Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
άνω των 60 ετών 35 έτη διδακτικής εμπειρίας
Χημεία
Αθήνα / Αθήνα-κέντρο, Νότια/Ν.Α. Προάστια, Βόρεια/Β.Α. Προάστια
Πτυχία
ΕΚΠΑ
PhD - Οργανομεταλλική Χημεία 1991 Επαληθευμένο
ΑΠΘ
Πτυχίο - Χημεία 1986 Επαληθευμένο
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου

Εξαιρετικά υπεύθυνη προετοιμασία για ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ. Χημικός με ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ (1991), πολυετές ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ σε Πανεπιστήμια και Ερευνητικά Κέντρα (Ελλάδα και εξωτερικό), 35ετή ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ σε όλες τις βαθμίδες (μαθητές, προ- και μεταπτυχιακοί φοιτητές, υποψήφιοι διδάκτορες) και πληθώρα διακρίσεων παραδίδει με συνέπεια, υπευθυνότητα και μεθοδικότητα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΧΗΜΕΙΑ Λυκείου (και Γυμνασίου) διά ζώσης ή διαδικτυακά. Παρακάτω δίνονται συνοπτικά αντιπροσωπευτικά στοιχεία της εμπειρίας.

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

(1) Λίαν υψηλό επιστημονικό υπόβαθρο (Ερευνητής σε διάσημα Ερευνητικά Κέντρα του εξωτερικού και στην Ελλάδα).

(2) 35ετής διδακτική εμπειρία σε όλες τις βαθμίδες (μαθητές, φοιτητές, υπεύθυνος/εισηγητής σε σεμινάρια επιμόρφωσης καθηγητών Μέσης Εκπαίδευσης, διδάσκων σε μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών).

(3) Μεθοδική προετοιμασία για χημεία κατεύθυνσης με ταξινόμηση ερωτήσεων-ασκήσεων σε κατηγορίες για ευκολότερη εμπέδωση από τον μαθητή.

(4) Προσαρμογή του τρόπου διδασκαλίας στις ανάγκες του εκάστοτε μαθητή.

Επαγγελματική Εμπειρία

Διδακτικό/εκπαιδευτικό έργο (εν συντομία):

(1) 35ετής φροντιστηριακή πείρα σε μαθητές Γυμνασίου-Λυκείου, με ιδιαίτερη έμφαση στην προετοιμασία για Πανελλαδικές εξετάσεις καθώς και ΙΒ, IAL σε Αγγλόφωνα κολλέγια.

(2) Διοργανωτής και/ή μέλος οργανωτικών επιτροπών και εισηγητής σε πληθώρα επιμορφωτικών σεμιναρίων και μορφωτικών εκδηλώσεων για καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, φοιτητές, μαθητές, ευρύ κοινό.

(3) Eπιστημονικός υπεύθυνος ερευνητικών εργασιών προπτυχιακών, μεταπτυχιακών φοιτητών, υποψηφίων διδακτόρων και μεταδιδακτορικών ερευνητών.

(4) Διδάσκων σε μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών.

(5) Πληθώρα διαλέξεων σε Πανεπιστήμια, Ερευνητικά Κέντρα της Ελλάδας και του εξωτερικού και σε Ελληνικά και διεθνή συνέδρια.

Ερευνητικό έργο (εν συντομία):

(1) Διδακτορική Διατριβή (1991): Eθνικό και Kαποδιστριακό Πανεπιστήμιο Aθηνών.

(2) Μεταδιδακτορικός Ερευνητής: Vrije Universiteit / Amsterdam (1994-1995).

(3) Μεταδιδακτορικός Ερευνητής: Max-Planck-Institut für Kohlenforschung / Mülheim an der Ruhr (1995-1996), Επισκέπτης Ερευνητής το 2007.

(4) Ερευνητής: Aθήνα (1996-σήμερα) (Διευθυντής Ερευνών από το 2007).

Δημοσιεύσεις: Εκδότης βιβλίων (2), Editorial (1), κεφάλαια σε βιβλία (4), δημοσιεύσεις σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά με κριτές (48), ανακοινώσεις σε συνέδρια (55 διεθνή και Ευρωπαϊκά και 37 Ελληνικά).

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Η μεταφορά γνώσης και ειδικά σε νέους ανθρώπους αποτελεί πάντα μια σημαντική πρόκληση. Όταν βέβαια συνοδεύεται και με την παραγωγή νέας επιστημονικής γνώσης όπως στην δική μου περίπτωση, ένας τέτοιος συνδυασμός αποκτά ιδιαίτερη σημασία και ως εκ τούτου είμαι στην ευχάριστη θέση να νιώθω ότι αγαπώ την διδασκαλία.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Η 35ετής διδακτική  μου εμπειρία σε όλες τις βαθμίδες (μαθητές, προ- και μεταπτυχιακοί φοιτητές, υποψήφιοι διδάκτορες) με καθιστά ικανό να διαπιστώνω τα δυνατά και αδύνατα σημεία του διδασκομένου από το πρώτο μάθημα. Με γνώμονα τα σημεία αυτά, προσαρμόζω τον τρόπο διδασκαλίας στις ανάγκες του εκάστοτε μαθητή.

Εκπαιδευτικές υπηρεσίες
Προσωπικές σημειώσεις
Φροντιστηριακές σημειώσεις
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Διδασκαλία σε group
Προετοιμασία για πανελλήνιες
Εκπόνηση εργασιών
Συμπλήρωση βιογραφικού σημειώματος
Συμπλήρωση μηχανογραφικού
Θερινά μαθήματα

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;