Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
35 ετών 10 έτη διδακτικής εμπειρίας
ΚΛΑΣΙΚΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ
Διαδικτυακά. Πανελλαδικά.
Πτυχία
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσ/κης
Πτυχίο - ΚΛΑΣΙΚΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ 2012 Επαληθευμένο
Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Master - ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ 2016 Επαληθευμένο
Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Σεμινάριο - Διδασκαλία Ελληνικής ως Δεύτερης γλώσσας 2021 Επαληθευμένο
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Σεμινάριο - Νέες Τεχνολογίες και Εκπαίδευση 2012 Επαληθευμένο
Πανελλήνιο Δίκτυο Καθηγητών
Σεμινάριο - H διδασκαλία της ιστορίας σήμερα: μέθοδοι, τεχνικές, αρχές και η καλλιέργεια της κριτικής σκέψης 2024 Επαληθευμένο
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου

Καθηγήτρια Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου,αριστούχος απόφοιτος κλασικών φιλολογικών σπουδών και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος στην Ιστορία με πολυετή εμπειρία σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια και φροντιστηριακούς οργανισμούς παραδίδει ιδιαίτερα φιλολογικά μαθήματα σε μαθητές γυμνασίου-λυκείου και διαδικτυακά μαθήματα σε όλη την Ελλάδα.

Διδασκαλία Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας-Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας από Mετάφραση- Νεοελληνικής Γλώσσας-Λογοτεχνίας-Ιστορίας-Λατινικών- Νέων Ελληνικών ΓΈΛ και ΕΠΑΛ.

Εξειδικευμένη μεθοδολογία στην ΕΚΘΕΣΗ-ΕΚΦΡΑΣΗ με εκπόνηση διαγραμμάτων και   εστίαση στην ορθή συγκρότηση επιχειρηματολογίας. 

Εντατική προετοιμασία υποψηφίων για την εισαγωγή τους στα πανεπιστημιακά και τεχνολογικά ιδρύματα της επιλογής τους.         

Υψηλά ποσοστά επιτυχίας των διδασκομένων στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα.

Υψηλό μορφωτικό αποτέλεσμα.

Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών στην ψηφιακή διδασκαλία

Δωρεάν και πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό φροντιστηριακών και προσωπικών σημειώσεων. 

Προσομοιωτικά διαγωνίσματα δικής μου επιμέλειας. 

Tιμές προσαρμόσιμες βάσει των διδακτικών ωρών. 

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Τεχνογνωσία στην παροχή διαδικτυακών/online διδακτικών υπηρεσιών με τη χρήση των νέων τεχνολογιών ( γραφίδας και ηλεκτρονικού πίνακα) .    

Ενεργοποίηση της αυτενέργειας του μαθητή.

 Κινητοποίηση της κριτικής, αφαιρετικής και συνδυαστικής σκέψης των μαθητών.

Εξασφάλιση ενός ασφαλούς και υποστηρικτικού μαθησιακού περιβάλλοντος.

Εφαρμογή αποτελεσματικών μεθόδων για τη βελτίωση της γλωσσικής έκφρασης. 

Κειμενοκεντρική πλαισίωση της θεωρίας με στόχο την νοηματική και γλωσσική εξομάλυνση του υλικού. 

Εξατομικευμένη διδακτική προσέγγιση. 

Παιδαγωγική προσέγγιση δυναμικά στοχοπροσηλωμένη στις ανάγκες, στο ρυθμό και στον τρόπο εκμάθησης του κάθε μαθητή. 

Μεθοδικότητα στις εφαρμοζόμενες μαθησιακές στρατηγικές και μεταδοτικότητα.

Αποτελεσματική διαχείριση μαθησιακών δυσκολιών ( δυσγραφία, δυσαναγνωσία, ελλειματική προσοχή) .

Επαγγελματική Εμπειρία

Εκπαιδευτικός-φιλόλογος στα Παιδικά Χωρία SOS Eλλάδος( 2020-σήμερα).

Καθηγητής φροντιστηρίων Μέσης εκπαίδευσης ( Πράξη, Ορίζοντες,Πρότυπα 2012-2024).  

Πολυετής διδακτική εμπειρία στην προετοιμασία πανελληνίων εξετάσεων ( 2012-σήμερα).  

Αρθρογράφος και μέλος συντακτικής επιτροπής ηλεκτρονικών σελίδων( Φιλόλογος Ερμής, Polispost, 2012-2018).

Δημοσιεύσεις

Το αυτοβιογραφικό είδος. Η ανάδυση και η εξέλιξη του.(Μέρος Α', Φιλόλογος Ερμής) 

Το αυτοβιογραφικό είδος. Η ανάδυση και η εξέλιξη του. (Μέρος Β', Φιλόλογος Ερμής).

Η πλαστότητα της ταυτότητας του εαυτού μας. ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΕΡΜΗΣ

Η ενθυμούμενη λήθη. ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΕΡΜΗΣ

Διαγώνισμα Έκθεσης Β' Λυκείου: Ξενοφοβία.  ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΕΡΜΗΣ

Το χρυσωμένο δισκίο της ύπαρξης.  ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΕΡΜΗΣ

Ἰσοκράτους, Εὐαγόρας (65-66 Κριτήριο Αξιολόγησης) ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΕΡΜΗΣ

Γεώργιος Βιζυηνός. Ο "μαγικός θάνατος" του "Αμαρτήματος". ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΕΡΜΗΣ

ΛΥΚΟΥΡΓΟΥ Ο ΚΑΤΑ ΛΕΩΚΡΑΤΟΥΣ ΛΟΓΟΣ (§ 128 -129 Κριτήριο αξιολόγης) ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΕΡΜΗΣ

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Η διδασκαλία για εμένα συνιστά μια πορεία συνεχούς αυτοβελτίωσης τόσο για τον διδασκόμενο όσο και για το διδάσκοντα. 

Βαθύτατο κίνητρο μου αποτελεί η πρόοδος, ατομική και συλλογική, η οποία μπορεί να επιτευχθεί μέσα από την πνευματική καλλιέργεια και την ανάπτυξη δεξιοτήτων κριτικής σκέψης.Σε αυτό μπορεί να συμβάλλει κάθε συνεπής και με ενσυναίσθηση εκπαιδευτικός. 

Πυρήνας κάθε εκπαιδευτικής προσπάθειας είναι η συμπόρευση με το μαθητή μέσα σε ένα συνεργατικό πλαίσιο αμοιβαίου σεβασμού, υποστήριξης και ειλικρινούς δέσμευσης στον εκάστοτε στόχο. Πρόκειται για μια βαθιά επικοινωνιακή σύνδεση που αποτελεί πρόκληση για τον εκπαιδευτικό του σήμερα, ο οποίος αναμετράται με το κόσμο της τεχνολογίας, "του αυτόματου διορθωτή" και την συρρίκνωση του γλωσσικού ενστίκτου. 

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή
  • Οι εκπαιδευτικές ανάγκες κάθε μαθητή είναι ξεχωριστές και εύκολα ανιχνεύσιμες ήδη από την έναρξη της παιδαγωγικής μας συνεργασίας. 
  • Η πολυετής εμπειρία μου στο χώρο της εκπαίδευσης συμβάλλει στην άμεση κατανόηση των μαθησιακών ιδιαιτεροτήτων του κάθε παιδιού. 
  • Μέσω της επιλογής ενός  στοχευμένου ασκησιολόγιου καθώς και διαγνωστικού υλικού αξιολόγησης επιτυγχάνεται η εστίαση στις εκπαιδευτικές ανάγκες του μαθητή. 
  • Πρόκειται παράλληλα για μια διεργασία συνεχή που εκτείνεται σε όλο τον χρονικό ορίζοντα της διδακτικής μας σχέσης, καθώς προϋπόθεση για την εδραίωση αυτής είναι η ανατροφοδότηση, η ενθάρρυνση της επικοινωνίας και συνακόλουθα η κατανόηση από πλευράς μου των αναγκών κάθε μαθητή.
  •  Εξίσου καθοριστική για τον γρήγορο εντοπισμό τυχόν μαθησιακών δυσκολιών και την εφαρμογή των αντίστοιχων διδακτικών στρατηγικών είναι και η συνεχής παρακολούθηση επιμορφωτικών προγραμμάτων. 
Παραδίδω μαθήματα σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες
Εκπαιδευτικές υπηρεσίες
Προσωπικές σημειώσεις
Φροντιστηριακές σημειώσεις
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Διδασκαλία σε group
Προετοιμασία για πανελλήνιες
Θερινά μαθήματα
Χρήση εξωσχολικών βιβλίων
Προσφορές
Έκπτωση για γκρουπ
Δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό
Τιμή συζητήσιμη ανάλογα με τις ώρες διδασκαλίας

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;

Αξιολογήσεις

Λανταβού Διονυσία

Πολύ καλή καθηγήτρια, με συνέπεια και όρεξη! Δεν μας απογοήτευσε στα 4 χρόνια που ήταν καθηγήτρια της κόρης μου από 3η γυμνασίου έως 3η Λυκείου. Το σπουδαιότερο δεν ήταν πως πήγαμε καλά στις πανελλήνιες αλλά το ότι κατάφερε να πείσει την κόρη μου να ασχολείται πολυ λιγότερο με το κινητό και τα social media! <3

Σπανός Λεωνίδας

Η καλύτερη δασκάλα. Με χιούμορ και γέλιο όταν πρέπει. Όμως και με αυστηρότητα όταν άλλοτε πρέπει. Με πολλές γνώσεις και αγάπη για αυτό που κάνει.

Παναγιώτα Χιλλελη

Η καλύτερη! Δεν πιστεύαμε  ότι το διαδικτυακό μάθημα θα είναι ισάξιο με το ιδιαίτερο από κοντά. Με την κυρία Μαριλένα έγινε πράξη! Είμαστε απόλυτα ευχαριστημένοι, συνεχίζουμε την συνεργασία μας και η μικρή πετάει στην έκθεση , όπως μας λένε πια στο σχολείο.