποστήριξη και πρόσβαση στη γνώση με τρόπο οργανωμένο και κατανοητό. Στόχος μου είναι να βοηθώ κάθε μαθητή να προοδεύει με βάση τις ανάγκες και τις δυνατότητές του, μέσα σε ένα κλίμα εμπιστοσύνης και συνέπειας.
Διδασκαλία σε μαθήματα Ανώτατης Εκπαίδευσης καθώς και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Λύκειο και Γυμνάσιο), με έμφαση στη μετάδοση επιστημονικής γνώσης, την ανάπτυξη κριτικής σκέψης και την ενίσχυση της μαθησιακής αυτονομίας των φοιτητών και μαθητών.
Η επιλογή της διδασκαλίας προέκυψε ως φυσική συνέχεια της αφοσίωσής μου στη γνώση και της επιθυμίας μου να συμβάλω ουσιαστικά στην ακαδημαϊκή και προσωπική πρόοδο των μαθητών και φοιτητών. Στόχος μου είναι η καλλιέργεια της κριτικής σκέψης, η ενίσχυση της επιστημονικής ακρίβειας και η δημιουργία ενός παιδαγωγικού περιβάλλοντος που προάγει την αυτενέργεια, τη δεοντολογία και τη διαρκή μάθηση.
Για να καταλάβω τις ανάγκες ενός μαθητή, παρατηρώ τον τρόπο που συμμετέχει στο μάθημα, τις ερωτήσεις που κάνει, και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει. Χρησιμοποιώ μικρές ασκήσεις ή ερωτήσεις για να εντοπίσω τι έχει κατανοήσει και τι χρειάζεται περισσότερη επεξήγηση. Παράλληλα, φροντίζω να υπάρχει ανοιχτή επικοινωνία, ώστε ο μαθητής να νιώθει άνετα να εκφράζει απορίες ή προβληματισμούς. Με αυτόν τον τρόπο, μπορώ να προσαρμόσω τη διδασκαλία μου στις ανάγκες και τις δυνατότητές του.