Καθηγήτρια Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου,αριστούχος απόφοιτος κλασικών φιλολογικών σπουδών και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος στην Ιστορία με πολυετή εμπειρία σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια και φροντιστηριακούς οργανισμούς παραδίδει ιδιαίτερα φιλολογικά μαθήματα σε μαθητές γυμνασίου-λυκείου και διαδικτυακά μαθήματα σε όλη την Ελλάδα.
Διδασκαλία Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας-Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας από Mετάφραση- Νεοελληνικής Γλώσσας-Λογοτεχνίας-Ιστορίας-Λατινικών- Νέων Ελληνικών ΓΈΛ και ΕΠΑΛ.
Εξειδικευμένη μεθοδολογία στην ΕΚΘΕΣΗ-ΕΚΦΡΑΣΗ με εκπόνηση διαγραμμάτων και εστίαση στην ορθή συγκρότηση επιχειρηματολογίας.
Εντατική προετοιμασία υποψηφίων για την εισαγωγή τους στα πανεπιστημιακά και τεχνολογικά ιδρύματα της επιλογής τους.
Υψηλά ποσοστά επιτυχίας των διδασκομένων στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα.
Υψηλό μορφωτικό αποτέλεσμα.
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών στην ψηφιακή διδασκαλία.
Δωρεάν και πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό φροντιστηριακών και προσωπικών σημειώσεων.
Προσομοιωτικά διαγωνίσματα δικής μου επιμέλειας.
Tιμές προσαρμόσιμες βάσει των διδακτικών ωρών.
Τεχνογνωσία στην παροχή διαδικτυακών/online διδακτικών υπηρεσιών με τη χρήση των νέων τεχνολογιών ( γραφίδας και ηλεκτρονικού πίνακα) .
Ενεργοποίηση της αυτενέργειας του μαθητή.
Κινητοποίηση της κριτικής, αφαιρετικής και συνδυαστικής σκέψης των μαθητών.
Εξασφάλιση ενός ασφαλούς και υποστηρικτικού μαθησιακού περιβάλλοντος.
Εφαρμογή αποτελεσματικών μεθόδων για τη βελτίωση της γλωσσικής έκφρασης.
Κειμενοκεντρική πλαισίωση της θεωρίας με στόχο την νοηματική και γλωσσική εξομάλυνση του υλικού.
Εξατομικευμένη διδακτική προσέγγιση.
Παιδαγωγική προσέγγιση δυναμικά στοχοπροσηλωμένη στις ανάγκες, στο ρυθμό και στον τρόπο εκμάθησης του κάθε μαθητή.
Μεθοδικότητα στις εφαρμοζόμενες μαθησιακές στρατηγικές και μεταδοτικότητα.
Αποτελεσματική διαχείριση μαθησιακών δυσκολιών ( δυσγραφία, δυσαναγνωσία, ελλειματική προσοχή) .
Εκπαιδευτικός-φιλόλογος στα Παιδικά Χωρία SOS Eλλάδος( 2020-σήμερα).
Καθηγητής φροντιστηρίων Μέσης εκπαίδευσης ( Πράξη, Ορίζοντες,Πρότυπα 2012-2024).
Πολυετής διδακτική εμπειρία στην προετοιμασία πανελληνίων εξετάσεων ( 2012-σήμερα).
Αρθρογράφος και μέλος συντακτικής επιτροπής ηλεκτρονικών σελίδων( Φιλόλογος Ερμής, Polispost, 2012-2018).
Δημοσιεύσεις
Το αυτοβιογραφικό είδος. Η ανάδυση και η εξέλιξη του.(Μέρος Α', Φιλόλογος Ερμής)
Το αυτοβιογραφικό είδος. Η ανάδυση και η εξέλιξη του. (Μέρος Β', Φιλόλογος Ερμής).
Η πλαστότητα της ταυτότητας του εαυτού μας. ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΕΡΜΗΣ
Η ενθυμούμενη λήθη. ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΕΡΜΗΣ
Διαγώνισμα Έκθεσης Β' Λυκείου: Ξενοφοβία. ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΕΡΜΗΣ
Το χρυσωμένο δισκίο της ύπαρξης. ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΕΡΜΗΣ
Ἰσοκράτους, Εὐαγόρας (65-66 Κριτήριο Αξιολόγησης) ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΕΡΜΗΣ
Γεώργιος Βιζυηνός. Ο "μαγικός θάνατος" του "Αμαρτήματος". ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΕΡΜΗΣ
ΛΥΚΟΥΡΓΟΥ Ο ΚΑΤΑ ΛΕΩΚΡΑΤΟΥΣ ΛΟΓΟΣ (§ 128 -129 Κριτήριο αξιολόγης) ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΕΡΜΗΣ
Η διδασκαλία για εμένα συνιστά μια πορεία συνεχούς αυτοβελτίωσης τόσο για τον διδασκόμενο όσο και για το διδάσκοντα.
Βαθύτατο κίνητρο μου αποτελεί η πρόοδος, ατομική και συλλογική, η οποία μπορεί να επιτευχθεί μέσα από την πνευματική καλλιέργεια και την ανάπτυξη δεξιοτήτων κριτικής σκέψης.Σε αυτό μπορεί να συμβάλλει κάθε συνεπής και με ενσυναίσθηση εκπαιδευτικός.
Πυρήνας κάθε εκπαιδευτικής προσπάθειας είναι η συμπόρευση με το μαθητή μέσα σε ένα συνεργατικό πλαίσιο αμοιβαίου σεβασμού, υποστήριξης και ειλικρινούς δέσμευσης στον εκάστοτε στόχο. Πρόκειται για μια βαθιά επικοινωνιακή σύνδεση που αποτελεί πρόκληση για τον εκπαιδευτικό του σήμερα, ο οποίος αναμετράται με το κόσμο της τεχνολογίας, "του αυτόματου διορθωτή" και την συρρίκνωση του γλωσσικού ενστίκτου.
- Οι εκπαιδευτικές ανάγκες κάθε μαθητή είναι ξεχωριστές και εύκολα ανιχνεύσιμες ήδη από την έναρξη της παιδαγωγικής μας συνεργασίας.
- Η πολυετής εμπειρία μου στο χώρο της εκπαίδευσης συμβάλλει στην άμεση κατανόηση των μαθησιακών ιδιαιτεροτήτων του κάθε παιδιού.
- Μέσω της επιλογής ενός στοχευμένου ασκησιολόγιου καθώς και διαγνωστικού υλικού αξιολόγησης επιτυγχάνεται η εστίαση στις εκπαιδευτικές ανάγκες του μαθητή.
- Πρόκειται παράλληλα για μια διεργασία συνεχή που εκτείνεται σε όλο τον χρονικό ορίζοντα της διδακτικής μας σχέσης, καθώς προϋπόθεση για την εδραίωση αυτής είναι η ανατροφοδότηση, η ενθάρρυνση της επικοινωνίας και συνακόλουθα η κατανόηση από πλευράς μου των αναγκών κάθε μαθητή.
- Εξίσου καθοριστική για τον γρήγορο εντοπισμό τυχόν μαθησιακών δυσκολιών και την εφαρμογή των αντίστοιχων διδακτικών στρατηγικών είναι και η συνεχής παρακολούθηση επιμορφωτικών προγραμμάτων.