Ιδιαίτερα σε Βιοχημεία, Μοριακή Βιολογία, Γενετική, Θεσσαλονίκη και online
Είμαι απόφοιτος του τομέα Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων του τμήματος Γεωπονίας Α.Π.Θ. με δίπλωμα μεταπτυχιακών σπουδών στη Βιοχημεία από το τμήμα Χημείας Α.Π.Θ. (Π.Μ.Σ. Συνθετική Χημεία, Βιοχημεία και Εφαρμογές με ειδίκευση Βιοχημεία).
Εκπονώ τη διδακτορική μου διατριβή στο εργαστήριο Βιοχημείας του τμήματος Χημείας Α.Π.Θ. και, παράλληλα, ολοκληρώνω το δεύτερο πτυχίο μου στο τμήμα Βιολογίας Α.Π.Θ.
Μπορώ να αναλάβω μαθητές Β’ και Γ’ λυκείου στο αντικείμενο της Βιολογίας καθώς και σε συναφή μαθήματα ή φοιτητές με σκοπό την υποστήριξη στην κατανόηση προπτυχιακών μαθημάτων συναφών αντικειμένων (Βιοχημεία, Μοριακή Βιολογία, Γενετική, Βιολογία Κυττάρου, Φυσιολογία, Μικροβιολογία, Ανάλυση Τροφίμων κ.λπ).
Η πολυδιάστατη εκπαίδευση μου επιτρέπει να προσεγγίζω τη διδασκαλία με σφαιρικό τρόπο, εστιάζοντας όχι μόνο στη θεωρητική γνώση αλλά και στην πρακτική εφαρμογή της.
Η εμπειρία μου στη διδασκαλία ιδιαίτερα φοιτητών με έχει βοηθήσει να αναπτύξω μια προσαρμοσμένη και αποτελεσματική μέθοδο, βασισμένη στις ανάγκες κάθε ατόμου ξεχωριστά. Δίνω ιδιαίτερη έμφαση στην κατανόηση της ύλης μέσα από απλά και κατανοητά παραδείγματα, ενώ βοηθώ τους μαθητές να αναπτύξουν κριτική σκέψη και αυτοπεποίθηση στο αντικείμενό τους. Ο στόχος μου είναι να μετατρέψω τη μελέτη από αγγαρεία σε μια ενδιαφέρουσα και παραγωγική διαδικασία.
Για 2 ακαδημαϊκά εξάμηνα συμμετείχα στη διδασκαλία εργαστηριακών ασκήσεων των εργαστηρίων Βιοχημείας και Χημείας και Τεχνολογίας Τροφίμων του τμήματος Χημείας Α.Π.Θ. με σύμβαση.
Παράλληλα, τα τελευταία 4 χρόνια, επικουρώ ενεργά την πραγματοποίηση εργαστηριακών ασκήσεων που πραγματοποιούνται από το εργαστήριο Βιοχημείας Α.Π.Θ. με την ιδιότητα του υποψήφιου διδάκτορα.
Από πολύ νωρίς στη ακαδημαϊκή μου πορεία, συνειδητοποίησα ότι η γνώση αποκτά μεγαλύτερη αξία όταν τη μοιράζεσαι. Η ενασχόλησή μου το γνωστικό αντικείμενο των Βιοεπιστημών καθώς και της Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων δεν περιορίζεται μόνο στην έρευνα, αλλά επεκτείνεται και στη μετάδοση αυτής της γνώσης με τρόπο κατανοητό και ουσιαστικό.
Η διδασκαλία για μένα δεν είναι απλώς η παρουσίαση μιας διδακτέας/εξεταστέας ύλης, αλλά μια διαδικασία ενεργή, που βοηθά τον μαθητή/φοιτητή να σκέφτεται, να κατανοεί σε βάθος και να συνδέει τη θεωρία με την πράξη. Στόχος μου είναι να ενισχύσω την αυτοπεποίθηση των μαθητών/φοιτητών, να τους δώσω τα απαραίτητα εργαλεία για να αναπτύξουν κριτική σκέψη και να τους δείξω ότι η επιστήμη δεν είναι απλώς αποστήθιση γνώσεων, αλλά ένα δυναμικό και συναρπαστικό πεδίο.
Επέλεξα τη διδασκαλία γιατί θέλω να κάνω τη μάθηση πιο προσιτή και αποτελεσματική, βοηθώντας τους μαθητές να ξεπεράσουν τις δυσκολίες και να πετύχουν τους στόχους τους.
Η κατανόηση των εκπαιδευτικών αναγκών ενός μαθητή ξεκινά με μια ανοιχτή συζήτηση μαζί του και, αν πρόκειται για μαθητή λυκείου, και με τους γονείς του αν χρειάζεται. Σε αυτή τη συζήτηση, διερευνώ το επίπεδο γνώσεων του, τους στόχους του, καθώς και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει σε συγκεκριμένα θέματα.
Έπειτα, μέσα από τα πρώτα μαθήματα, αξιολογώ την προσέγγισή του στη μελέτη, τον τρόπο σκέψης του και τον βαθμό κατανόησης της ύλης. Προσαρμόζω τη διδασκαλία στις ανάγκες του, είτε αυτό σημαίνει περισσότερη έμφαση στις βασικές έννοιες είτε εξάσκηση σε πιο σύνθετα προβλήματα.
Επίσης, χρησιμοποιώ ερωτήσεις ανοιχτού τύπου και μικρά τεστ αυτοαξιολόγησης, ώστε να εντοπίσω συγκεκριμένα κενά γνώσης. Πιστεύω ότι κάθε μαθητής έχει τον δικό του ρυθμό μάθησης, γι’ αυτό και προσαρμόζω τη μέθοδο διδασκαλίας μου ώστε να τον βοηθήσω να κατανοήσει το αντικείμενο με τρόπο που του ταιριάζει καλύτερα.