16 χρόνια εμπειρίας στην υποστήριξη μαθητών σε Πανελλήνιες Εξετάσεις, ΙΒ, Πρότυπα Γυμνάσια, απαιτητικά Ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια αλλά και υποστήριξη φοιτητών σε πανεπιστημιακά μαθήματα κάθε επιπέδου. Στοχευμένη προσέγγιση στις ανάγκες κάθε μαθητή/φοιτητή με τη βοήθεια μεγάλου αρχείου εκπαιδευτικού υλικού.
* Το κόστος της ώρας που αναγράφεται στην πλατφόρμα είναι το ελάχιστο και δεν μπορεί να αντιστοιχεί στις απαιτήσεις κάθε μαθήματος. Επικοινωνήστε για περισσότερες πληροφορίες.
Η πείρα μου με παιδιά όλων των ηλικιών και το ενδιαφέρον μου για τη σωστή κατανόηση των μαθηματικών και την ανάπτυξη της λογικής σκέψης, είναι σημαντικά χαρακτηριστικά που θα έπρεπε να συνεκτιμήσει κάθε γονέας που βρίσκεται σε αναζήτηση καθηγητή. Ακόμη, το ακαδημαϊκό μου υπόβαθρο είναι σημαντικό για τους μαθητές που ζητούν το κάτι παραπάνω.
ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 2015- 2022
Φροντιστήρια Ζακυνθινός- Γαρνέλη
Φροντιστήρια Διακρότημα Αθήνα
Φροντιστήριο Πυρήνας Αθήνα
Φροντιστήριο Πήγασος Μαρούσι Αττικής
Φροντιστήρια Έμφαση Γαλάτσι Αττικής
ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ- ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 2006- 2021
Σχολικά:
- Λυκείου (όλες τις τάξεις Γενικού κι ΕΠΑΛ),
- Γυμνασίου
- Υποστήριξη μαθητών δημοτικού
- Εμπειρία σε παιδιά με μαθησιακές και συμπεριφορικές δυσκολίες
Πανεπιστημιακά μαθήματα:
Ένδεικτικά, έχω υποστηρίξει φοιτητές από τα παρακάτω Πανεπιστήμια:
- Μαθηματικό Αθήνας - Πάτρας - Κρήτης
- ΕΜΠ
- Χημικό Αθήνας- Πάτρας- Ιωαννίνων
- Φυσικό Αθήνας- Πάτρας- Ιωαννίνων
- Βιολογικό Αθήνας- Πάτρας- Ιωαννίνων
- Γεωπονικό Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Πειραιά
- Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
- Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
- Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
- Πολυτεχνείο Upsala
- Πολυτεχνείο Torino
- London School of Hygiene & Tropical Medicine
- Imperial College London
- και άλλα
Κάποια από τα μαθήματα που έχω διδάξει είναι:
Γραμμική Άλγεβρα, Απειροστικός Λογισμός, Ανάλυση, Πιθανότητες, Στοχαστικές Ανελίξεις, Στατιστική, Λογική, Γραμμικός Προγραμματισμός, Επιχειρισιακή Έρευνα, Αριθμητική Ανάλυση, Matlab, γλώσσες προγραμματισμού κ.α.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 2009- 2012
-Βοηθός διδασκαλίας σε ασκήσεις Γραμμικής Άλγεβρας ΙΙ,
-Επιβλέπων εργαστηρίου Γραμμικής Άλγεβρας Ι και Αναλυτικής Γεωμετρίας
Η διαρκής επικοινωνία με νεαρά άτομα, η εμπιστοσύνη των μαθητών και η επιτυχία της εκπαιδευτικής διαδικασίας συνιστούν μοναδικές εμπειρίες για το επάγγελμά μου.
Κάθε μαθητής έχει ξεχωριστές ανάγκες και ταλέντα. Η διάκριση των αναγκών του κάθε μαθητή είναι από τους πιο δύσκολους στόχους της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Τα διαγνωστικά τεστ είναι μόνο ένα εργαλείο προς αυτή την κατεύθυνση. Για να διακρίνει ο καθηγητής τις ανάγκες του μαθητή χρειάζεται χρόνο και την ειλικρινή -σε βάθος- προσοχή του απέναντι στο μαθητή. Όμως, όταν η διαδικασία αυτή είναι επιτυχής, ξεκλειδώνει ο δρόμος για την πραγματική επιτυχία της εκπαιδευτικής διαδικασίας.