Καθηγήτρια Αγγλικών, απόφοιτος του τμήματος Αγγλικής Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με εμπειρία στην κατ' οίκον διδασκαλία και σε φροντιστήρια, παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα όλων των επιπέδων σε παιδιά και ενήλικες. Τιμές προσιτές και συζητήσιμες.
Η εκμάθηση μίας ξένης γλώσσας δεν μπορεί να περιχαρακώνεται στην απόκτηση ενός διπλώματος. Η μέθοδος που ακολουθείται είναι βασισμένη στις ιδιαίτερες ανάγκες του κάθε μαθητή και της κάθε μαθήτριας έτσι ώστε μέσα από μία εκπαιδευτική και παράλληλα βιωματική διαδικασία να γίνουν κάτοχοι της γλώσσας και όχι απλά του διπλώματος. Η επιμόρφωση με σεμινάρια σε συγκεκριμένα ζητήματα που αφορούν τόσο πτυχές τις εκπαιδευτικής διαδικασίας και της κατάκτησης μιας δεύτερης γλώσσας, όσο και την ψυχολογία είναι ένα επιπλέον προσόν που διευκολύνει την επικοινωνία αλλά και την ανάπτυξη σχέσεων ανάμεσα στον καθηγητή και τους μαθητές.
Οκταετής εμπειρία στην κατ' οίκον διδασκαλία. Εθελοντική ενασχόληση με παιδιά στα πλαίσια θεατρικού εργαστηρίου, καλοκαιρινών κατασκηνώσεων αλλά και σε δομές υποστήριξης προσφύγων/μεταναστών. Εξ αποστάσεως εμινάρια διαπολιτισμικής εκπαίδευσης από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Διδακτικής της Αγγλικής από το Κέντρο Δια βίου Μάθησης και Ειδικής Αγωγής από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Αγωγή και Προαγωγή Σεξουαλικής Υγείας στο Σχολικό Περιβάλλον, Αγωγή και Προαγωγή Σεξουαλικής Υγείας στο Σχολικό Περιβάλλον από το ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και Σχολικη Ψυχολογία από το Πανεπιστημίο Αιγαίου
Μου αρέσει η διδασκαλία γιατί είναι μια διαδικασία αλληλεπίδρασης που βάζει και τους καθηγητές σε μια διαρκή αναγκη για επιμόρφωση και εκμάθηση νέων πραγμάτων ώστε να αντεπεξέρχονται στις ανάγκες των μαθητών και να είναι up to date με τις απαιτήσεις των πιστοποιήσεων
Υπάρχουν πολλές μεθοδολογίες για να αντιληφθεί ενας καθηγητής τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή. Κατ'αρχάς η από κοινού απόφαση σχετικά με τους στόχους που θέλουμε να πιαστούν κατά τη διάρκεια των μαθημάτων και η αξιολόγηση των δυνατοτήτων είτε σε θεωρητικό είτε σε πρακτικό επίπεδο (χρόνος,υλικό κλπ) και φυσικά μία σειρά δραστηριοτήτων των οποίων τα αποτελέσματα θα καθορίσουν τις εκπαιδευτικές ανάγκες αλλά και τη διαδικασία που θα ακολουθήσουμε για να τις καλύψουμε