9ετής διαμονή στην Κων/λη για σπουδές κ εργασία
Ι Σχεδόν φυσική ομιλήτρια της γλώσσας
Ι 10ετής διδακτική εμπειρία σε ενήλικες και παιδιά
Ι Διδακτική εμπειρία στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, σε φροντιστήρια, ΚΕΚ κ.ά.
Ι Υπηρεσίες διερμηνείας και μετάφρασης σε ΜΚΟ αλλά και για λογαριασμό της ΕΡΤ
Ι Προετοιμασία φοιτητών για τα μαθήματα γλώσσας στις σχολές τους
Ι Προσαρμογή του μαθήματος στις ανάγκες του κάθε μαθητή
Έμαθα την τουρκική γλώσσα με πολλή αγάπη και μεράκι. Είμαι απόφοιτη του Τμήματος Μεσογειακών Σπουδών κι έχω κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στην Κωνσταντινούπολη, όπου έζησα και δούλεψα για 9 περίπου χρόνια. Έχω διδάξει την τουρκική γλώσσα στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου και σε φροντιστήρια. Προετοιμασία για όλα τα επίπεδα και πτυχία.
Καταλαβαίνω απόλυτα τις δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίσει ένας Ελληνας μαθαίνοντας Τουρκικά και μπορώ να βρω διαφορετικούς τρόπους προσέγγισης προσαρμοσμένους σε κάθε μαθητή ξεχωριστά για να μεταδώσω την γνώση.
Έχω δουλέψει ως καθηγήτρια Τουρκικών στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου στο τμήμα Μεσογειακών σπουδών, σε φροντιστήρια, σε ΚΕΚ. Επίσης, έχω δουλέψει ως διερμηνέας και μεταφράστρια σε Μη Κυβερνητική Οργάνωση, σε Εισαγγελία Πρωτοδικών, στην ΕΡΤ και ως ξεναγός για λογαριασμό τουριστικού πρακτορείου.
Η διδασκαλία είναι κάτι που μου άρεσε από πάντα σαν επάγγελμα. Μου αρέσει να ξαναζώ τη διαδικασία της μάθησης πάλι από την αρχή μαζί με τον μαθητή μου, να μοιράζομαι τον ενθουσιασμό του για καθετί καινούριο που μαθαίνει, να τον βοηθάω να ξεπερνάει τα εμπόδια και τις δυσκολίες και να χαίρομαι μαζί του όταν κατακτά ένα στόχο, είτε αυτός είναι κάποια πιστοποίηση είτε η κατάκτηση της ίδιας της γλώσσας.
Στην πρώτη επικοινωνία που έχω με έναν μαθητή, προτού ακόμα ξεκινήσουμε την συνεργασία μας, τον/την ρωτάω για ποιον λόγο θέλει να μάθει τη γλώσσα, ποιος είναι ο απώτερος στόχος του, αν δεν είναι αρχάριος, μέχρι ποιο επίπεδο της γλώσσας έχει φτάσει και ποια ήταν η μέθοδος διδασκαλίας που ακολούθησε πιο πριν. Αφού συλλέξω αυτές τις πληροφορίες, του/της εξηγώ τη μέθοδο διδασκαλίας που ακολουθώ εγώ και μέσα από συζήτηση μαζί του/της, αποφασίζουμε μαζί ένα κοινό σχέδιο δράσης και διεξαγωγής των μαθημάτων στο οποίο θα βασίζεται η συνεργασία μας.