Μεταδιδακτορική ερευνήτρια του τμήματος φυσικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα Φυσικής, Χημείας και Μαθηματικών για όλες τις τάξεις Γυμνασίου και Λυκείου. Παρέχεται υψηλού επιπέδου προετοιμασία στους μαθητές/τριες της Γ' λυκείου στα μαθήματα Φυσικής (4 ώρες) και Χημείας (4 ώρες) των θετικών σπουδών και σπουδών υγείας. Η Γ’ Λυκείου περιλαμβάνει θερινή προετοιμασία με έναρξη 17/06. Παρέχεται πλούσιο φροντιστηριακό εκπαιδευτικό υλικό. Αξιόπιστη και ποιοτική προετοιμασία υποψηφίων και αποφοίτων για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Περιοχές: Πυλαία, Πυλαιώτικα, Ελαιόρεμα, Ελαιώνες, Καλαμαρία, Πανόραμα, Χαριλάου, Θέρμη, Βούλγαρη
**Η τιμή είναι ορισμένη για την Γ λυκείου για ατομικά μαθήματα δια ζώσης.
*** Η τιμή για μαθήματα online σε γκρουπ 4 ατόμων διαμορφώνεται σε 10 ευρώ (ανά ώρα και ανά άτομο)
ενώ για ατομικά online μαθήματα διαμορφώνεται σε 20 ευρώ ανά ώρα.
.
Το πρόγραμμα της Γ΄ Λυκείου αποσκοπεί
- στην εμπέδωση της ύλης των πανελληνίων
- τη σύνδεσή της με απαραίτητες γνώσεις όλου του Λυκείου, για να καλυφθούν κενά και απορίες,
- την εξοικείωσή του μαθητή με διαδικασίες προσομοίωσης εξέτασης,
- τη διαχείριση του χρόνου και του άγχους του
Τα διαδυκτιακά μαθημάτα εξασφαλίζουν:
- Υψηλού επιπέδου προετοιμασία
- Μεγαλύτερη ευελιξία κατά τον προγραμματισμό των μαθημάτων
- Εξοικονόμηση χρημάτων
- Εκμάθηση σε προσωπικό ρυθμό
- Σχέδια μαθημάτων με δυνατότητα λήψης
Πολυετής παράδοση ιδιαιτέρων μαθημάτων σε μαθητές Γυμναίου/Λυκείου. Φροντιστηριακή εμπειρία. Παρακολούθηση ημερίδων,σεμιναρίων διδακτικής και σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας. Απόφοιτη του τμήματος Φυσικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Μεταπτυχιακό στη «Φυσική & Τεχνολογία Υλικών» του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.Έχω κάνει διδακτορική και μεταδιδακτορική έρευνα στο ίδιο τμήμα στο τομέα των νανουλικών.
Αγαπώ την διδασκαλία και τα παιδιά και θα προσπαθώ πάντα να είμαι αντάξια των προσδοκιών τους. Η μάθηση πρέπει να αποτελεί πηγή έμπνευσης για τον/την μαθητή/τρια και το ταξίδι των πανελληνίων να γίνει αφορμή για την προσωπική του/της εξέλιξη. Στόχος μου είναι να κάνω τους μαθητές μου να αγαπάνε αυτό που κάνουν.
Δίνεται έμφαση στις ιδιαιτερότητες και ανάγκες του κάθε μαθητή προκειμένου να βελτιστοποιήσει τις δυνατότητές του. Εμβάθυνση στη διδακτέα ύλη και την ουσιαστική επίλυση των μαθησιακών αποριών. Καλλιέργεια της ερευνητικής διάθεσης του μαθητή.